- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Laddercompetitie
Laddercompetitie
P8rb
-
- 10773 berichten
- 1834 stemmen
13. One Flew Over the Cuckoo's Nest - The Godfather
0-1
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
1. Stalker
2. Casablanca
3. It's a Wonderful Life
4. Apocalypse Now
5. Reservoir Dogs
6. Il Buono, il Brutto, il Cattivo
7. A Clockwork Orange
8. Taxi Driver
9. The Godfather Part II
10. Dolls
11. Fight Club
12. The Shining
13. The Godfather
14. One Flew Over the Cuckoo's Nest
15. The Big Lebowski
16. Survive Style 5+
17. Double Indemnity
18. Adaptation
19. Oldboy
20. The Blues Brothers
21. Gone With the Wind
22. Funny Games
23. West Side Story
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Is het misschien geen idee om telkens 5 films over te slaan na elke k.o., om het sneller te laten gaan? Als een film bijvoorbeeld op de 30ste positie begint en nummer 30 verslaat, dat hij dan naar 25 gaat, vervolgens naar 20, dan naar 15, dan naar 10 en vanaf 10 moet hij ze allemaal afgaan. Maakt het wellicht wat interessanter en de posities van 10, 15, 20, etc. verandert toch telkens.
Een minimumlengte van de lijst heeft denk ik geen zin, omdat je op een gegeven moment een elitelijst van films krijgt waar het geen zin heeft om het tegenop te nemen. Daarbij lijkt het me geinig als dit een soort top 250 wordt.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2422 stemmen
Ik geloof dat dat zelfs de orginele insteek al was 
KristofBeckers
-
- 1733 berichten
- 5180 stemmen
Is het misschien geen idee om telkens 5 films over te slaan na elke k.o., om het sneller te laten gaan? Als een film bijvoorbeeld op de 30ste positie begint en nummer 30 verslaat, dat hij dan naar 25 gaat, vervolgens naar 20, dan naar 15, dan naar 10 en vanaf 10 moet hij ze allemaal afgaan. Maakt het wellicht wat interessanter en de posities van 10, 15, 20, etc. verandert toch telkens.
Een minimumlengte van de lijst heeft denk ik geen zin, omdat je op een gegeven moment een elitelijst van films krijgt waar het geen zin heeft om het tegenop te nemen. Daarbij lijkt het me geinig als dit een soort top 250 wordt.
Dat is een heel goed idee als de lijst langer is denk ik maar nu ga je al direct aan de top 10 zitten
en het is moeilijk daar voorbij te komen denk ik
en de bedoeling is ook wel een soort top 250 maar dat met een heel grote variatie aan films en ook films die je anders nooit in zo een top zou tegenkomen
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Het hoort ook moeilijk te zijn om voorbij de top 10 te komen. Daarvoor is het een top 10. Als we rond de 30 zitten is het toch geen probleem? Dan is de lijst denk ik wel lang genoeg. Deze regel is er vooral om niet te veel in herhaling te vallen. Elke keer weer een wedstrijd tegen Funny Games interesseert nauwelijks iemand.
KristofBeckers
-
- 1733 berichten
- 5180 stemmen
Het hoort ook moeilijk te zijn om voorbij de top 10 te komen. Daarvoor is het een top 10. Als we rond de 30 zitten is het toch geen probleem? Dan is de lijst denk ik wel lang genoeg. Deze regel is er vooral om niet te veel in herhaling te vallen. Elke keer weer een wedstrijd tegen Funny Games interesseert nauwelijks iemand.
Is wel waar
toevallig mij wel maarja 
Maar wel altijd tegen de laatste spelen anders moet hij er al niet in komen:P
en steeds 5 omhoog en niet strategisch kiezen, dat is voor het omhoogstemmen alleen anders gaan de moeilijke teveel ontweken worden
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik stel dan voor dat zodra we 30 films hebben ermee beginnen. Dan zien we wel of het werkt.
NKyou
-
- 3081 berichten
- 747 stemmen
Dan eerst een nieuwe:
23. West Side Story vs Stay
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.