- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
Knock-out: Films uit de 21ste Eeuw (2008)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Er worden ook geen regels voor ingesteld, maar dit soort dubieus stemgedrag mag toch wel even besproken worden. Als iedereen voor films zou gaan stemmen die hij slecht vond dan wordt een rare knock-out. Als ik een film slecht vond en ik ken de andere niet en verwacht van die ook niet veel, dan stem ik ook niet. Dat is namelijk gewoon zinloos.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3095 stemmen
Het blijft maar een spelletje hoor
. Bovendien heeft je filmpje gewonnen Knisper. Iedereen blij ;o.
Er worden ook geen regels voor ingesteld, maar dit soort dubieus stemgedrag mag toch wel even besproken worden. Als iedereen voor films zou gaan stemmen die hij slecht vond dan wordt een rare knock-out. Als ik een film slecht vond en ik ken de andere niet en verwacht van die ook niet veel, dan stem ik ook niet. Dat is namelijk gewoon zinloos.
Ja ach.. vond het ook al lastig om nou te stemmen.. had misschien toch niet moeten stemmen, want wat een dom gezeik om niks. Als ik er niks bij had gezet had The Queen nu ook als nog gewonnen én niemand had wat gezegd. 
Knisper
-
- 13040 berichten
- 1279 stemmen
Niks mijn filmpje. Zelfs als het twee onbekende titels waren geweest, dan was ik er op in gegaan, omdat het niet de bedoeling is om films die je slecht vindt door te stemmen.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3095 stemmen
Niks mijn filmpje. Zelfs als het twee onbekende titels waren geweest, dan was ik er op in gegaan, omdat het niet de bedoeling is om films die je slecht vindt door te stemmen.
Ik vind The Notebook absoluut niet slecht. Hij verdient gewoon niet hoger dan 2.5 omdat ik niet van romantische films houd. Waarschijnlijk is dit het hoogste cijfer wat ik ooit aan een romantiek/drama heb gegeven. Maar genoeg hierover.
240. Dalkomhan Insaeng - Hana to Alice
0-2
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Je vergeet dat Goldenskull de andere film niet gezien heeft. Hij stemt nou op een slechte film zonder te weten of de tegenstander ook echt slecht is.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Goldenskull vind The Notebook niet slecht genoeg voor een tegenstem.
Knisper vind The Notebook wel slecht genoeg voor een tegenstem.
En trouwens, over slecht gesproken, The Queen is toch echt slechter als film dan The Notebook
.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
The Queen is toch echt slechter als film dan The Notebook
.
Ik denk dat de meningen daar heel erg verdeeld over zijn.
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3095 stemmen
Dit lijkt meer op flamen wat we aan het doen zijn 
240. Dalkomhan Insaeng - Hana to Alice
0-2
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
Off-topic / persoonlijke aanval verwijderd
Knisper
-
- 13040 berichten
- 1279 stemmen
Goldenskull vind The Notebook niet slecht genoeg voor een tegenstem.
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3242 stemmen
Eens met Knisper, maar aangezien zoveel mensen het doen is het een eindeloze discussie. Ik stem alleen als ik beide films gezien heb, de rest laat ik over aan de deskundigen (degene die ze dus wel beide hebben gezien).
Cheo
-
- 5474 berichten
- 1182 stemmen
Nee laat staan als iedereen beide moet hebben gekeken:')
Villevalo23
-
- 1822 berichten
- 4270 stemmen
Ze zijn beide overigens wel extreem goed! Dus wie ze niet gekeken heeft (de meeste dus) doe dat snel!!
Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
Blijvende tendens: persoonlijke favorieten gaan onderuit. 'Miami Vice' (tegen 'Cast Away' nota bene...), 'Solaris' (tegen 'Revenge of the Sith' nota bene) en 'Munich' (tegen het weliswaar verdienstelijke 'Paranoid Park') in de eerste plaats. 'Last Days' en 'Apocalypto' in de tweede plaats.
...
...
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
3-4 duidelijk
Kitano eruit. Solaris eruit tegen Star Wars. 
Goldenskull
-
- 24398 berichten
- 3095 stemmen
241. Sen to Chihiro no Kamikakushi - Transe
1-0