• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.969 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.999 acteurs
  • 198.991 gebruikers
  • 9.371.048 stemmen

MovieMeter Contest

zoeken in:

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Dan ben ik voor!

Cheo

• 5474 berichten
  • 1182 stemmen

Ik ook, met beetje internet heb je hem dan toch wel tussen 5-10 min gedownload.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Is er iemand anders die zijn quiz al af heeft, mocht TOR zijn technische problemen niet overwinnen. Ik heb zelf geen probleem met de Youtube kwaliteit.

Macmanus

• 13726 berichten
  • 3701 stemmen

Bij vimeo, kun je 500 mb. uploaden. En als je bij youtube bij Video Upload naar rechts kijkt zie je "Upload files larger than 100MB or upload many files at once" dan kun je 1GB uploaden.

Dus ik ben tegen.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Youtube (-kwaliteit) maakt de quiz net wat moeilijker, volgens mij is dat juist goed.

Het is wel laagdrempelig zo. Als men eerst een groot bestand moet downloaden en de juiste codecs, haken er wellicht users af.

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Yup, keep it clean, keep it simple.

Mare kent iemand een programma om een dvd te converteren naar een video bestand?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

kappeuter schreef:

Youtube (-kwaliteit) maakt de quiz net wat moeilijker, volgens mij is dat juist goed.

Mwoah, een film niet kunnen raden omdat het beeld zo blokkerig en vaag is lijkt me nou ook niet echt de bedoeling. Maar het moet toch ook mogelijk zijn om op Youtube gewoon goed helder beeld te hebben?

Heb momenteel overigens al een aardig aantal DVD-rips geknipt met AviSplitter en dat is vooralsnog uitstekende kwaliteit. Nu moet ik ze nog (samen met een aantal anderen die nog binnen moeten komen) in een slik filmpje verwerken. Ik krijg daarvoor vanavond Pinnacle van mijn vriendin en wellicht hoef ik daarvoor niet eens de losse fragmentjes te converteren naar WMV-formaat.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Misschien kan Diesel wel alvast de antwoorden geven.

[Preketero]

• 8531 berichten
  • 2450 stemmen

kappeuter schreef:

Van mij mag de volgende contest wel komen. Een week met zo'n contest bezig zijn is best lang.

Zavo schreef:

Van mij ook, zondag is een goede dag voor een nieuwe.

Reinbo schreef:

We want the Quiz! We want the Quiz!

dutchtuga schreef:

Laat die nieuwe quiz maar komen ja!

Reinbo schreef:

Misschien kan Diesel wel alvast de antwoorden geven.

Kan de quiz echt geen volledige week duren? Deze startte maandagochtend. Soms kom ik in een situatie waar ik een weeklang geen filmpjes kan kijken. Als de volgende quiz maandagnamiddag start en eindigt op maandagochtend (11 augustus) dan kan ik niet deelnemen. Voor jullie maakt dit niet uit, maar ik zou het toch appreciëren als de quiz 168 uur loopt.

Paalhaas

• 1582 berichten
  • 2569 stemmen

Niks aan toe te voegen. Jullie zijn gewoon veel te ongeduldig.

Verder vind ik dat de quiz gewoon op youtube gepost moet blijven worden, heel simpel om de quiz zo toegankelijk mogelijk te houden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ongeduldig

Youtube

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik zou het wel leuk vinden als de quiz eindigt in het weekend en dat er dan ook een nieuwe geplaatst wordt.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Als het TOR helpt, dan wil ik best met hem ruilen van plek aangezien ik zo goed als klaar ben. Dan heeft hij in ieder geval 1 week extra.

Ik had het al op Youtube staan en het zag er prima uit. Erg blij dat het mij is gelukt met alleen Windows Movie Maker .

Natuurlijk is het alweer eraf om te voorkomen dat men ging kijken.

Paalhaas

• 1582 berichten
  • 2569 stemmen

kappeuter schreef:

Ik zou het wel leuk vinden als de quiz eindigt in het weekend en dat er dan ook een nieuwe geplaatst wordt.

Op zich sta ik best open voor een andere begindag (zoals ik al eerder zei: mij maakt het geen klap uit). Waarom zou je dat liever zien? En wat vindt de rest ervan?

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3565 stemmen

Paalhaas schreef:

(quote)

Op zich sta ik best open voor een andere begindag (zoals ik al eerder zei: mij maakt het geen klap uit). Waarom zou je dat liever zien? En wat vindt de rest ervan?

In het weekend is een goed idee, hebben de meesten wat meer tijd

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Op een regenachtige zondagmiddag als deze is het aangenaam quizen.

Zondag vind ik echt zo'n quizdag.

De eerste dag van de nieuwe quiz vind ik altijd het leukst.

Als je daar op zondagmiddag al mee zou kunnen beginnen zou ik dat

ideaal vinden.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Ik vind ook zondag de beste dag. Op zondagavond heb ik meestal toch niets beters te doen.

Cheo

• 5474 berichten
  • 1182 stemmen

Ik snap het niet helemaal als je 7 dagen doet heb je toch altijd een zondag ?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ja maar op de eerste dag dat de quiz er staat ben je er het meest mee bezig.

Zou leuk zijn als dat op zondag was.

De quiz van deze week, daar doe ik vandaag niks meer mee.

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Joh, plaats maar een nieuwe dan. De rest kan toch altijd nog tot morgenavond inzendingen insturen voor de vorige..

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Legan schreef:

Als het TOR helpt, dan wil ik best met hem ruilen van plek aangezien ik zo goed als klaar ben. Dan heeft hij in ieder geval 1 week extra.

Geen antwoord hierop gekregen.

Indien positief, dan kan ik hem zo uploaden naar Youtube en kunnen we van start gaan.

Paalhaas

• 1582 berichten
  • 2569 stemmen

Ok, dan verplaatsen we de start-/eindtijd naar zondag 12u (het is toch in het weekend, dus hoeven we geen rekening te houden met kantooruren). Maar daar blijft hij ook staan dan!

Wat mij betreft kan er dus een nieuwe quiz geplaatst worden. The One Ring is niet te bereiken? Dan moeten we dus even op hem wachten.

Diesel hoeft uiteraard morgen de eindstand pas te posten.

Paalhaas

• 1582 berichten
  • 2569 stemmen

The One Ring schreef:

Ik heb wel moeite gedaan om de quiz vandaag af te hebben, maar het blijkt allemaal niet zo gemakkelijk als gedacht. Ik heb het door Paalhaas aangeraden programma FX Video Converter gebruikt om Avi-bestanden over te zetten in wmv-bestanden, zodat de bestanden niet te groot waren. Dit werkt echter niet goed, omdat de beeldafmetingen dan heel klein worden en zo ongeschikt voor een quiz. Ik heb intussen alle mogelijke opties in het programma wel geprobeert, maar de afmetingen blijven klein. Als klap op de vuurpijl blijft de beeldkwaliteit van met name de donkere fragmenten laag.

Hmm, wat vreemd. Bij mij ging het met die software toch redelijk van een leien dakje. Tuurlijk is de beeldkwaliteit niet super, maar toch alleszins adequaat. Heb je al een andere conversie-tool geprobeerd?

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Paalhaas schreef:

Heb je al een andere conversie-tool geprobeerd?

Noem er eens een paar? Ik heb namelijk ook al wat geprutst en het is allemaal freeware met beperkingen.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Zie uit naar de volgende. Heb gisteravond (met heel wat uurtjes) nog een inhaalslag gemaakt naar 10 titels. Zie nu met goed gevoel uit naar de tussenstand.

Vandaag geen tijd gehad om aan een eigen quiz te gaan prutsen (i kprobeer eerst zonder de nieuwste technologieën), dus ik zet me nog niet op de lijst.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(i kprobeer eerst zonder de nieuwste technologieën)

Met twee videorecorders overspoelen en dan via de post langs alle users?

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16349 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
videorecorders? Ik dacht meer aan de Be Kind Rewind methode. Mijn vriendin, dochter en ik studeren enkele scenes in, waarmee we rondtrekken langs de diverse zalen in NL en Vlaanderen.

Paalhaas

• 1582 berichten
  • 2569 stemmen

Phoenix schreef:

(quote)

Noem er eens een paar? Ik heb namelijk ook al wat geprutst en het is allemaal freeware met beperkingen.

Google eens op 'video converter'.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)
videorecorders? Ik dacht meer aan de Be Kind Rewind methode. Mijn vriendin, dochter en ik studeren enkele scenes in, waarmee we rondtrekken langs de diverse zalen in NL en Vlaanderen.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Paalhaas schreef:

(quote)

Google eens op 'video converter'.

Ik zocht zelfs op avi to wmv converter en heb de tools van de eerste resultatenpagina geprobeerd zonder daverend succes. Sommigen vragen om registratie, anderen zetten slechts 50% om, bij de ene is het kwaliteitsverlies desastreus en ga zo maar door...

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.