- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- The Usual Suspects vervolg
The Usual Suspects vervolg
Pauwl
-
- 14 berichten
- 1835 stemmen
Er komt waarschijnlijk een vervolg op The Usual Suspects(1995).
Tenminste, dat vertelde Kevin Spacey aan de vrouw die hem bediende in Sydney, waar hij is voor zijn Lex Luthor rol.
Nadat hij klaar is met Superman Returns, gaat ie eerst nog even in zijn theater werken, voordat ie zijn Suspects rol gaat doen...
Dus dat betekent dat zijn haar weer moet groeien
Wat vinden jullie hiervan? Goed idee?
AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen
Geen goed idee. Kan alleen maar tegenvallen.
donnie darko
-
- 6138 berichten
- 2709 stemmen
denk net hetzelfde. Gaat waarschijnlijk veel minder zijn als het origineel. Het origineel is niet gemaakt voor een vervolg.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
slecht idee, doet afbreuk aan het origineel.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik snap niet eens hoe ze erop komen. Wat kan het toevoegen aan de film?
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Ongeloofelijk wat zonde !
Ik snap echt niet dat al die onbenullen daar op elke geniale film een vervolg willen maken om zo alleen maar geld te verdienen !
SuperSideSwipe
-
- 4463 berichten
- 2881 stemmen
Zou best goed kunnen worden met een hoop mazzel, waarschijnljk een heel ander soort film, een blik op het leven van Keizer Sose ofzo?
We zagen natuurlijk dat ene stuk uit zijn jongere jaren toen Spacey zat te vertellen over Sose, zal daar wel op verder worden geborduurd.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Wat is het toch moeilijk om nog iets nieuws te verzinnen tegenwoordig, hoeveel originele films zijn er de laatste jaren nog van over de oceaan hierheen gevlogen? Remakes, vervolgen of steeds weer dezelfde ideeen, triestig hoor.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Wat is het toch moeilijk om nog iets nieuws te verzinnen tegenwoordig, hoeveel originele films zijn er de laatste jaren nog van over de oceaan hierheen gevlogen? Remakes, vervolgen of steeds weer dezelfde ideeen, triestig hoor.
helemaal met je eens
moviefreak#1
-
- 14331 berichten
- 23069 stemmen
Maar als er dan iets nieuws komt is het meestal ook wel echt heel erg goed. Een goed voorbeeld daarvan is "Eternal Sunshine of the Spotless Mind".
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Waarom zouden we in godsnaam serieus nemen wat Spacey allemaal tegen zijn bedienster uitkraamt?
La dormeuse
-
- 111 berichten
- 218 stemmen
Ik ben het met de meeste mensen hier eens. Als ik even 'The Usual Suspects' mag vergelijken met 'Oceans Eleven': Je wordt als kijker samen met een personage genept In het vervolg van 'Oceans Eleven' trap je daar niet meer in, waardoor er niets leuks meer aan de film is. Ik vrees dat hetzelfde zal gebeuren met een vervolg op 'The Usual Suspects'. En als ze er een heel ander soort film van maken... ja, dan moeten ze met iets heel goeds komen om het origineel te evenaren.
Pauwl
-
- 14 berichten
- 1835 stemmen
Hmm... Kevin Spacey heeft gezegd tijdens een interview dat het alleen maar een gerucht was. Dus (voorlopig) geen vervolg..
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Er kán toch geen vervolg komen... Effe spoileren... Fred Fenster is dood en zonder Fenster geen The Usual Suspects!
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Hmm... Kevin Spacey heeft gezegd tijdens een interview dat het alleen maar een gerucht was. Dus (voorlopig) geen vervolg..
Laat het lekker bij een gerucht blijven
Viperblue
-
- 11 berichten
- 0 stemmen
Een van de beste films ooit geamaakt. Zou jammer zijn als er afbreuk aan werd gedaan doro n vervolg hoor
MarjoleinM
-
- 148 berichten
- 295 stemmen
Tot op heden blijkt dit dus nonsense?!
Fikret8
-
- 6134 berichten
- 4189 stemmen
Een spin-off film over Kayser Soze zou ik graag willen zien.
Bjorn_Camps
-
- 2 berichten
- 1 stemmen
Het vervolg wordt zoiezo ontzettend kut,
Het eerste deel was gewoon megagoed maar er kan niks meer bij verzonnen worden.
Maar we kijken wel wat ze ervan maken !
JohnStacks
-
- 299 berichten
- 0 stemmen
Ik ben het met de meeste mensen hier eens. Als ik even 'The Usual Suspects' mag vergelijken met 'Oceans Eleven': Je wordt als kijker samen met een personage genept In het vervolg van 'Oceans Eleven' trap je daar niet meer in, waardoor er niets leuks meer aan de film is. Ik vrees dat hetzelfde zal gebeuren met een vervolg op 'The Usual Suspects'. En als ze er een heel ander soort film van maken... ja, dan moeten ze met iets heel goeds komen om het origineel te evenaren.
Nee dat mag je niet ...Schaam je !!
desteven007
-
- 734 berichten
- 0 stemmen
Wat kunnen ze nu nog toevoegen aan de film? Keyser zoeken en arresteren?
desteven007
-
- 734 berichten
- 0 stemmen
Geld?
Nee hij bedoelt dat ze niets meer aan de film kunnen bijvoegen.
The Cube
-
- 142 berichten
- 0 stemmen
Een vervolg zou belachlijk zijn. Het verhaal is afgelopen, klaar, finito! Laten we hopen dat dit een vals gerucht is and like that (poof) it's gone.
Spetie
-
- 38830 berichten
- 6881 stemmen
Aangezien het bericht van 3 jaar geleden is, denk ik niet dat het nog van komt. En gelukkig maar, want ze maken in Hollywood sowieso al te veel vervolgen. Waar is de originaliteit gebleven?
The Cube
-
- 142 berichten
- 0 stemmen
Hey dat had ik niet gezien! te snel naar beneden gescrolt. 11 juli 2005, foutje bedankt.
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ja, de nicht van de vrouw van de kapper van Kevin Spacey
desteven007
-
- 734 berichten
- 0 stemmen
Idd, roddels
Xx_se7en_xX
-
- 575 berichten
- 495 stemmen
Alleen maar geld willen ze. Ik zit hier ook niet echt op te wachten. De ontknoping wie Keyser Söze is weten we al dus word deel 2 niks.
Mattson
-
- 848 berichten
- 1276 stemmen
Maak alsjeblief geen tweede deel. dat neemt alleen maar de charme van het geniale eerste deel weg.