- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #3
Knappe (?) actrices game #3
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3633 stemmen
.. Rianneke_Dan post ook een foto van Jordana in een slipje en BH, dat kan ook niet? Of is het puur omdat IK die foto's uitkoos? Ach, gelukkig leven we in 2010.
soom
-
- 24923 berichten
- 2755 stemmen
Rianneke_Dan post ook een foto van Jordana in een slipje en BH, dat kan ook niet? Of is het puur omdat IK die foto's uitkoos? Ach, gelukkig leven we in 2010.
, waarom voel je je meteen in je wiek geschoten als ik geen verder commentaar geef?
Ghehe. Stand is 12+. 15-
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3633 stemmen
Omdat je je laat kennen door wel telkens op mij in te hakken. En dat weet je zelf ook goed. 
soom
-
- 24923 berichten
- 2755 stemmen
Omdat je je laat kennen door wel telkens op mij in te hakken. En dat weet je zelf ook goed.
. Het lijkt misschien zo, alsof ik dat alleen bij jou zou posten, maar ik had het bij ieder ander kunnen doen, niet speciaal alleen bij jou. In tegenstelling tot wat veel mensen schijnen en lijken te denken, heb ik helemaal geen problemen met jou, ik denk dat jij vind dat ik op je in hak omdat je dat zo ervaart, terwijl dat helemaal niet zo is. Ik vind je gewoon een grappige gebruiker van Moviemeter, en meer niet. Ook niet minder.Ik heb trouwens net even gekeken, en ik heb 13 september 2009 (een beetje oud, ja), gezegd dat de foto van Penelope Cruz, geplaatst door Speranza, ook vreselijk was. Dus ik zeg het echt niet alleen bij jou, en ik houd soms gewoon m'n mond dicht bij het plaatsen van een stem. Maar goed, on topic, stand is nog steeds 12+. 15-
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Onder het motto: 'hoe zal het nu zijn met...?' Het meisje met die leuke krulletjes en dat lieve koppie: Kerri Russell:

Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
4+, 8- Ze was in August Rush erg leuk 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.