• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.925 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.971 gebruikers
  • 9.370.349 stemmen

Alternatieve Knock-out (met stemverplichting)

zoeken in:

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Zouden we voor versgeplaatste stemmen een regel "stem + recensie" kunnen inbrengen.
Ja dahaag, heb ik voor niks zonet al die stemmen geplaatst.

Vooralsnog mag ik aan slechts 24 duels deelnemen, maar dat worden er binnenkort meer gezien de 10 à 15 titels uit de lijst die ik in bezit heb en zo snel mogelijk ga kijken.

Dan heb ik iets minder dan 150 films gezien schat ik zo.

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Even snel geteld kom ik rond de 40 keer. Overigens is dit ook wel bedoeld als een KO die lang duurt, maar hij moet natuurlijk ook niet al bij de tweede battle voor een maand stil komen te liggen. Nou ja, we zien wel.

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3085 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Want hoeveel mensen zijn daadwerkelijk bereid voor dit spel de films te gaan kijken? Ik wil het zelf af en toe best doen, zie ik nog eens wat anders.

Ik ook hoor, heb het namelijk ook al wel eens gedaan (kijken voor een battle dan of het echt nodig was in die gevallen(?)). Maar 2 films voor 1 battle word mij wat te gek (in geval van #2 bij mij).

Apollinisch schreef:

(quote)
Ja dahaag, heb ik voor niks zonet al die stemmen geplaatst.

Vooralsnog mag ik aan slechts 24 duels deelnemen, maar dat worden er binnenkort meer gezien de 10 à 15 titels uit de lijst die ik in bezit heb en zo snel mogelijk ga kijken.

Dan heb ik iets minder dan 150 films gezien schat ik zo.

lol allemaal 3,0*

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Nou, ik heb het aantal stemmen voor de eerste ronde maar verlaagd naar 4. Daarmee is Mononoke door. En nu begint het wachten...

2. Chinjeolhan Geumjassi (2005) - Warriors, The (1979)

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Mmmm, met stemverplichting kan ik, vluchtigjes gekeken, op zo'n 15-20 duels stemmen. Ik vrees dat ik veelal afwezig zal zijn .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Zavo schreef:

Nou, ik heb het aantal stemmen voor de eerste ronde maar verlaagd naar 4. Daarmee is Mononoke door. En nu begint het wachten...

Da's een beetje vreemd zo is de film waar jij voor stemt in het voordeel Zeker bij dit duel kom je makkelijk aan de 5.

4-3 NBNW

Doe maar een tijdslimiet van max 8 uur sinds start battle, s' avonds 12.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Reinbo schreef:

Da's een beetje vreemd zo is de film waar jij voor stemd in het voordeel Zeker bij dit duel kom je makkelijk aan de 5.

4-3 NBNW

Vond ik ook al raar. In dat geval:

4-4 natuurlijk

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ik kan 78 keer stemmen , maar o wat vaak hebben mijn favorieten elkaar getroffen...

Spetie

• 38871 berichten
  • 8145 stemmen

4-5 voor North by Northwest dan als dit nog telt. Verder kan ik niet zo heel veel stemmen zie ik .

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

1-0 gaan we vanaf nu tot de 4 of 5 of doen we iets met een tijdslimiet?

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Ik mag 7 keer stemmen deze ronde.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Ik tel ongeveer 43 rondes waaraan ik mag deelnemen. Zal nog wel iets hoger worden tegen het einde denk ik

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Reinbo schreef:

1-0 gaan we vanaf nu tot de 4 of 5 of doen we iets met een tijdslimiet?

Tijdslimiet van een week?

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. Knock - out kan zonder tijdslimiet wel eens volledig vastlopen. Ik mag 48 x stemmen, dus ik moet nog het een en ander zien.

Respekked

• 6286 berichten
  • 1228 stemmen

Lol, 1x stemmen..

Cheo

• 5474 berichten
  • 1182 stemmen

Zavo schreef:

(quote)

Tijdslimiet van een week?

Zou ik gaan voor 3 dagen, moet genoeg zijn voor de mensen die gebruik maken van dit forum om hun stem uit te brengen

Zavo

• 6392 berichten
  • 1616 stemmen

Cheo schreef:

(quote)

Zou ik gaan voor 3 dagen, moet genoeg zijn voor de mensen die gebruik maken van dit forum om hun stem uit te brengen

Maar ik wil mensen ook de kans geven de film(s) te gaan zien.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Een week lijkt mij toch wat overdreven, de eerste ronde kan dan potentieel 2 jaar duren ... dan kan je verwachten dan men na 3 maand dit topic even vergeet en de KO nooit afraakt.

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Misschien is de KO ook een ronde'tje te groot.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik mag 29 keer stemmen. Iets meer als ik eindelijk eens wat films kijk uit de top 250 die hier al een tijdje klaar liggen.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Eindelijk een niet nutteloze KO. .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Cheo schreef:

(quote)

Ik dacht meer aan 12 uur na start battle...

Wouters

• 2665 berichten
  • 1837 stemmen

64 x stemmen voor mij geloof ik. deze niet helaas

Cheo

• 5474 berichten
  • 1182 stemmen

Eerste ronde tot de 4?

Goldenskull

• 24398 berichten
  • 3085 stemmen

ik teken voor 24 uur

Cheo schreef:

Eerste ronde tot de 4?

Als het tot de 4 gaat, vind ik het bullshit dat NBN de 1e battle won, als het 'vanaf nu' tot de 4 gaat, moet Mononoko ook de 1e battle gewonnen hebben.

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

Wouters schreef:

64 x stemmen voor mij geloof ik. deze niet helaas

Als je 64 keer kon stemmen dan zou je dus echt alle films gezien + gestemd moeten hebben

Ik ben wel voor een dag of 2 limiet. Geeft mensen toch net even de tijd om alsnog een film te kijken. 12 uur is veel te kort.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

geloof je nu werkelijk dat mensen nog een film gaan kijken wanneer de battle zich aan dient?

Ik wil zelf nog we een filmpje uit de lijst kijken om een van mijn favorieten door te stemmen, maar daar kan ik nu al mee beginnen. 12 uur per battle lijkt mij dus lang genoeg.

24 uur?

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12835 stemmen

geloof je nu werkelijk dat mensen nog een film gaan kijken wanneer de battle zich aan dient?

Ik geloof dat dat bij deze KO geen overbodige luxe is.

kos

• 46687 berichten
  • 8844 stemmen

Reinbo schreef:

Ik wil zelf nog we een filmpje uit de lijst kijken om een van mijn favorieten door te stemmen, maar daar kan ik nu al mee beginnen.

Als mensen een film nu opeens afgeraffeld gaan kijken met het idee een andere film verder te krijgen schiet de KO zijn doel een beetje voorbij lijkt me.

Dan neem ik mijn 'enige nuttige KO' opmerking maar weer snel terug.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.