• 15.787 nieuwsartikelen
  • 178.146 films
  • 12.220 series
  • 33.993 seizoenen
  • 647.196 acteurs
  • 199.048 gebruikers
  • 9.373.809 stemmen

MovieMeter Contest

zoeken in:

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Nee YouTube was aan het zeuren over de aangepaste versie, iets met copyrights van Fox. Inmiddels weer een poging aan het wagen. Filmpje is trouwens 10 min en 5 sec Maar dacht dat die van ToNe ook boven de 10 min. zat. Even afwachten maar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

OK, FOX. Da's een hint waar we wat mee kunnen.

Stephan

• 7890 berichten
  • 1387 stemmen

die 5 seconden kunnen het zomaar zijn hoor. Snij het introotje er anders vanaf. gewoon 1 seconde: #7 en gaan. Scheelt zomaar 9 seconden

FOX zijn nazi's... heel eng. Die sturen zo security op je af

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

10 mag er ook wel af, die is zo belachelijk makkelijk.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

10 geen idee...

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3086 stemmen

10 is maar liefst 2x geraden..dus dat lijkt me niet de beste optie

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Zelfde probleem blijft bestaan... Misschien een van de nieuwe stukjes? Ben benieuwd of het nog gaat lukken vandaag. Ga zo de versie onder de 10 minuten en een totaal ander naam proberen.

Anders hebben jullie morgen nog een dag om je hersens te pijnigen

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Baksteen schreef:

10 mag er ook wel af, die is zo belachelijk makkelijk.

Ja, we weten dat je 10 hebt geraden. Goed zo.

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Diesel schreef:

(quote)

Ja, we weten dat je 10 hebt geraden. Goed zo.

Jij mag er anders ook wel wezen hoor!

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Nou de wonderen zijn de wereld nog niet uit Voor 12 uur Maandag toch nog gelukt om "Madecineman's Directors Cut" live in de lucht te krijgen.

Maar eerst nog even de score van Kos toevoegen aan het rijtje voor de nieuwe versie... Met maar liefst 7 in 1 keer goed als hoogste binnengekomen en... Jawel zelfs fragment 4 is geraden dus dat betekend dat geen een fragment echt onmogelijk was

Ramon K heeft als enige fragment 6 geraden, Paalhaas als enige fragment 3 en Cheo & Glodenskull als enige fragment 14 (maar die is nog intact gebleven voor de rest om de tanden op stuk te bijten )

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Okay, de nieuwe versie zal een stuk beter te doen zijn voor de meeste...

Fragment 6 en 13 zijn vervangen door andere fragmenten uit diezelfde film. Fragment 3 en 10 zijn net iets anders "geknipt" en verder is er hier en daar wat dialoog, een accent, een gezicht, een gebeurtenis aangeplakt om bij meer mensen tot een "aha-erlebenis" te komen.

Ben benieuwd of iemand alle 15 weet te raden nu, succes.

En nu zegt Madecineman; Welterusten

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3086 stemmen

Dank voor de moeite Madecineman, ik ga um morgen zeker bekijken

Paalhaas

• 1582 berichten
  • 2569 stemmen

Kijk dat zijn prima aanpassingen, Ramon. 3 puntjes erbij naar alle waarschijnlijkheid. En die #10 kom ik misschien ook nog wel achter.

kos

• 46693 berichten
  • 8850 stemmen

Wel verrot dat degene die ik wist zo makkelijk aangepast zijn. .

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Inderdaad, die eerste had ik ook zonder aanpassing goed gehad

En arg wat is 8 frustrerend. Bekend gezicht maar kom er maar niet op.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3086 stemmen

lol, ik dacht de vorige keer 13 al te herkennen..en die ingeving (toen een gok die ik niet instuurde) bleek bij deze wijziging van het filmpje goed! Zal um zo samen met antwoord 3 insturen (die nu een stuk makkelijker is).. maakt toch alweer 5 punten

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Jammer dat je er nu zoveel stukjes in hebt gezet met tekst, dit word weer een google-quizje.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

ik google me suf op de tekst, maar vind niets.

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Madecineman schreef:

Ik google m'n eigen scenes zelf even na en wees gerust bij mijn contest hoef je je niet druk te gaan maken over dialoog

Ben benieuwd hoeveel antwoorden ik goed heb. Moet toch wel tegen de 10 lopen. Is het druk bij de medicijnmannenafdeling?

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Helaas nog maar 3 goed, maar daar zit voorlopig wel nummer 6 bij .

De rest zal heel moeilijk worden, want volgens mij heb ik al die films niet gezien.

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Phoenix schreef:

Ben benieuwd hoeveel antwoorden ik goed heb. Moet toch wel tegen de 10 lopen. Is het druk bij de medicijnmannenafdeling?

Best wel ja. Jij bent vanavond pas na het sporten weer aan de beurt maar geloof wel dat ik er een aantal goede antwoorden tussen zag staan.

Volgens mij valt het met de googlebaarheid van de teksten nog wel mee, en het gaat uiteindelijk ook om maar 3 fragmenten...

Diesel

• 9411 berichten
  • 0 stemmen

Valt inderdaad reuze mee, zeker geen google contest dit.

Paalhaas

• 1582 berichten
  • 2569 stemmen

kos schreef:

Wel verrot dat degene die ik wist zo makkelijk aangepast zijn. .

Ja hier ook. Nummer 3 was ik best wel trots op, maar nu is het ineens een intikkertje volgens mij.

Maar goed, zeuren over de aanpassingen is natuurlijk behoorlijk idioot als je er 3 extra punten door hebt gesprokkeld.

Baksteen schreef:

Jammer dat je er nu zoveel stukjes in hebt gezet met tekst, dit word weer een google-quizje.

Wees gerust, er is er slechts één googlebaar (die ik al had overigens), en dan nog niet eens erg gemakkelijk.

Ik ben trouwens erg benieuwd naar nummer 10 geworden, leuk fragment.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Paalhaas schreef:

(quote)

Ja hier ook. Nummer 3 was ik best wel trots op, maar nu is het ineens een intikkertje volgens mij.

Maar goed, zeuren over de aanpassingen is natuurlijk behoorlijk idioot als je er 3 extra punten door hebt gesprokkeld.

(quote)

Wees gerust, er is er slechts één googlebaar (die ik al had overigens), en dan nog niet eens erg gemakkelijk.

Ik weet nummer 3 nog steeds niet .

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

Moviefreak#1 wees gerust je bent niet de enige. 3 is pas 5 keer goed geraden en daarmee is het nog steeds een van de moeilijkste fragmenten. Morgen ga ik weer een nieuw overzicht plaatsen want er is inmiddels flink op los geraden.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Ik weet nummer 3 nog steeds niet .

Hier nog eentje .

Paalhaas

• 1582 berichten
  • 2569 stemmen

Nou ja, inkoppertje voor wie hem gezien heeft dan.

Paalhaas

• 1582 berichten
  • 2569 stemmen

Paalhaas schreef:

Blijkt dat ik de film in kwestie dus al een aantal keer heb gezien (en behoorlijk geweldig vond ook).

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Vraag

Is het de bedoeling dat wij van een fragment alleen maar de titel raden óf de titel met naam van de regisseur of het jaartal, want er zijn nog al wat films waar remakes van zijn gemaakt?

Ook zij er nog al wat films waar een vervolg op komt bv Rocky 2, Rocky 3 etc.

Of laten de quizmasters om discussie hierover te voorkomen dit soort films gewoon uit de contest?

Misschien zijn deze vragen al eens gesteld, maar ik ben pas later met de MM filmcontest begonnen. Vandaar dat ik deze vraag daarom nog maar eens stel.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Je hoeft alleen de film te raden. Met sequels en prequels moet je wel de juiste hebben.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.