- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: mooiste avatar #2
Knock-out: mooiste avatar #2
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Anders moet jij de volgende even plaatsen dan weet ik meteen of je weet hoe het moet 
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
B93:
Tiany
![]()
VS.
Leo1954
![]()
t/m 5, 1 verschil
feenah
-
- 353 berichten
- 1453 stemmen
Weet er iemand waarom er bij sommige users een foto staat op de pagina zelf en bij anderen dan weer niet?
Hollywood007
-
- 3342 berichten
- 3860 stemmen
Ik ga ook even een lijstje plaatsen met de links/url's naar alle deelnemende avatars dat zal het opzoekwerk vergemakkelijken. Zijn er misschien mensen die ook deze lijst en het battle overzicht als pm willen, bij voorkeur mensen die tijd hebben om te plaatsen natuurlijk
Ik kan nu niet plaatsen maar binnen een dik uur wel dus ik wil de lijst wel alexspyforever
Miszmi
-
- 3240 berichten
- 598 stemmen
Miszmi, op welke stem je?
Sorry, ik ben na die stem gaan slapen. Gelukkig is degene gewoon door die ik de winnende gaf hahaha.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
B94:
Poisonthewell
![]()
VS.
movie acteurs
![]()
t/m 5, 1 verschil
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13478 berichten
- 1314 stemmen
3-5 / movie acteurs.
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
Weet er iemand waarom er bij sommige users een foto staat op de pagina zelf en bij anderen dan weer niet?
de mensen die geen avatar op hun profielpagina hebben zijn oudere users die hun eerste avatar nooit hebben aangepast, foto op profielpagina bestaat nog maar een jaar of 2 denk ik?
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13478 berichten
- 1314 stemmen
Beste users,
controleer je eigen stem even als je die geplaatst hebt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alexspyforever
-
- 21517 berichten
- 2328 stemmen
B95:
moviemafketel
![]()
VS.
N23
![]()
t/m 5, 1 verschil