- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- MovieMeter Contest
MovieMeter Contest
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Nee YouTube was aan het zeuren over de aangepaste versie, iets met copyrights van Fox. Inmiddels weer een poging aan het wagen. Filmpje is trouwens 10 min en 5 sec
Maar dacht dat die van ToNe ook boven de 10 min. zat. Even afwachten maar.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
OK, FOX. Da's een hint waar we wat mee kunnen. 
Stephan
-
- 7890 berichten
- 1387 stemmen
die 5 seconden kunnen het zomaar zijn hoor. Snij het introotje er anders vanaf. gewoon 1 seconde: #7 en gaan. Scheelt zomaar 9 seconden 
FOX zijn nazi's... heel eng. Die sturen zo security op je af 
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
10 mag er ook wel af, die is zo belachelijk makkelijk.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
10 is maar liefst 2x geraden..dus dat lijkt me niet de beste optie 
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Zelfde probleem blijft bestaan... Misschien een van de nieuwe stukjes? Ben benieuwd of het nog gaat lukken vandaag. Ga zo de versie onder de 10 minuten en een totaal ander naam proberen.
Anders hebben jullie morgen nog een dag om je hersens te pijnigen 
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
10 mag er ook wel af, die is zo belachelijk makkelijk.
Ja, we weten dat je 10 hebt geraden. Goed zo.
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Ja, we weten dat je 10 hebt geraden. Goed zo.
Jij mag er anders ook wel wezen hoor!
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit
Voor 12 uur Maandag toch nog gelukt om "Madecineman's Directors Cut" live in de lucht te krijgen.
Maar eerst nog even de score van Kos toevoegen aan het rijtje voor de nieuwe versie... Met maar liefst 7 in 1 keer goed als hoogste binnengekomen en... Jawel zelfs fragment 4 is geraden dus dat betekend dat geen een fragment echt onmogelijk was 
Ramon K heeft als enige fragment 6 geraden, Paalhaas als enige fragment 3 en Cheo & Glodenskull als enige fragment 14 (maar die is nog intact gebleven voor de rest om de tanden op stuk te bijten
)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Okay, de nieuwe versie zal een stuk beter te doen zijn voor de meeste...
Fragment 6 en 13 zijn vervangen door andere fragmenten uit diezelfde film. Fragment 3 en 10 zijn net iets anders "geknipt" en verder is er hier en daar wat dialoog, een accent, een gezicht, een gebeurtenis aangeplakt om bij meer mensen tot een "aha-erlebenis" te komen.
Ben benieuwd of iemand alle 15 weet te raden nu, succes.
En nu zegt Madecineman; Welterusten 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
Dank voor de moeite Madecineman, ik ga um morgen zeker bekijken 
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2569 stemmen
Kijk dat zijn prima aanpassingen, Ramon. 3 puntjes erbij naar alle waarschijnlijkheid. En die #10 kom ik misschien ook nog wel achter. 
kos
-
- 46693 berichten
- 8850 stemmen
Wel verrot dat degene die ik wist zo makkelijk aangepast zijn.
.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Inderdaad, die eerste had ik ook zonder aanpassing goed gehad
En arg wat is 8 frustrerend. Bekend gezicht maar kom er maar niet op.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3086 stemmen
lol, ik dacht de vorige keer 13 al te herkennen..en die ingeving (toen een gok die ik niet instuurde) bleek bij deze wijziging van het filmpje goed! Zal um zo samen met antwoord 3 insturen (die nu een stuk makkelijker is).. maakt toch alweer 5 punten 
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Jammer dat je er nu zoveel stukjes in hebt gezet met tekst, dit word weer een google-quizje.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
ik google me suf op de tekst, maar vind niets.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ik google m'n eigen scenes zelf even na en wees gerust bij mijn contest hoef je je niet druk te gaan maken over dialoog 
Ben benieuwd hoeveel antwoorden ik goed heb. Moet toch wel tegen de 10 lopen. Is het druk bij de medicijnmannenafdeling?
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Helaas nog maar 3 goed, maar daar zit voorlopig wel nummer 6 bij
.
De rest zal heel moeilijk worden, want volgens mij heb ik al die films niet gezien.
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Ben benieuwd hoeveel antwoorden ik goed heb. Moet toch wel tegen de 10 lopen. Is het druk bij de medicijnmannenafdeling?
Best wel ja. Jij bent vanavond pas na het sporten weer aan de beurt maar geloof wel dat ik er een aantal goede antwoorden tussen zag staan.
Volgens mij valt het met de googlebaarheid van de teksten nog wel mee, en het gaat uiteindelijk ook om maar 3 fragmenten...
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Valt inderdaad reuze mee, zeker geen google contest dit.
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2569 stemmen
Wel verrot dat degene die ik wist zo makkelijk aangepast zijn.
.
Ja hier ook. Nummer 3 was ik best wel trots op, maar nu is het ineens een intikkertje volgens mij. 
Maar goed, zeuren over de aanpassingen is natuurlijk behoorlijk idioot als je er 3 extra punten door hebt gesprokkeld. 
Jammer dat je er nu zoveel stukjes in hebt gezet met tekst, dit word weer een google-quizje.
Wees gerust, er is er slechts één googlebaar (die ik al had overigens), en dan nog niet eens erg gemakkelijk.
Ik ben trouwens erg benieuwd naar nummer 10 geworden, leuk fragment. 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ja hier ook. Nummer 3 was ik best wel trots op, maar nu is het ineens een intikkertje volgens mij. 
Maar goed, zeuren over de aanpassingen is natuurlijk behoorlijk idioot als je er 3 extra punten door hebt gesprokkeld. 
Wees gerust, er is er slechts één googlebaar (die ik al had overigens), en dan nog niet eens erg gemakkelijk.
Ik weet nummer 3 nog steeds niet
.
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Moviefreak#1 wees gerust je bent niet de enige. 3 is pas 5 keer goed geraden en daarmee is het nog steeds een van de moeilijkste fragmenten. Morgen ga ik weer een nieuw overzicht plaatsen want er is inmiddels flink op los geraden.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Ik weet nummer 3 nog steeds niet
.
.
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2569 stemmen
Nou ja, inkoppertje voor wie hem gezien heeft dan. 
Paalhaas
-
- 1582 berichten
- 2569 stemmen
Blijkt dat ik de film in kwestie dus al een aantal keer heb gezien (en behoorlijk geweldig vond ook). 
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Vraag
Is het de bedoeling dat wij van een fragment alleen maar de titel raden óf de titel met naam van de regisseur of het jaartal, want er zijn nog al wat films waar remakes van zijn gemaakt?
Ook zij er nog al wat films waar een vervolg op komt bv Rocky 2, Rocky 3 etc.
Of laten de quizmasters om discussie hierover te voorkomen dit soort films gewoon uit de contest?
Misschien zijn deze vragen al eens gesteld, maar ik ben pas later met de MM filmcontest begonnen. Vandaar dat ik deze vraag daarom nog maar eens stel.
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Je hoeft alleen de film te raden. Met sequels en prequels moet je wel de juiste hebben.