menu

Film / Filmgames / Knappe (?) actrices game #3

zoeken in:
Zo afzichtelijk is ze toch niet? Een min geven ok, maar als ik zie wat voor monsters hier wel eens voorbij komen, en dan zo'n cute Leighton Meester typje krijgt zulke reacties. Beyond me. Really.

The Killing staat al een tijdje op de rol .

1+. 3-

melvddonk
4-

Naomi Watts schreef:
Zo afzichtelijk is ze toch niet? Een min geven ok, maar als ik zie wat voor monsters hier wel eens voorbij komen, en dan zo'n cute Leighton Meester typje krijgt zulke reacties. Beyond me. Really.

The Killing staat al een tijdje op de rol .

Afzichtelijk is anders, maar zoals ze er hier uitziet schrok ik toch nog wel even.

Het niveau van de actrices van de laatste paar dagen is sowieso laag ja. Heb alleen maar gemind geloof ik.

Spetie schreef:
(quote)

Afzichtelijk is anders, maar zoals ze er hier uitziet schrok ik toch nog wel even.

Het niveau van de actrices van de laatste paar dagen is sowieso laag ja. Heb alleen maar gemind geloof ik.

Gewoon bad timing denk ik, twee van die negatieve emoticons op rij . Het is de laatste dagen niet best, dat ben ik met je eens.

Nou Naomi je mag d'r hebben hoor
5-

FillumGek schreef:
Nou Naomi je mag d'r hebben hoor
5-

Het is een plusje van knap, maar niet mijn type hoor .

Ik vind haar geweldig. Tenminste niet zo'n vieze hoerige uitstraling. Cute face, smile, eyes, mooie lippen.

Dude, ik heb een plusje gegeven, ga je mijn type of woman lopen dissen hiero .

Haha, no offense dude, maar ik vind die lingerie, slutty foto's echt boring. Die type vrouwen die je een keer pakt en nooit meer aan wilt kijken.

Glacius schreef:
Haha, no offense dude, maar ik vind die lingerie, slutty foto's echt boring. Die type vrouwen die je een keer pakt en nooit meer aan wilt kijken.

Begrijp het . Ook al aan The Killing begonnen trouwens?

Nee nog niet, wacht wel even tot het eerste seizoen klaar is. Ik zou de deense versie kunnen overwegen, maar heb ff geen zin. Ben hooked aan Game of Thrones en weiger iets anders te kijken! haha

GoT ook nog. Gauw weg hier, mijn serielijst wordt zelfs in dit topic groter .

Is een echte aanrader, ongetwijfeld. Nu al beste serie van 2011, imo.

Zal 'm op basis van jouw woorden even voorrang geven. Na The Wire maar eens tussendoor doen. Thanks .

Nomak
10-

2+

En ja, GoT is inderdaad een aanrader

11-
nee toch net niet

garlic senior
13-

Film Pegasus (moderator)
14-

Kinda cute. Wat zijn jullie streng.

3+

kappeuter (crew)
Omdat er om en nabij de 20.000 berichten zijn geplaatst, gaan we verder in een nieuw topic:

Film > Filmgames > Knappe (?) actrices game #4

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:57 uur

geplaatst: vandaag om 01:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.