• 158.104 films
  • 9.638 series
  • 28.767 seizoenen
  • 607.382 acteurs
  • 353.048 gebruikers
  • 8.844.932 stemmen

Vervolg op The Big Lebowski?

zoeken in:

Halcyon

• 9933 berichten
  • 0 stemmen

Jeff Bridges wil tweede 'Big Lebowski' maken

Jeff Bridges zou maar wat graag een tweede 'The Big Lebowski' maken. De 60-jarige acteur is genomineerd voor de Oscar voor beste acteur voor zijn rol in 'Crazy Heart'.

"In maart werk ik opnieuw samen met de Coen broers, voor 'True Grit'. Een kans om een 'Lebowski 2' te maken, zou ik niet laten liggen".

Bridges speelde hoofdrol Jeffrey Lebowski, alias The Dude, in de film uit 1998 die hem een cultstatus opleverde. Vorig jaar liet John Turturro, die Jesus Quintane speelt in de film, zich ontvallen dat er plannen waren voor een sequel. (bang/lb)

18/02/10 11u36

Bron: De Morgen

goongumpa

• 3057 berichten
  • 4063 stemmen

Ik hoop maar dat het niet gebeurt. Begrijp me niet verkeerd: ik heb er alle vertrouwen in dat de gebroeders Coen er weer een goede film van zouden maken, maar "the dude abides" , zijn verhaal is verteld, de film is gewoon compleet.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

De Coens is al meerdere keren gevraagd naar een mogelijk vervolg op The Big Lebowski en iedere keer hebben ze gezegd dat die er nooit komt. Ik zou er dus niet op rekenen. Ik hoop eerlijk gezegd ook dat hij bij één film blijft.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2534 stemmen

goongumpa schreef:

Ik hoop maar dat het niet gebeurt. Begrijp me niet verkeerd: ik heb er alle vertrouwen in dat de gebroeders Coen er weer een goede film van zouden maken, maar "the dude abides" , zijn verhaal is verteld, de film is gewoon compleet.

daar ben ik het mee eens...

Obbie

• 115 berichten
  • 596 stemmen

OW NEEN! Dat moeten ze vooral niet doen.

wyatt earp

• 5005 berichten
  • 2186 stemmen

Jeff Bridges kan wel van alles willen, maar dat wil niet meteen zeggen dat het gelijk gebeurt. De Coens hebben groot gelijk dat ze er geen vervolg op maken.

SnakeDoc

• 4685 berichten
  • 2213 stemmen

Slechter dan The Big Lebowski kan het niet worden,....

Vond het persoonlijk echt een verschikkelijke film. Kan er niks aan doen!

Dus kom maar op met deel 2!

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Goodfella

• 5091 berichten
  • 4875 stemmen

Kom op, kos.

AHWA

• 16915 berichten
  • 0 stemmen

Hoaxsite zo te zien.

kos

• 45854 berichten
  • 8338 stemmen

Mis ik weer wat?

kos

• 45854 berichten
  • 8338 stemmen

Klote.

Jordy

• 22563 berichten
  • 2952 stemmen

kos schreef:

Mis ik weer wat?

“I’m embarrassed to say that I thought I was working with the Coen brothers when I voiced the Garfield movie back in 2004, but that turned out to be Joel Cohen and not Joel Coen.

Do you have a problem with self-rape? Are you looking to get off the Devil's playground? Fappy The Anti-Masturbation Dolphin can help! Praise Fappy!

ik vermoed dat het misschien een Hoax site is

kos

• 45854 berichten
  • 8338 stemmen

LOL.

The Oceanic Six

• 58193 berichten
  • 3834 stemmen

Er komt geen vervolg

Lijkt me een goede keuze.

kappeuter (crew films)

• 70747 berichten
  • 5624 stemmen

Geen vervolg, maar er komt nu wel een zogenaamde spin-off: Going Places (2017)

kappeuter (crew films)

• 70747 berichten
  • 5624 stemmen

Waar blijft het vervolg op The Big Lebowski? - Kunst & Media - PAROOL (betaalartikel)

Geen film heeft na een aanvankelijk matige ontvangst zo'n fanatieke aanhang gekregen als The Big Lebowski van de gebroeders Joel en Ethan Coen. De fans snakken naar een vervolg, maar komt dat er ooit nog?

Heb 't artikel nog niet gelezen.

NRT

• 792 berichten
  • 426 stemmen

kappeuter schreef:

Geen vervolg, maar er komt nu wel een zogenaamde spin-off: Going Places (2017)

Ondertussen al meer dan twee jaar geleden. Hoe zit het hier eigenlijk mee? Ik denk dat een spin-off misschien ook beter is dan een vervolg. Ergens hoop ik er stiekem op, maar langs de ene kant zijn er zelden vervolgen geweest die de moeite waard zijn.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.