menu

Film / Filmgames / Alternatieve Knock-out (met stemverplichting)

zoeken in:
7-7

8-7, maar hebben beiden niet enorm veel indruk gemaakt.

speranza
9-7

Drie dagen zijn om, dat betekent denk ik dat we een winnaar hebben.

Reinbo
Nou gefeliciteerd dan maar, film staat al jaren op mij to see lijst. Kan iemand 'm nu in de pakketservice stoppen?

Inderdaad, die film zou ik ook heel graag willen zien. Zeer benieuwd naar, maar zeer lastig te vinden.

dutchtuga schreef:
De openingsscène van Un Flic mag toch wel tot Melvilles beste scènes gerekend worden.

Ik kan me niet eens meer herrinneren wat daar gebeurt. Die hele film is voor mij sowieso verandert in een waas. Van Bob le Flambeur herrinner ik me nog wat kleine momentjes, maar Un Flic... Zat er geen treinoverval met modeltreinen in?

Reinbo schreef:
Nou gefeliciteerd dan maar, film staat al jaren op mij to see lijst. Kan iemand 'm nu in de pakketservice stoppen?
Mijn 2 pakket-films beginnen hun einde te naderen, dus misschien gooi ik mijn DVD erin. Ik laat het nog weten.

PS. Prachtige winnaar!

Jammer van Salaire.

Wat een enthousiasme wordt er weer eens getoond . Prima winnaar wat mij betreft; en eentje die ik niet zo snel aan had zien komen.

En waar blijven de statistiekjes mensen? Hoeveel heb je gezien sinds de start van de KO, ben je van mening verandert na het zien van een film, voorkeur jong vs oud, etc... Schroom niet.

Niets extras gezien sinds de start van deze KO, of het moest zijn dat ik de film per ongeluk in de top 250 ben tegengekomen.

Niet bijgehouden, maar wel aardig veel. Soms een andere mening, vaak niet. Meeste van de films zou ik sowieso nog wel eens gaan zien, maar voorrang gegeven en/of toevallig langs gekomen. Slechts een enkeling echt met tegenzin gaan kijken.

Heb wel een stuk of 40 films gezien sinds de start van deze KO. Vele ook omdat ik de top 250 aan het afwerken ben. Vozvrashcheniye en Le Salaire de la Peur waren wat mij betreft de besten die ik zag van die lijst. Ik heb sommige films wel voorrang gegeven om hier te kunnen stemmen.

Verder vond ik het een succes en zie ik nog zo'n soort KO in de nabije toekomst zeker wel zitten!

Geen een film heb ik bewust gekeken omdat hij langskwam in deze k.o.

Waren er nu minder klassieke films in geweest, had ik wel iets extra´s voor deze contest willen kijken maar ik ga mezelf niet dwingen om films te gaan kijken waar ik eigenlijk geen trek in heb. Voor mensen die niet geiintresseerd zijn in klassieke films, heeft dit dus weinig zin maar ben zeker de beroerdste niet om toe te geven dat er vast wel wat leuks tussen moet zitten.
Maar om nu meteen m´n voorliefde voor de modernere film hiervoor op een laag pitje te moeten gaan zetten, nee dank je.
En mijn klassieke film interesse verbreden doe ik wel op mijn tempo.

Reinbo
Laag pitje hoeft niet, maar met 1 op de 20 kom je al een heel eind.

Kom maar hoor met die volgende KO. Ik heb toch niet de feestvreugde verpest? Zie nl. maar 1 felicitatie??

orbit
Terechte en meesterlijke winnaar! Goddank voor dit soort 'klassiekers'

Erwinner schreef:
Ik heb toch niet de feestvreugde verpest? Zie nl. maar 1 felicitatie??
Valt toch wel mee?
Reinbo schreef:
Nou gefeliciteerd dan maar
Tommeh schreef:
PS. Prachtige winnaar!
Legan schreef:
Prima winnaar wat mij betreft
In ieder geval dank aan Zavo voor het opzetten ervan .

Oke, 2 felic. en 1 teleurgestelde.

Gefeliciteerd Le Samouraï !

Nu zijn het iig alweer 5.

Reinbo
Ik ben niet telleurgesteld, tenminste nog niet. Ik moet Samourai immers nog zien en verwacht wel een sterke film.

Eens even snel gekeken naar mijn statistiekjes.

102 films al gezien bij de start van de KO; inmiddels alles (dat lees je goed) gezien.

Wat heeft het opgeleverd:
5,0* - 01x (Solyaris)
4,5* - 05x
4,0* - 43x
3,5* - 44x
3,0* - 31x
2,5* - 19x
2,0* - 10x
1,5* - 01x (The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning)

Gemiddelde score:
- 3,35* (op 154 films)

Voorkeur oudere film t.o.v. recentere film in de 1e ronde (afgerond):
- 60% oudere
- 40% recentere

In de 1e ronde waren er 62 battles waarvan ik 1 film had gezien:
- 43x ging mijn uiteindelijke voorkeur naar de film die ik al had gezien
- 19x ging mijn uiteindelijke voorkeur naar de film die ik niet had gezien

Heeft dit tot echte stemwijzigingen geleid t.o.v. mijn eerste verwachtingen?
- 38x nee
- 24x ja

Al met al ben ik dus dik tevreden.

mooie winnaar !!!!

Ik mis deze knock out...
Heeft toch bijna een jaar lang lief en leed met ons gedeeld hè?

Mis hetzelfde met de top250 doen.

Zoiets is wel een aardig idee inderdaad. Ik keek ook iedere dag in dit topic. Ik ben wel voorstander voor een vervolg.

Kraay schreef:
Mis hetzelfde met de top250 doen.

Legan schreef:
Eens even snel gekeken naar mijn statistiekjes.

102 films al gezien bij de start van de KO; inmiddels alles (dat lees je goed) gezien.

Wat heeft het opgeleverd:
5,0* - 01x (Solyaris)
4,5* - 05x
4,0* - 43x
3,5* - 44x[...]
.

No offence, maar heb je nou serieus niets beters te doen ?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:05 uur

geplaatst: vandaag om 18:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.