- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Beste film in top tien van voorganger
Beste film in top tien van voorganger
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Efter Brylluppet (2006)
5* 10# topfilm
soom
-
- 24931 berichten
- 2762 stemmen
The Shining.
(Mooie top 10, trouwens
!)
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Walk the Line (2005) 5*
(Ik hou van muziekfilms)
kimberlyVD
-
- 5946 berichten
- 1599 stemmen
pirates of tthe caribbean: the curse of the black pearl
Goldenskull
-
- 24417 berichten
- 3100 stemmen
2046 / La Notte.. beide erg goed
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3146 stemmen
Waar zijn je top 10 en stemmen gebleven Goldenskull? Wordt een beetje lastig kiezen zo.
Goldenskull
-
- 24417 berichten
- 3100 stemmen
Sorry even vergeten, zal even niet meer meedoen aan dit spelletje
Morgen/overmorgen zijn ze weer terug 
Once Upon a Time in America / Ben X - beide dikke 4,5.. volgende mag ook DVD-T doen.
Leland Palmer
-
- 23801 berichten
- 4940 stemmen
Heb je al je stemmen in Word opgeslagen ofzo, zodat je ze straks weer opnieuw kan plaatsen? Heb m'n stemmen zelf dit weekend ook allemaal verwijderd en opnieuw geplaatst, maar niet op jou manier 
DVD-T: Boogie Nights.
Goldenskull
-
- 24417 berichten
- 3100 stemmen
Ik had aan Madecineman gevraagd of hij al mijn stemmen wilde verwijderen, zodat ik ze opnieuw kan plaatsen. Ik wil veel stemmen opnieuw overwegen en herindelen, gewoon omdat ze niet goed voelen, mijn smaak nogal verandert is en ik het idee heb dat ik voor de ene film te streng en voor de ander te mild geweest ben.
Voor die tijd eerst Donnie Darko en Ninth Gate herzien, dus het zal wel woensdag worden voor ze er weer staan. En ik houd -inderdaad- mijn stemmen bij met Word, handig én dan heb je altijd back-up.
®Tc
-
- 8212 berichten
- 1087 stemmen
Kdenk dat ik dat beter ook eens zou doen.
Leland Palmer
-
- 23801 berichten
- 4940 stemmen
Ik had aan Madecineman gevraagd of hij al mijn stemmen wilde verwijderen, zodat ik ze opnieuw kan plaatsen. Ik wil veel stemmen opnieuw overwegen en herindelen, gewoon omdat ze niet goed voelen, mijn smaak nogal verandert is en ik het idee heb dat ik voor de ene film te streng en voor de ander te mild geweest ben.
Voor die tijd eerst Donnie Darko en Ninth Gate herzien, dus het zal wel woensdag worden voor ze er weer staan. En ik houd -inderdaad- mijn stemmen bij met Word, handig én dan heb je altijd back-up.
Ah, oké. Heb ze zelf één voor één verwijderd en direct opnieuw geplaatst, uiteraard met de nodige veranderingen. Ging er bij mij vooral om dat ik met een ''schone lei'' wou beginnen. Donnie Darko blijft gewoon op 5 bij je staan hoor 
Goldenskull
-
- 24417 berichten
- 3100 stemmen
Ah, oké. Heb ze zelf één voor één verwijderd en direct opnieuw geplaatst, uiteraard met de nodige veranderingen. Ging er bij mij vooral om dat ik met een ''schone lei'' wou beginnen. Donnie Darko blijft gewoon op 5 bij je staan hoor
Nja, kan ook, maar mods kunnen het met één klikje, scheelt mij wat werk 
@laatste, ik hoop het in ieder geval, heb er zeker zin in.
DVD-T
-
- 15565 berichten
- 3146 stemmen
Ik ben zelf ook ontevreden over een flink aantal stemmen (zoals Pay it Forward 4.5*
, vind ik nu hooguit een 2/2.5* waard ) ook door smaak verandering, maar om nu alles te gaan/laten verwijderen en weer opnieuw plaatsen is mij te veel werk. Ik zal vast wel een keer alles nog gaan bijstellen, maar daar moet ik echt eens voor gaan zitten.