menu

Film / Nieuws / Mortal Kombat: Rebirth

zoeken in:
In navolging van MK is het nu de beurt aan Street Fighter:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.youtube.com/watch?v=99XiMYKsHl8

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

mrwhite schreef:
Mortal Kombat: Legacy krijgt een vervolg !

Kevin Tancharoen de maker van Rebirth en Legacy krijgt eindelijk de kans om een film te maken van zijn favoriete game. De opnames zouden deze zomer beginnen.

Mortal Kombat (2013) - IMDb

Nieuwe 'Mortal Kombat' definitief bevestigd - FilmTotaal filmnieuws

Is legacy, en Rebirth de zelfde serie ?

Mr-Mcmovie schreef:
(quote)

Is legacy, en Rebirth de zelfde serie ?

Legacy is het vervolg op rebirth en kan je volledig bekijken op youtube. dit is de link Martal kombat legacy

mrwhite schreef:
(quote)

Legacy is het vervolg op rebirth en kan je volledig bekijken op youtube. dit is de link Martal kombat legacy

Heb Legacy al helemaal gezien, maar rebirth kende ik nog niet, maar zag dat Jai White er ook in mee doet dus dacht misschien is het, het zelfde.

Mr-Mcmovie schreef:
(quote)

Heb Legacy al helemaal gezien, maar rebirth kende ik nog niet, maar zag dat Jai White er ook in mee doet dus dacht misschien is het, het zelfde.

Rebirth was eigenlijk een kortfilm van 6a7 min waar regisseur Kevin Tancharoen wilde aantonen wat zijn idee of plan was voor een reboot (die er nu blijkbaar komt en dat is goed nieuws) en in afwachting daarvan heeft hij dan Legacy gemaakt.

mrwhite schreef:
(quote)

Rebirth was eigenlijk een kortfilm van 6a7 min waar regisseur Kevin Tancharoen wilde aantonen wat zijn idee of plan was voor een reboot (die er nu blijkbaar komt en dat is goed nieuws) en in afwachting daarvan heeft hij dan Legacy gemaakt.

Vind ik een heel goed idee van Tancharoen want Legacy is echt wel een geweldige MK serie aangezien de minuten die wel erg kort zijn, en dan de effecten en al die actie dat er in zit. Kan niet wachten op season 3.

James Wan zal ook iets vet doen met zijn kijk op Mortal Kombat. Wan zijn film kijk ik enorm naar uit!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:01 uur

geplaatst: vandaag om 04:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.