menu

Film / Nieuws / Starcraft film?

zoeken in:
ik kan niet wachten tot blizzard begint met een verhaal over Starcraft

check:
YouTube - StarCraft 2 Zeratul VS Kerrigan Cinematic Ingame Version Full HD

ZERGS IS ALL YOU NEED

Amel M.
Dit is niet echt nieuws?! Heb je misschien een link waarin wordt gehint naar een Starcraft film... ?

Hehe, in het topic filmgames.

Amel M.
Dit is het topic Nieuws

Ja... Maar was origineel geplaatst in filmgames.

Amel M.
lol ik had dan een mod bericht verwacht, my bad. Maar ik heb zitten zoeken en ik heb dit bericht gevonden.

We've always had an interest in seeing our stuff on film or TV. It's just tricky to find the right partners. We probably could have made a ['StarCraft'] movie or something on TV years and years ago, but it's really important to us that we find creative people that are really talented but also really excited about our properties. That's always been the challenge for us. I think if Jim Cameron came to us tomorrow and said, 'You want to make a 'StarCraft' movie?' we'd probably sign that.

Bron

Gast
geplaatst: vandaag om 01:18 uur

geplaatst: vandaag om 01:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.