- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Rush Hour 4
Rush Hour 4
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
De Rush Hour triologie is werkelijk een pareltje. Ik vind ze allemaal werkelijk fantastisch en dat zeg ik niet vaak over vervolgen. Vaak worden ze slechter. Rush Hour is de enige serie films waarbij ik echt hoop een 4e deel. Dat word weer lachen geblazen dan...
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3219 stemmen
De Rush Hour films zijn idd leuke vermakelijke films!
Een deel 4 heb ik tegenstrijdige gevoellens over.. aan de eene kant leuk en ben er erg benieuwd naar! aan de andere kant ben ikbang voor een flop.. met deel 3 had de trilogy leuk afgesloten geweest..
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Mij lijkt deel 4 een topper worden. Tenminste...als natuurlijk Chan en Tucker mee doen. Zonder Chan, of Tucker is het niets.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Waarom staat dit onder 'Gebruikers'?
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 berichten
- 5066 stemmen
Hoe bedoel je? 
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8145 stemmen
Originaliteit is blijkbaar ver te zoeken in Hollywood. Deel 3 was al stukken minder dan de eerste 2 delen en daar leek de koek mij toch wel op. Deel 4 is een slecht idee en eigenlijk gewoon overbodig denk ik.
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3219 stemmen
Originaliteit is blijkbaar ver te zoeken in Hollywood. Deel 3 was al stukken minder dan de eerste 2 delen en daar leek de koek mij toch wel op. Deel 4 is een slecht idee en eigenlijk gewoon overbodig denk ik.
Een 4de deel is alleen leuk als het 4de deel anders is dan de voorgaande 3.. vond de voorgaande 3 ookwel leuk.. maar een 4de deel mag wel weer wat orgineler 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Ik blijf zeggen dat dit de enige triologie is waarvan ik het leuk zou vinden als er een deel 4 kwam!
Car-freak
-
- 262 berichten
- 140 stemmen
Komt er een Deel 4? Dat lijkt me geweldig!
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Deel 3 vond ik juist het leukste van ze allemaal...
Ik en kameraden in de cinema echt temenes gelachen, vooral met Tucker!
Laat deel 4 maar komen, ik ben een grote fan!
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Moeten ze wel een beetje opschieten, want die Tucker wordt alsmaar dikker.
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Hahah, hij word steeds dikker.
Ik hoop op een deel 4...Chan is onwijs goed en Tucker zorgt voor de nodige humor. Een perfect duo...laat maar komen! 
diedier
-
- 87 berichten
- 61 stemmen
Er zal nooit een 4de deel komen. Toch al zeker nie met Jackie Chan,want hij vond de rush hours films afschuwelijk en zou er nooit meer maken. En ik vind persoonlijk dat de films uit aan het melken zijn dus ...
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Waar heb jij die informatie vandaan? 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Ja dat heb ik ook ooit eens ergens gehoord of gelezen... denk dat Chan ook liever wat anders gaat doen. Meer Chinese films maken ofzo.
ulysses
-
- 43 berichten
- 144 stemmen
Ik denk ook dat Chan niet meer wil, hij wordt ook steeds ouder natuurlijk dus zullen de stunts bij de volgende films wel minder spectaculair worden vrees ik.
Car-freak
-
- 262 berichten
- 140 stemmen
Ja dat heb ik ook ooit eens ergens gehoord of gelezen... denk dat Chan ook liever wat anders gaat doen. Meer Chinese films maken ofzo.
Of Animaties films.
Hij zat toch in Kung Fu Panda?
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Yep, daar zat hij inderdaad in. 
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Komt hij er nu nog of niet
Van uitmelkerij gesproken...
yeyo
-
- 6351 berichten
- 4613 stemmen
Laat het maar uit zou ik zeggen, de derde vond ik te zwak voor woorden.
melchior7
-
- 178 berichten
- 0 stemmen
Hier staat het dat Jackie geen fan is van de trilogie.
Jackie Chan is geen fan van de 'Rush hour'-trilogie, de films die hem zijn Amerikaanse doorbraak bezorgden. Dat schrijft de Chinese actieheld op zijn weblog. "Na het filmen van het eerste deel was ik zwaar teleurgesteld. Ik vond de actiescènes niets", schrijft hij. "Ik had het gevoel dat de actie in de film te Amerikaans was en ik begreep de Amerikaanse humor niet."
De acteur zegt aan de eerste film in 1998 te hebben meegedaan omdat hij de Amerikaanse markt wilde testen. Dat hij na zijn teleurstelling in de eerste film toch toezegde voor een vervolg, ligt volgens hem aan het 'onweerstaanbare' bedrag dat hem daarvoor werd geboden. Het derde deel van de film, dat vanaf donderdag in de Nederlandse bioscoop draait, maakte de acteur naar eigen zeggen om tegemoet te komen aan zijn fans. "Maar ik begrijp de humor ervan nog steeds niet helemaal."
Chan staat er bekend om nogal blasé te zijn over zijn Amerikaanse filmprojecten. In 2005 zei hij in een interview dat hij die films alleen maakt om de Chinese projecten die hem écht interesseren te kunnen financieren. Onlangs toonde hij ook weinig enthousiasme voor 'The forbidden kingdom', de eerste film hij samen maakte met de eveneens Chinese actieheld Jet Li. Hij noemde de film, die in april in Amerika in première gaat, 'niet zo heel goed'.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Hier staat het dat Jackie geen fan is van de trilogie.
.
ja had ik ook al gehoord, hij zou het gewoon voor het geld doen....
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Van mij mag er wel een Rush Hour 4 komen. 2 en 3 waren heel erg mooi (1 heb ik nog niet gezien
). Ik snap alleen niet zo waarom Jackie Chan het geen goede film vond en al helemaal niet van 'The Forbidden Kingdom' dat was gewoon echt geniaal.
melchior7
-
- 178 berichten
- 0 stemmen
Deel 3 is gewoon uitgemolken!
Deel 1 was grappig (vanwege Chris)
Deel 2 was ook best wel leuk
Maar Deel 3 is gewoon... een soort mix van deel 1 en 2!
Dus ik sta niet te wachten op een Deel 4..
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
Deel 3 was ook gewoon leuk.
Deel 4 mag er zeker komen van mij! 
Q Jones
-
- 3524 berichten
- 2880 stemmen
Van mij mag deel vier ook wel komen mits Chan en Tucker mee doen. Maar ik betwijfel of Tucker mee doet hij vraagt namelijk heel veel geld.
pomelo7
-
- 55 berichten
- 2148 stemmen
deel 1 en 2 zijn goede films. Drie vond ik velen malen minder dan zijn voorgangers. Met 4 kunnen ze misschien iets goed maken!
Limburgs_Finest
-
- 47 berichten
- 0 stemmen
Helemaal niet mee eens, deel 3 vond ik het zelfs het grappigste.