- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Alternatieve Knock-out (met stemverplichting)
Alternatieve Knock-out (met stemverplichting)
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Dan neem ik mijn 'enige nuttige KO' opmerking maar weer snel terug.
Neem die sowieso maar terug, zie niet in hoe deze "nuttiger" zou zijn dan de rest. De uitslagen zullen veelal even nietszeggend zijn.
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Mwa, ik vind stemmen met een bepaalde basis al talloze malen nuttiger dan gewoon automatisch op films die je wel of niet gezien hebt stemmen.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
In theorie wel ja, maar in praktijk komt het er maar op neer welke fans het meest buiten hun fangebied kijken.
Fijn dat jij een film als Electric Dragon 80.000 V gezien hebt, maar dat je maakt stem niet meteen zinvoller wat mij betreft.
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Wat jouw betreft niet nee, ik bedoel het meer in algemeen opzicht.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
geloof je nu werkelijk dat mensen nog een film gaan kijken wanneer de battle zich aan dient?
Ja hoor, ik wil er best een paar gaan kijken.
Dat is natuurlijk helemaal de verkeerde reden.
Laten we het dan op 3 dagen houden en dan het aantal stemmen weer terug op 5 brengen.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Wat jouw betreft niet nee
Ik denk niet dat ik hier de enige in ben. Zie je genoeg bij KOs. Fans van klassieke films kijken misschien wel breder, maar als het zover is stemmen ze toch vaak gewoon op de klassieker. Daarom dat ik ook vermoed dat zij hier sterk in het voordeel zullen zijn.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
2. Chinjeolhan Geumjassi (2005) - Warriors, The (1979)
1-1
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ja hoor, ik wil er best een paar gaan kijken.
maar daar kan je toch nu al mee beginnen. Hoef je dus niet mee te wachten tot die battle begint....
Tot over 3 dagen dan maar. 
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7936 stemmen
Ik zou toch maar een tijdslimiet hanteren van een uurtje of 12. Dit gaat anders een hele vervelende knock out worden vrees ik...Een soort van voetbalwedstrijd met 3 minuten efficiente speeltijd ofzo 
Wat doe je met de uitslag van battle 1 Zavo?
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
Als je 64 keer kon stemmen dan zou je dus echt alle films gezien + gestemd moeten hebben 
eeeh misschien ben ik nu heel dom maar je mag stemmen als je beide films gezien hebt en anders niet. Eerste ronde zijn er 128 battles, waarvan ik er bij 64 allebei de films gezien heb, dus ik kan 64 keer stemmen ! Toch ?
I rest my case 
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Wat een haast allemaal. Ik vond de 3 dagen wachttijd eerst niets, maar ik kan het nu wel waarderen want het geeft iemand de tijd om de films op te zoeken en te gaan kijken.
En zo gezegd zo gedaan. Lady Vengeance gezien maar ik moet zeggen dat mijn stem onveranderd is. Het kan echt niet tippen aan The Warriors.
1-2
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik heb The Warrios ook binnen, ik ga 'm vandaag kijken.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
waarvan ik er bij 64 allebei de films gezien heb, dus ik kan 64 keer stemmen ! Toch ?
Ik dacht dat er maar 128 films meededen, my mistake 
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Vanavond of morgen staat La Strada op het programma en overmorgen Mr. Smith Goes to Washington. Kan ik ook voor battle 3 en 4 mijn stem plaatsen
.
*ja inderdaad, nutteloze gespreksstof bedoeld als bump*
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
La Strada neem ik dit weekend nog wel mee denk ik, of Mr Smith moest dat er nog inzitten. Ietwat belangrijkere battle 
KrisV
-
- 8061 berichten
- 1173 stemmen
Met een beetje geluk, wordt dit de 1ste KO waarvan de eerste ronde meer dan een jaar duurt 
En waarin meer gechat dan gestemd wordt 
Maar dat laatste zal geen kwaad kunnen zeker 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Het is wel grappig dat men films gaat kijken om meer aan deze Knock-Out mee te kunnen doen. Zit wel een klein addertje onder het gras hier, wat redelijk duidelijk wordt als je het commentaar van OH leest. Mensen gaan films kijken om hun favoriet door te stemmen, wat niet heel veel anders is dan lukraak op je favoriet stemmen in de reguliere knock-out's. Maar wie weet komt men her en der nog een onbekende parel tegen.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Mensen gaan films kijken om hun favoriet door te stemmen, wat niet heel veel anders is dan lukraak op je favoriet stemmen in de reguliere knock-out's.
6. Brødre (2004) - Ikiru (1952)
Ikiru gezien maar Brødre lijkt mij beter.
7. Tenkû no Shiro Rapyuta (1986) - Persona (1966)
Tenkû no Shiro Rapyuta gezien maar Persona lijkt mij beter.
8. Big Trouble in Little China (1986) - Stalingrad (1993)
Big Trouble in Little China gezien maar Stalingrad lijkt mij beter.
9. Ladri di Biciclette (1948) - Tonari no Totoro (1988)
Tonari no Totoro gezien, maar hoge verwachtingen van Ladri di Biciclette.
En ga zo maar door. Deze ladder zorgt er bij mij juist voor dat ik films ga kijken die op mijn lijst stonden maar ik steeds uitstelde. Want van uitstel komt afstel
.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1228 stemmen
Ja ok, het mes snijdt natuurlijk aan beide kanten, om er maar een fijn cliché tegen aan te gooien.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
6. Brødre (2004) - Ikiru (1952)
Ikiru gezien maar Brødre lijkt mij beter.
8. Big Trouble in Little China (1986) - Stalingrad (1993)
Big Trouble in Little China gezien maar Stalingrad lijkt mij beter.
9. Ladri di Biciclette (1948) - Tonari no Totoro (1988)
Tonari no Totoro gezien, maar hoge verwachtingen van Ladri di Biciclette.
En ga zo maar door. Deze ladder zorgt er bij mij juist voor dat ik films ga kijken die op mijn lijst stonden maar steeds ik steeds uitstelde. Want van uitstel komt afstel
.
7 & 8 ken ik allemaal en ik kan je verzekeren dat je je vergist. 
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Ik vond het toch wel grappig om The Warriors te kijken, een film die ik normaal nooit zou gaan kijken. Het was, zoals verwacht, ook niet veel bijzonders, maar toch aardig om eens zo'n genrefilm te zien van een genre dat me meestal niet boeit.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Mensen gaan films kijken om hun favoriet door te stemmen.
Valt ook wel mee, enige wat ik zei is dat ik een aantal films wat prioriteit ga geven. Staan beiden in de Top 250 dus zouden sowieso aan de beurt komen.
Zavo
-
- 6392 berichten
- 1616 stemmen
Vanavond komt Wimbledon op tv, die doet hier ook mee.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8145 stemmen
Gisteren via de pakketservice Persona gezien en ik kan je verzekeren dat die zelfs niet in de buurt komt van Tenkû no Shiro Rapyuta.
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
persona licht beter. Rapyuta een van de betere animes !
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Nog twee uur voor de deadline is verstreken bij:
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En wat doen we bij gelijke stand?
3. Mr. Smith Goes to Washington (1939) - Adams Æbler (2005)