- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #3
Knappe (?) actrices game #3
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Weer een vrouw met een rare neus 
Zal best een leuk vrouwtje zijn, maar knap vind ik haar niet. Wel beter dan al die bimbo's die je normaal gesproken leuk vind 
0+, 3-
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Weer een vrouw met een rare neus
Het schijnt wel mijn ding te zijn ja
.

Daarom. Echt zo'n knuffelbaar vrouwtje. Niet echt een super smooth gezicht maar o zo charmant. Tenminste niet zo'n bimbo idd
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Daarom. Echt zo'n knuffelbaar vrouwtje.
In Desperate Housewives was ze ook enorm schattig en lief. Dus ik begrijp wel wat je bedoeld, soms helpt een personage eraan me of dat je iemand leuk vind 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Desperate Housewives na Dexter maar weer verder kijken dan. Haar personage werkt ook wel mee, dat is waar.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
2+
omdat ik weet dat je de verkeerde foto's hebt gekozen..
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nee, vind ik niet. Dekt juist beter de lading hoe ze er uit ziet, er zijn wel wat gephotoshopte fotos waar ze er beter uit ziet maar ik ga voor realistische weergave.
schram101
-
- 16684 berichten
- 2293 stemmen
Mischien heb je een punt. In Rambo vond ik haar ook erg leuk, heb haar zelf nog in het 'mooiste/leukste actrice'-topic geplaatst volgens mij.
Glacius
-
- 4300 berichten
- 3036 stemmen
3+
Leuk vrouwtje, ze heeft een sympathieke uitstraling. (Tenminste in de serie Dexter wel)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Mischien heb je een punt. In Rambo vond ik haar ook erg leuk, heb haar zelf nog in het 'mooiste/leukste actrice'-topic geplaatst volgens mij.
Daar heb je ook een punt, in Rambo zag ze er ook weer anders uit vind ik. Ik heb bij de 'blonde' foto's dan ook gezocht naar foto's waar ik haar als Rita het best in terug zag.
Het is een vrouw met meerdere looks maar de Rita look werkt voor mij het best.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3632 stemmen
Julie! Als Brunette toch wel erg hot.
(En als blonde stripper in DH ook cute!)
5+
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3036 stemmen
Araceli Gonzalez

Zo stond ze vanochtend aan mijn bed.. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.