• 12.686 nieuwsartikelen
  • 167.990 films
  • 10.906 series
  • 31.287 seizoenen
  • 626.429 acteurs
  • 195.683 gebruikers
  • 9.160.723 stemmen

The Usual Suspects vervolg

zoeken in:

Pauwl

• 14 berichten
  • 1835 stemmen

Er komt waarschijnlijk een vervolg op The Usual Suspects(1995).

Tenminste, dat vertelde Kevin Spacey aan de vrouw die hem bediende in Sydney, waar hij is voor zijn Lex Luthor rol.

Nadat hij klaar is met Superman Returns, gaat ie eerst nog even in zijn theater werken, voordat ie zijn Suspects rol gaat doen...

Dus dat betekent dat zijn haar weer moet groeien

Wat vinden jullie hiervan? Goed idee?

Bron

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Geen goed idee. Kan alleen maar tegenvallen.

donnie darko

• 6138 berichten
  • 2709 stemmen

denk net hetzelfde. Gaat waarschijnlijk veel minder zijn als het origineel. Het origineel is niet gemaakt voor een vervolg.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

slecht idee, doet afbreuk aan het origineel.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik snap niet eens hoe ze erop komen. Wat kan het toevoegen aan de film?

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1741 stemmen

Geld?

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Ongeloofelijk wat zonde !

Ik snap echt niet dat al die onbenullen daar op elke geniale film een vervolg willen maken om zo alleen maar geld te verdienen !

SuperSideSwipe

• 4463 berichten
  • 2881 stemmen

Zou best goed kunnen worden met een hoop mazzel, waarschijnljk een heel ander soort film, een blik op het leven van Keizer Sose ofzo?

We zagen natuurlijk dat ene stuk uit zijn jongere jaren toen Spacey zat te vertellen over Sose, zal daar wel op verder worden geborduurd.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Niet doen hoor!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Wat is het toch moeilijk om nog iets nieuws te verzinnen tegenwoordig, hoeveel originele films zijn er de laatste jaren nog van over de oceaan hierheen gevlogen? Remakes, vervolgen of steeds weer dezelfde ideeen, triestig hoor.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Freud schreef:

Wat is het toch moeilijk om nog iets nieuws te verzinnen tegenwoordig, hoeveel originele films zijn er de laatste jaren nog van over de oceaan hierheen gevlogen? Remakes, vervolgen of steeds weer dezelfde ideeen, triestig hoor.

helemaal met je eens

moviefreak#1

• 14331 berichten
  • 23069 stemmen

Maar als er dan iets nieuws komt is het meestal ook wel echt heel erg goed. Een goed voorbeeld daarvan is "Eternal Sunshine of the Spotless Mind".

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Tenminste, dat vertelde Kevin Spacey aan de vrouw die hem bediende in Sydney, waar hij is voor zijn Lex Luthor rol.

Waarom zouden we in godsnaam serieus nemen wat Spacey allemaal tegen zijn bedienster uitkraamt?

La dormeuse

• 111 berichten
  • 218 stemmen

Ik ben het met de meeste mensen hier eens. Als ik even 'The Usual Suspects' mag vergelijken met 'Oceans Eleven': Je wordt als kijker samen met een personage genept In het vervolg van 'Oceans Eleven' trap je daar niet meer in, waardoor er niets leuks meer aan de film is. Ik vrees dat hetzelfde zal gebeuren met een vervolg op 'The Usual Suspects'. En als ze er een heel ander soort film van maken... ja, dan moeten ze met iets heel goeds komen om het origineel te evenaren.

Pauwl

• 14 berichten
  • 1835 stemmen

Hmm... Kevin Spacey heeft gezegd tijdens een interview dat het alleen maar een gerucht was. Dus (voorlopig) geen vervolg..

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Er kán toch geen vervolg komen... Effe spoileren... Fred Fenster is dood en zonder Fenster geen The Usual Suspects!

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Pauwl schreef:

Hmm... Kevin Spacey heeft gezegd tijdens een interview dat het alleen maar een gerucht was. Dus (voorlopig) geen vervolg..

Laat het lekker bij een gerucht blijven

Viperblue

• 11 berichten
  • 0 stemmen

Een van de beste films ooit geamaakt. Zou jammer zijn als er afbreuk aan werd gedaan doro n vervolg hoor

MarjoleinM

• 148 berichten
  • 295 stemmen

Tot op heden blijkt dit dus nonsense?!

Fikret8

• 6134 berichten
  • 4189 stemmen

Een spin-off film over Kayser Soze zou ik graag willen zien.

Bjorn_Camps

• 2 berichten
  • 1 stemmen

Het vervolg wordt zoiezo ontzettend kut,

Het eerste deel was gewoon megagoed maar er kan niks meer bij verzonnen worden.

Maar we kijken wel wat ze ervan maken !

JohnStacks

• 299 berichten
  • 0 stemmen

La dormeuse schreef:
Ik ben het met de meeste mensen hier eens. Als ik even 'The Usual Suspects' mag vergelijken met 'Oceans Eleven': Je wordt als kijker samen met een personage genept In het vervolg van 'Oceans Eleven' trap je daar niet meer in, waardoor er niets leuks meer aan de film is. Ik vrees dat hetzelfde zal gebeuren met een vervolg op 'The Usual Suspects'. En als ze er een heel ander soort film van maken... ja, dan moeten ze met iets heel goeds komen om het origineel te evenaren.

Nee dat mag je niet ...Schaam je !!

desteven007

• 734 berichten
  • 0 stemmen

Wat kunnen ze nu nog toevoegen aan de film? Keyser zoeken en arresteren?

desteven007

• 734 berichten
  • 0 stemmen

Nee hij bedoelt dat ze niets meer aan de film kunnen bijvoegen.

N811

• 1459 berichten
  • 913 stemmen

Ik ben heel erg tegen!

The Cube

• 142 berichten
  • 0 stemmen

Een vervolg zou belachlijk zijn. Het verhaal is afgelopen, klaar, finito! Laten we hopen dat dit een vals gerucht is and like that (poof) it's gone.

Spetie

• 38830 berichten
  • 6881 stemmen

Aangezien het bericht van 3 jaar geleden is, denk ik niet dat het nog van komt. En gelukkig maar, want ze maken in Hollywood sowieso al te veel vervolgen. Waar is de originaliteit gebleven?

The Cube

• 142 berichten
  • 0 stemmen

Hey dat had ik niet gezien! te snel naar beneden gescrolt. 11 juli 2005, foutje bedankt.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Ja, de nicht van de vrouw van de kapper van Kevin Spacey

thunderball

• 5735 berichten
  • 1379 stemmen

Dus dan moet het wel waar zijn!!

desteven007

• 734 berichten
  • 0 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

(quote)

Ja, de nicht van de vrouw van de kapper van Kevin Spacey

Idd, roddels

Xx_se7en_xX

• 575 berichten
  • 495 stemmen

Alleen maar geld willen ze. Ik zit hier ook niet echt op te wachten. De ontknoping wie Keyser Söze is weten we al dus word deel 2 niks.

Mattson

• 848 berichten
  • 1276 stemmen

Maak alsjeblief geen tweede deel. dat neemt alleen maar de charme van het geniale eerste deel weg.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.