• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.923 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.972 gebruikers
  • 9.370.308 stemmen

Mortal Kombat: Rebirth

zoeken in:

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Kevin Tancharoen heeft een Short-Film gemaakt over hoe hij Mortal Kombat aan wil pakken om WB ervan te overtuigen de franchise opnieuw op te starten.

Ziet er al veel beter uit dan de 3 oude films, en wat vinden jullie?

kaholiic

• 169 berichten
  • 1561 stemmen

Michael Jay White!

Ziet er heel goed uit. Grauw en luguber. Ook ziet het er heel mooi uit hoe de kandidaten worden geïntroduceerd. Heb er zin in. Reptile ziet er vet uit!

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

ja maar baraca niet echt vind ik.plus dat ze een heel ander verhaal dan het originele gaan doen blijkbaar.dus ja laten we maar afwachten.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

Ziet er tof uit. Niet dat ik bij de look van de characters nou echt een mortal kombat gevoel krijg. Maar zoals ik zei, ziet er leuk uit, en zal er ook zeker voor te vinden zijn mocht er dus een nieuwe film uitkomen.

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Ik zag bloed, moord en fatality, ik voelde de vibe wel

mrwhite schreef:

ja maar baraca niet echt vind ik.plus dat ze een heel ander verhaal dan het originele gaan doen blijkbaar.dus ja laten we maar afwachten.

Dat vind ik juist goed, ze hebben er wat realiteit ingeblazen als ze een remake zouden maken van de eerste film had ik het niks gevonden, want dat hebben we al gezien. (en het is nog te vroeg)

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

AchmedATM schreef:

(quote)

Dat vind ik juist goed, ze hebben er wat realiteit ingeblazen als ze een remake zouden maken van de eerste film had ik het niks gevonden, want dat hebben we al gezien. (en het is nog te vroeg)

ja dat ze het verhaal van lui kang weer niet moeten volgen ben ik volledig mee eens.deze keer zou scorpion de hooftpersonage zijn wat wel mag maar het moet het origineel verhaal zijn van Midway vind ik.

DonOswaldo

• 6430 berichten
  • 1931 stemmen

AchmedATM schreef:

True, en ik had het dan ook puur alleen over de look van de characters.

AchmedATM

• 1507 berichten
  • 0 stemmen

Hmm... hij heeft volgens mij ook 2 van de wat moeilijker uit te beelde characters uitgekozen (Reptile en Baraka) om juist te laten zien van hoe hij ze tot leven kon brengen. Er zijn dan wel wat dingen verloren gegaan natuurlijk.

mrwhite schreef:

ja dat ze het verhaal van lui kang weer niet moeten volgen ben ik volledig mee eens.deze keer zou scorpion de hooftpersonage zijn wat wel mag maar het moet het origineel verhaal zijn van Midway vind ik.

Het zou nog best kunnen dat ze de multi-universe richting op gaan.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Scorpion vs Sub-Zero is natuurlijk het meest boeiende van heel het Mortal Kombat concept.

Nicholas

• 1765 berichten
  • 278 stemmen

Ik mis Raiden, toch wel mijn favoriet. Ziet er verder wel goed uit. Hoop dat het verder uitgewerkt gaat worden.

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

Filmpje zag er best tof uit... alleen 't enige verschil tussen deze nieuwe en de oude is dat de oude zich aan de exacte karakters hield die de game had, hier niet

maar zoveel maakt dat niet uit, de actie zag er tof uit en de karakters er weer anders.. Hoop wel dat 't doorgaat

Le Edzel

• 879 berichten
  • 2624 stemmen

Mortal Kombat verdient een goede film. De film uit 1995 zag er op zich goed uit qua karakters, alleen de film zelf stelde verder vrij weinig voor.

Lekker rauw houden en veel ongecensureerd geweld (net zoals in de game vroeger).

Zou een type als Rodriquez wel graag bij deze film betrokken zien worden. Zou een lekker sfeertje neer kunnen zetten en het lekker rauw/geweldadig én goed in beeld kunnen brengen.

Sjoerdow

• 1006 berichten
  • 1304 stemmen

Le Edzel schreef:

Zou een type als Rodriquez wel graag bij deze film betrokken zien worden. Zou een lekker sfeertje neer kunnen zetten en het lekker rauw/geweldadig én goed in beeld kunnen brengen.

Zolang het maar geen "ode" aan de jaren '90 films word. Dat riedeltje van Rodriguez kennen we zo langzamerhand wel.

dominion

• 4062 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb hem op internet gezien en het zag er heel tof uit.

Alleen jammer dat het een filmpje van 8 minuten is.

tapilatu

• 44 berichten
  • 94 stemmen

ik wil meer!!!! mortal kombat zo als de film hoort te zijn!!! Je moet niet het spel gaan verfilmen(been there done that).....gewoon de franchise een nieuw leven inblazen, zoiets als Nolan met batman...

Glacius

• 4297 berichten
  • 3030 stemmen

Ziet er goed uit, ben nieuwsgierig geworden.

JacoBaco

• 10573 berichten
  • 2405 stemmen

Inmiddels is hij er dan. Te vinden op het internet. Mortal Kombat: Lecagy

Iedere woensdag een nieuwe aflevering van ongeveer 10 min. Er zijn inmiddels 4 afleveringen. Ik vind het vet! Bij aflevering 3 vanaf 1:20.

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Blij dat ze er toch nog iets mee hebben gedaan, kan nu niet zien met geluid maar de beelden zien er al wel nice uit.

Nicholas

• 1765 berichten
  • 278 stemmen

Sindel ziet er niet verkeerd uit.

Glacius

• 4297 berichten
  • 3030 stemmen

Leuke show, hadden ze net zo goed langere episodes voor kunnen maken.

the flash

• 317 berichten
  • 103 stemmen

ik vond de serie op neits trekken. geef mij maar de andere serie met loken en de eerste film

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

Mortal Kombat: Legacy krijgt een vervolg !

Kevin Tancharoen de maker van Rebirth en Legacy krijgt eindelijk de kans om een film te maken van zijn favoriete game. De opnames zouden deze zomer beginnen.

Mortal Kombat (2013) - IMDb

Nieuwe 'Mortal Kombat' definitief bevestigd - FilmTotaal filmnieuws

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

ziet er goed uit! niet al te overdreven, lekker veel mee gedaan met een (gok ik) laag budget..

Gewoon een film van maken

Nicholas

• 1765 berichten
  • 278 stemmen

Castfoto van 'Mortal Kombat: Legacy 2' - FilmTotaal filmnieuws

Ik herken Kenshi, Shang Tsung, Kitana, Scorpion, Kung Lao en Mileena.

Lefgozer

• 3491 berichten
  • 2256 stemmen

Jammer dat er nooit een echte film van die webserie is gemaakt. Eerste aflevering zag er destijds erg goed uit.

Glacius

• 4297 berichten
  • 3030 stemmen

Nicholas schreef:

Castfoto van 'Mortal Kombat: Legacy 2' - FilmTotaal filmnieuws

Ik herken Kenshi, Shang Tsung, Kitana, Scorpion, Kung Lao en Mileena.

De outfits zien er op de foto behoorlijk lelijk uit.

Ik vond de look van 2011 trailer en de short series erg goed. (en duister)

mrwhite

• 1521 berichten
  • 3499 stemmen

Het feit dat Casper van Dien gecast is maakt me niet echt vrolijk!

Minotaures

• 7810 berichten
  • 2534 stemmen

nice!

Nicholas

• 1765 berichten
  • 278 stemmen

Ermac

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.