- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
5-3
253. Man on Fire - Spider-Man 2
1-0
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12868 stemmen
Onbegrijpelijk, als je nu ergens tegenstemmen voor verwacht is het toch wel Spider-Man ...
0-1 !!!
MDB binnenkort op het programma, maar het emo-Hollywood sentiment druipt er al vanaf vooraleer je wat van de film gezien hebt.
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
3-2 tegenstem, weer zo'n 'briesje wind in het gezicht van een karakter die dromerig voor zich uitstaart.
Het betreft zo langzamerhand een gimmick die ik in tal van 'moderne' Aziatische producties tegenkom, kleuren filtertje hier en vooral niet te vergeten een briesje wind daar...
http://youtube.com/watch?v=zC9FJDhyllc
Ik vind het hilarisch doch is dat niet de bedoeling. Een heuse wind-syndroom. 
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12868 stemmen
Weer eens beide niet gezien!
Vital is volgens mij voor jou een stevige aanrader 
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
MDB binnenkort op het programma, maar het emo-Hollywood sentiment druipt er al vanaf vooraleer je wat van de film gezien hebt.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12868 stemmen
tja
Mystic River heeft diepe wonden achtergelaten 
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
4-2 dat een film zoveel clichés kan herbergen, maar toch goed is...
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
3-2 tegenstem, weer zo'n 'briesje wind in het gezicht van een karakter die dromerig voor zich uitstaart.
Het betreft zo langzamerhand een gimmick die ik in tal van 'moderne' Aziatische producties tegenkom, kleuren filtertje hier en vooral niet te vergeten een briesje wind daar...
http://youtube.com/watch?v=zC9FJDhyllc
Ik vind het hilarisch doch is dat niet de bedoeling.
Kan me wel iets voorstellen bij een commentaar als deze. Echter vind ik dat Vital buiten de audiovisuele aspecten een erg fascinerend thema aansnijdt (ha ha), wat voor mij toch het mooiste aan de film is. Dat is net zoiets als zeggen dat Russen altijd kuchen en moeilijk contempleren (dat maakt de films er voor mij absoluut niet minder boeiend op).
dragje
-
- 5098 berichten
- 0 stemmen
Kan me wel iets voorstellen bij een commentaar als deze. Echter vind ik dat Vital buiten de audiovisuele aspecten een erg fascinerend thema aansnijdt (ha ha), wat voor mij toch het mooiste aan de film is. Dat is net zoiets als zeggen dat Russen altijd kuchen en moeilijk contempleren (dat maakt de films er voor mij absoluut niet minder boeiend op).
Ik chargeer en het betreft een cliché, maar wel één die ik opvallend vaak tegenkom. Met name bij de 'moderne' Aziatische 'drama's.
Bekijk de clip anders. Dat muziekje alleen al. Hoe bedoel je MIER zoet?
En de spelers maar 'moeilijk' kijken, vooral moeilijk blijven kijken.... vasthouden! Komt ie.... *pffff* een briesje wind! Wat een diepgang! Wat een schoonheid! Kom op, dan doen we het nu vanuit de andere hoek.... moeilijk kijken.... ja goed zo... komt ie.... *pfffff* die lok moet wapperen! En vergeet niet moeilijk te kijken! Zo! Nu nog een kleurenfilter erover wat alt viooltjes op de achtergrond en we hebben een melodrama erbij.
Sorry, ik kan er werkelijk niets moois in zien, in vind het een schoolvoorbeeld van kitsch.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12868 stemmen
Het betreft zo langzamerhand een gimmick
Gewoon mee Aziatische films zien, kan je het woordje "gimmick" vervangen door "stijlkenmerk".
Want gelukkig zitten er in Hollywood films nooit van zulke "gimmicks" ...
Edit: en de muziek uit de trailer komt niet binnen de film zelf voor.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
5-4
255. Crónica de una Fuga - Everything is Illuminated
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
255. Crónica de una Fuga - Everything is Illuminated
Wellicht maak ik toch beter maar meteen een nieuwe ronde.
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12868 stemmen
Zo, de algemeen geaccepteerde kitsch heeft het uiteraard weeral gehaald. Blijkbaar worden we er zo mee platgegooid dat mensen het wél met de ogen dicht slikken.
0-1