• 17.811 nieuwsartikelen
  • 183.784 films
  • 12.716 series
  • 35.117 seizoenen
  • 658.803 acteurs
  • 200.862 gebruikers
  • 9.503.982 stemmen

Laddercompetitie

zoeken in:

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

1-4

Je had ook wat plaatsen kunnen overslaan en hem ineens tegen Gone with the Wind zetten, dat moet hij ook wel kunnen winnen . Maximaal vijf plaatsen verschil is de regel.

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

Vind die 5 overslaan regel nogal dwars, dus uit principe

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Ik vind die 5 overslaan regel ook niet goed. Waarom zou een film die al eens verloren heeft, plots met één overwinning 5 plaatsen kunnen stijgen ?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Snap het niet resurection is al geweest. 5 overslaan slaat ook nergens op.

2-4

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ik vind het wel leuk, dan kun je proberen in te schatten welke film hij gemakkelijk kan verslaan en zo een film stiekem omhoog loodsen .

Knisper

• 13054 berichten
  • 1289 stemmen

Kunnen we niet een Gouden Gids-divisie oprichten?

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Reinbo schreef:

Snap het niet resurection is al geweest.

Diegene die aan de beurt is mag kiezen, een nieuwe film, of een film die al in de lijst staat proberen te laten opklimmen (regels pagina 1)

Maar die regel van 5 overslaan staat niet in de spelregels op de eerste pagina.

Onderhond

• 87715 berichten
  • 13149 stemmen

Wat is een resurection ?

Verder hoort het bij de originele spelregels. Beetje stom om op de andere film te stemmen als je die niet snapt.

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

Reinbo schreef:

Snap het niet resurection is al geweest. 5 overslaan slaat ook nergens op.

2-4

Waarom stem je op West Side Story? Zie geen stem van je staan, wel bij reconstruction...

ROOSKY

• 29925 berichten
  • 8256 stemmen

2-5

ROOSKY

• 29925 berichten
  • 8256 stemmen

Maar gewoon tegen de volgende op de lijst? Vind dat 5 overslaan maar een beetje debielig eigenlijk.

30. Tony Takitani - Reconstruction

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

0-1

Onderhond

• 87715 berichten
  • 13149 stemmen

0-2

Cosoco

• 10908 berichten
  • 5185 stemmen

0-3

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4807 stemmen

0-4

kos

• 46837 berichten
  • 8963 stemmen

. nu gaat het echt helemaal nergens meer over. Misschien moeten we alle KO's ook herkansen.

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

Is juist de charme van dit spelletje

starbright boy (moderator films)

• 22700 berichten
  • 5310 stemmen

Vind dit toch beduidend beter werken op musicmeter als ik eerlijk ben.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ik vind het wel heel leuk, vooral als je gewoon elke film van onder af aan laat starten, met de mogelijkheid tot herkansing uiteraard. Dan hangt de verandering van de lijst inderdaad af van de stemmers die op dat moment aanwezig zijn, maar ach, het is een spel, nietwaar

moviefreak#1

• 14391 berichten
  • 25209 stemmen

Dit leek op een leuk spelletje maar het begint nu inmiddels een beetje zielig te worden . Voor je het weet mag je een nieuwe film noemen die gelijk tegen de nummer één mag strijden en als die verliest kun je alsnog een herkansing aanvragen. Jammer dat de regels schijnbaar op elk moment van de dag veranderd kunnen worden door een select groepje dat toevallig net op dat moment aanwezig is.

Onderhond

• 87715 berichten
  • 13149 stemmen

Tja, ben het er ook niet mee eens. Lijkt mij ook gewoon leuker als we het bij de ladder met de herkansingen houden. Orginele opzet dus.

Film Pegasus (moderator films)

• 31449 berichten
  • 5606 stemmen

Gewoon achteraan beginnen is toch het eerlijkste. Als de film niet hoger geraakt zal hij niet goed genoeg zijn he. Later kan je dan een film uit de lijst terug laten herkansen, maar altijd tegen de film die 1 plaats hoger staat. Op een ladder ga je toch ook niet met 5 tredes vooruit?

Onderhond

• 87715 berichten
  • 13149 stemmen

Vind ik ook het beste. Strategie zal er dan vooral zijn bij het inschatten van de aanwezige gebruikers en welke film je daarmee een aantal trapjes hoger krijgt.

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

Precies, kan leuk worden. Als je met een clubje online die Seagal helemaal het einde vindt...

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4572 stemmen

0-5

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4572 stemmen

vind ik ook: gewoon onderaan de ladder beginnen en iedere strijd aangaan

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

29. Funny Games - Reconstruction

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

NKyou schreef:

Precies, kan leuk worden. Als je met een clubje online die Seagal helemaal het einde vindt...

De kans dat er een 5-tal aanwezig is dat één of andere obscure Aziatische film helemaal het einde vindt, is veel groter

Anyway, ik denk dat we het best bij het reglement op pagina één houden : een film begint onderaan, of daagt de film net boven hem uit.

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

KrisV schreef:

(quote)

De kans dat er een 5-tal aanwezig is dat één of andere obscure Aziatische film helemaal het einde vindt, is veel groter

Anyway, ik denk dat we het best bij het reglement op pagina één houden : een film begint onderaan, of daagt de film net boven hem uit.

Zou ik niet erg vinden , ben het er ook mee eens dat die 5-stappen-regel meteen wordt afgeschaft en dat er wel herkansingen zijn.

NKyou

• 3081 berichten
  • 747 stemmen

0-1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.