menu

Mijn Updates +
Film / Nieuws / American History X 2

zoeken in:
Steve-a schreef:
Ik heb gehoort dat er wel een vervog is, maar dat hij maar in 2 bioscoopen over de hele wereld heeft gedraaid omdat hij te hard er rasistisch zou zijn.

Wat een rotgrap...

... Het moet toch ook niet gekker worden.

Lad
Ja, ik heb die gezien.

In deze film zijn er 5 beruchte douche-scenes, zo grof is die!

Steve-a
Iedereen heeft het erover, maar niemant schijnt hem gezien te hebben. In de videotheek krijgen wij ook regelmatig de vraag of wij American History X 2 hebben. Ik begon er eigenlijk wel in te geloven.

Kevin13
Misschien zijn het gestoorde fans, die nog een deel willen

In dit deel vind Norton de tweeling broer terug van Furlong, en word die op het einde doodgeschoten toen hij een kakje zat te placeren ...

Volgens mij komt er nog een trilogie van ook. American History X, American History Y en American History Z.

Deel 2 is er niet voor zover ik weet,

Het enige wat ik wel gehoord heb, is dat sommige scenes uit American History X geknipt zijn, omdat díe juist te grof zijn. En die scenes zijn niet op film gekomen, maar zijn wel te krijgen.

Ik weet niet of het precies klopt, maar ik had zoiets gehoord.

een tweede american history x lijkt me sterk, maar het zou me niet verbasen als er een soort van "neo-nazi versie" van gemaakt is door tegenstanders van de moraal van de film.

Ambru schreef:
een tweede american history x lijkt me sterk, maar het zou me niet verbasen als er een soort van "neo-nazi versie" van gemaakt is door tegenstanders van de moraal van de film.

Ja, zo een film zou vooral niet illegaal zijn en zo..

Lad schreef:
Ja, ik heb die gezien.

In deze film zijn er 5 beruchte douche-scenes, zo grof is die!

Om maar te zwijgen van de 25 minuten durende stoeprand-montage!

Pastichio Rocker
American History X With A Vengeance

Zijn gewoon enkele deleted scenes van American History X. Je moet skeptisch zijn met trailers op het internet, er zitten heel wat fakes tussen.

puckb96
Nee juh! Een vervolg op American History X lijkt me uitgesloten! Ik heb de film gezien en ik vond em zelf wel mooi maar wel iets te bruut en grof.

PhongForce
Ha ha ha ha ha en ik helemaal vol enthousiasme dit topic aanklikken en wat zie ik.......

Ik weet nou niet wat ik nou moet denken, ik heb een hele tijd geleden al een keer iemand horen zeggen die ik kan dat er een 'deel 2' zou wezen. Ik heb heel internet afgezocht en niks gevonden. Het lijkt mij dan ook wel (dat als er een 'deel 2' is) dat hij ook gewoon weer: American History X heet, met bijvoorbeeld 'Revenge' erachter ik noem maar wat..
En laatst zei ook iemand tegen mij week geleden dat hij beweerde 'deel 2' een keer gezien te hebben bij een vriend van hem..

Maarja ik weet t allemaal niet lijkt me niet dat er een deel 2 is en of nog komt, want het einde van deel 1 was gewoon goed.

Een vriend van een neef van mijn oom heeft zelfs deel 3 gezien!

geplaatst:
Wil degene die de film dan wel gezien heeft american history x 2 dan vertellen hoe die film dan wel heet inplaats zeggen hij bestaat niet de naam zeggen want hij bestaat toch echt aleen mocht niet uitgebracht worden wegens teveel racisme en teveel geweld

geplaatst:
Glacius schreef:

Een vriend van een neef van mijn oom heeft zelfs deel 3 gezien!

Kun je mijn vertelle hoe de films heten dan

geplaatst:
yeyo schreef:
(quote)

Om maar te zwijgen van de 25 minuten durende stoeprand-montage!

Vertel nu wordt ik nieuwschierig zou deel 2 graag een keer zien en er schijnt zelfs een deel 3 te zijn

geplaatst:
D3V1L-L1SsiouSs schreef:
(quote)

Kun je mijn vertelle hoe de films heten dan

Het was een grapje, ze bestaan niet

Gast
geplaatst: vandaag om 16:20 uur

geplaatst: vandaag om 16:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.