- Home
- Filmforum
- Film - Nieuws
- Vervolg op The Big Lebowski?
Vervolg op The Big Lebowski?

Halcyon
-
- 9933 berichten
- 0 stemmen
Jeff Bridges wil tweede 'Big Lebowski' maken
Jeff Bridges zou maar wat graag een tweede 'The Big Lebowski' maken. De 60-jarige acteur is genomineerd voor de Oscar voor beste acteur voor zijn rol in 'Crazy Heart'.
"In maart werk ik opnieuw samen met de Coen broers, voor 'True Grit'. Een kans om een 'Lebowski 2' te maken, zou ik niet laten liggen".
Bridges speelde hoofdrol Jeffrey Lebowski, alias The Dude, in de film uit 1998 die hem een cultstatus opleverde. Vorig jaar liet John Turturro, die Jesus Quintane speelt in de film, zich ontvallen dat er plannen waren voor een sequel. (bang/lb)
18/02/10 11u36
Bron: De Morgen

goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4063 stemmen
Ik hoop maar dat het niet gebeurt. Begrijp me niet verkeerd: ik heb er alle vertrouwen in dat de gebroeders Coen er weer een goede film van zouden maken, maar "the dude abides" , zijn verhaal is verteld, de film is gewoon compleet.

The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
De Coens is al meerdere keren gevraagd naar een mogelijk vervolg op The Big Lebowski en iedere keer hebben ze gezegd dat die er nooit komt. Ik zou er dus niet op rekenen. Ik hoop eerlijk gezegd ook dat hij bij één film blijft.

Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2534 stemmen
Ik hoop maar dat het niet gebeurt. Begrijp me niet verkeerd: ik heb er alle vertrouwen in dat de gebroeders Coen er weer een goede film van zouden maken, maar "the dude abides" , zijn verhaal is verteld, de film is gewoon compleet.
daar ben ik het mee eens...

wyatt earp
-
- 5005 berichten
- 2186 stemmen
Jeff Bridges kan wel van alles willen, maar dat wil niet meteen zeggen dat het gelijk gebeurt. De Coens hebben groot gelijk dat ze er geen vervolg op maken.

SnakeDoc
-
- 4685 berichten
- 2213 stemmen
Slechter dan The Big Lebowski kan het niet worden,....
Vond het persoonlijk echt een verschikkelijke film. Kan er niks aan doen!
Dus kom maar op met deel 2!

schram101
-
- 16340 berichten
- 1927 stemmen

kos
-
- 45854 berichten
- 8338 stemmen

AHWA
-
- 16915 berichten
- 0 stemmen

Jordy
-
- 22563 berichten
- 2952 stemmen
Mis ik weer wat?
ik vermoed dat het misschien een Hoax site is

The Oceanic Six
-
- 58193 berichten
- 3834 stemmen
Lijkt me een goede keuze.

kappeuter (crew films)
-
- 70747 berichten
- 5624 stemmen
Geen vervolg, maar er komt nu wel een zogenaamde spin-off: Going Places (2017)

kappeuter (crew films)
-
- 70747 berichten
- 5624 stemmen
Waar blijft het vervolg op The Big Lebowski? - Kunst & Media - PAROOL (betaalartikel)
Heb 't artikel nog niet gelezen.

NRT
-
- 792 berichten
- 426 stemmen
Geen vervolg, maar er komt nu wel een zogenaamde spin-off: Going Places (2017)
Ondertussen al meer dan twee jaar geleden. Hoe zit het hier eigenlijk mee? Ik denk dat een spin-off misschien ook beter is dan een vervolg. Ergens hoop ik er stiekem op, maar langs de ene kant zijn er zelden vervolgen geweest die de moeite waard zijn.