- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- MovieMeter Contest
MovieMeter Contest
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3085 stemmen
Weet er 3 na 1x kijken, meer dan alle vorige keren toen ik na 1x max. tot 1 kwam
Ik weet er verder nog 1 vrij zeker omdat ie gewoon makkelijk te vinden is, *stuurt nu een PM naar TOR*
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14442 stemmen
Moet te doen zijn deze contest. Heb er nu (volgens mij) 9 goed!
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Dial M For Murder was trouwens eenvoudiger te vinden via de cameo van Hitchcock.
Jup, even "hitchcock movie appearance" intikken in google en ik had hem na 3 gokjes al.
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2569 stemmen
Makkelijker is gewoon de gesproken tekst intikken. Dan hoef je ook niet meer te gokken.
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2569 stemmen
#3 Aimée & Jaguar 1e resultaat
#5 Tampopo 1e resultaat
#6 The kid 7e resultaat
#9 Repulsion 2e resultaat
#14 Dumplings 6e resultaat
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Maar normaal hou ik niet zo van googlen.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Repulsion?? Luisterend naar de muziekstijl was zo'n type film niet gelijk bij me opgekomen.
Leuke nieuwe contest. Bij de eerste kijkbeurt al gelijk 9 die ik zeker weet.
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
ik weet er maar ééntje zeker en bij nummertje 12 en 3 heb ik sterk het gevoel deze gezien te hebben, That's all.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Ik weet er ook eentje zeker en dat is ook nr. 12. De rest ga ik later op de dag nog eens bekijken. Heb nu geen zin.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Alhoewel maar 3 goed toch niet slecht (ben wel blij dat ik nog op de valreep van de score van maar eentje goed heb weten te ontsnappen) rest heb ik nooit gezien... Grappig moest bij 1 ook aan TCM denken, maar wist vrij zeker dat het niet uit de remake van het origineel kwam.
Op naar de volgende kwis 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Heb er een hoop bij de eerst keer goed. :
rest moet uit te zoeken zijn. Enkel bij de lege stadsscene geen idee.
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2569 stemmen
#8 is voor mij ook een raadsel. #6 zou ik best eens gezien kunnen hebben, maar er gaan vooralsnog geen belletjes rinkelen.
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
6 is voor mij het intikkertje. 3 inmiddels ook al iets voor ingestuurd. 12 komt me zoo bekend voor maar kan er nog niet opkomen, 9 kwam ook wel iets in me op.. De rest niet of nauwelijks gezien.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Volgens mij best een aantal herkend, leuke quiz wederom.
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2569 stemmen
Ah, 6 valt me te binnen. Inderdaad ook gezien. Blijft alleen die stadsscène over.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Klassement
Heb je wel het klassement per 12:00 genomen? Gezien dit klassement heb ik namelijk 4 punten gescoord deze week, maar bij een laatst ingezonden lijstje had ik er vandaag nog 3 erbij goed. Oftewel, in dit klassement staan die 3 punten nog niet.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Waar is TOR? Ik zou graag mijn eerste score willen weten. 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Ja organisatoren van de quiz hebben aanwezigheidsplicht op de zondagmiddag en -avond. 
Ik heb er nu waarschijnlijk 11 goed en als het meezit 13.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
tussen de 9 - 11 goed denk ik.
8 geen idee. 2, 4,13 zijn gokjes
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Oftewel, in dit klassement staan die 3 punten nog niet.
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Ik heb er net 6 ingestuurd, waarvan ik bijna zeker weet dat ik er 4 goed heb. De andere 2 twijfelachtig... TOR moet snel online komen! 
O ja, 4 is overigens heel makkelijk te vinden.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zullen we 'm allemaal elk uur een pm sturen om te vragen waar die blijft. Heeft er straks meer dan 100 mails in z'n box zitten 
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4689 stemmen
Vraagje, misschien niet de juiste plaats, maar het is waarschijnlijk niet zo moeilijk op te lossen.
Ik heb de ganse dag zowat liedjes geluisterd op myspace'en van bands zonder problemen. Ineens lukt het niet meer. En dus ook geen youtube (dit filmpje) filmpjes meer. Ze laden wel helemaal, maar spelen dus niet af. Een seconde of 2 en dan 'hangt' het. Ik kan wel verder schuiven (het balkje) naar verdere scenes, maar ook dan stopt het weer. Op die manier er wel al 2 herkend. 
Iemand die weet hoe dit komt en hoe dit kan opgelost worden?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4689 stemmen
Hm, inderdaad, nu werkt het weer... Bedankt!
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik zal er even naar kijken en dan een nieuwe posten.
edit: Ik had inderdaad een aantal mensen gedupeerd, waarschijnlijk niet de laatste update van Legan genomen. Ik hoop dat hij nu klopt.
Ramon K
-
- 13575 berichten
- 0 stemmen
Met een beetje geluk kom ik nu ook op 11 a 13 goede antwoorden uit. Twee fragmenten doen heel in de verte belletjes rinkelen. Kwaliteit (beeld en geluid) van #2 kan wat beter.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zullen we anders onderling antwoorden gaan uitwisselen? 
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Zullen we anders onderling antwoorden gaan uitwisselen? 
.