- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Laddercompetitie
Laddercompetitie
KristofBeckers
-
- 1733 berichten
- 5180 stemmen
Euhm lijst inkorten neemt zowiezo het nut ervan weg denk ik omdat er dan wel ongeveer dezelfde films in gaan staan als in de 250.
Laten beginnen waar je wilt is denk ik oneerlijk omdat je dan onmiddelijk voor de eerste plaats kunt gaan als er veel fans van een film online zijn maar misschien kunnen we proberen een film in het midden te laten beginnen, dus wie aan de beurt is mag kiezen waar hij het zet tussen de laatste film en die in het midden.
Maar dan gaan er wel veel goede films erg zakken denk ik maarja het is niet anders op te lossen.
Vergeet niet dat films omhoog stemmen ook mag (5 plaatsen overslaan en dan weer gewoon verder)
Dit is heel leuk omdat je dan altijd fans van bepaalde films elkaar ziet pesten 
0-3
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Geef eens een voorbeeld van dat omhoogstemmen, want ik weet niet of ik het wel juist begrijp?
KristofBeckers
-
- 1733 berichten
- 5180 stemmen
Geef eens een voorbeeld van dat omhoogstemmen, want ik weet niet of ik het wel juist begrijp?
Ok, als je bijvoordbeeld een film in de lijst ziet en je kan het echt niet hebben dat die zo laag staat dan kun je als het jou beurt is proberen die omhoog te krijgen
Bv: Ik vind het al erg dan gone with the wind zo laag staat maar funny games zo laag vind ik nog erger.
Dus wil ik die wel omhoog krijgen en laat ik die vechten?
tegen bijvoorbeeld the blues brothers omdat ik die film echt veeeeel minder vindt
Als funny games dan zou winnen springt hij over yhe blues brothers en alles daartussen
zo kun je ook strategisch gaan werken en bepaalde films omzeilen.
vanaf dan kan je altijd proberen een plaatsje te stijgen.
(als dat niet lukt kun je als het weer je beurt is nog eens 5 plaatsen overslaan
)
tot bij de top 10, die moet je een voor een afgaan
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
16. Double Indemnity - The Godfather
0-1
KristofBeckers
-
- 1733 berichten
- 5180 stemmen
14. The Big Lebowski - The Godfather
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.