- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Onbekende Parels
Knock-Out: Onbekende Parels
Sander2
-
- 2816 berichten
- 0 stemmen
Hahahaha, wat een waardeloze KO. Dit is toch niet meer serieus te nemen zeg.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach fijn filmpje dat Totoro,beter dan dat gedateerde 'meesterwerk'. Verder een gek verlopen KO, waarbij Salaire de la Peur er al in ronde 1 uitvloog.....
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4100 stemmen
Zijn de Totoro stemmers er nou echt heilig van overtuigd dat dit een betere FILM is dan Rocco?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4100 stemmen
Belachelijk. Schattig filmpje die je een happy feeling geeft maar filmisch heeft dit bar weinig te bieden ivm het epische meesterwerk dat Rocco is. Jouw stem is toch alleen maar gebaseerd op anti stemmerij dus zo serieus neem ik die niet.
Onderhond
-
- 87389 berichten
- 12356 stemmen
Hoezo antistemmerij ? Ik stem gewoon vóór Totoro.
Ik wil Rocco nog wel een keer zien, maar "epische meesterwerken" ken ik ondertussen wel al. Veel langdradig gebral waar de +150 mensen graag sterretjes aan geven omdat meer gebral gelijk lijkt te staan aan diepgang.
Die hoge scores bij film +120 minuten neem ik ook al lang niet meer serieus. Ga serietjes kijken ofzo.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4100 stemmen
Mja, alleen missen die serietjes alles wat een Rocco wel heeft.
Had Totoro 120 min geduurd had ie geheid een onvoldoende gekregen. Lof voor een film die 3 uur lang voluit kan boeien.
Onderhond
-
- 87389 berichten
- 12356 stemmen
Zeker lof daarvoor, alleen jammer dat de meesten amper 20 minuten kunnen boeien en de andere 160 minuten vervelend en overbodig zijn.
Ken er maar 1 of 2 boven de 150 minuten die hun speelduur waard zijn.
Lof voor films die enkel de tijd nemen die ze nodig hebben, ipv alles te rekken
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4100 stemmen
Die films zijn idd vervelend, gelukkig valt Rocco daar niet onder. Maar jou overtuig ik hier toch niet mee. Hou het lekker bij je snoezelige kindervriendjes .
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Zijn de Totoro stemmers er nou echt heilig van overtuigd dat dit een betere FILM is dan Rocco?
Komt vooral omdat Rocco niet zo goed is...
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik ben ook niet helemaal tevreden over het verloop van de knock-out. Bij de beste 16 zat maar één film die ik 4* gaf. Toegegeven, de meeste van die 16 had ik ook niet gezien, maar de oude Hollywoodklassiekers waren wel erg ondervertegenwoordigt en de Aziatische films oververtegenwoordigt.
timbo_
-
- 13112 berichten
- 3754 stemmen
Ik vind rocco ook goed maar Totoro toch de betere.
Tommeh
-
- 7306 berichten
- 3218 stemmen
Die hoge scores bij film +120 minuten neem ik ook al lang niet meer serieus. Ga serietjes kijken ofzo.
lol!
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
leuke winnaar maar onterecht
Idd, maar toch vind ik hem 10X beter dan vele andere KO winnaars.
eRCee
-
- 13380 berichten
- 1936 stemmen
Dat je langere films niet beter vind dan kortere kan ik wel begrijpen maar waarom zou een langere film automatisch slechter worden? Dat lijkt mij eerder aan de kijker te liggen, om eerlijk te zijn.
Ik vond het verder een leuke knock-out, veel mooie films. Over de winnaar kan ik weinig zeggen.
Onderhond
-
- 87389 berichten
- 12356 stemmen
Langere films zijn niet "automatisch" slechter.
Maar in het overgrote deel van de gevallen stylistisch veel braver en op dat vlak ook een constante herhaling van zichzelf. Veel eerder verhaal-gebaseerde films die niks anders doen dan vertellen en vertellen en vertellen en vertellen ...
Mij boeit dat gewoon niet.
maxcomthrilla
-
- 15568 berichten
- 2761 stemmen
Leuke knock - out, omdat hij lekker onvoorspelbaar was.
Fijn dat films als: Survive Style 5+, The Bow, Fanny Och Alexander, Haute Tension en The Cook, The Thief His Wife and Her Lover zo goed scoorden.
Totoro was niet mijn favoriet vooraf, maar wel een hele mooie winnaar. Alleen echt onbekekend is hij natuurlijk niet.
En het heeft mij ook nog wel iets opgeleverd deze knock - out. Mijn interesse voor Badlands is gewekt. Verder moet ik mij ook maar eens aan een Kurosawa wagen. The Seven Samoerai ligt immers al een half jaar op schap. High and Low spreekt mij eigenlijk meer aan.
eRCee
-
- 13380 berichten
- 1936 stemmen
Maar in het overgrote deel van de gevallen stylistisch veel braver en op dat vlak ook een constante herhaling van zichzelf. Veel eerder verhaal-gebaseerde films die niks anders doen dan vertellen en vertellen en vertellen en vertellen ...
Mee eens, al zou ik het zelf 'personage-gebaseerd' noemen. Met serie's heeft dat dan weer niks te maken (niet automatisch in ieder geval).
Leuk dat je Dogville een 4,5 geeft btw.
In die zin hoef je misschien niet af te gaan op de stemmen daar, wat wel wat anders is dan ze niet serieus nemen.
The Seven Samoerai ligt immers al een half jaar op schap. High and Low spreekt mij eigenlijk meer aan.
Ik zou toch voor de eerste gaan hoor.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik voor de 2e, maar begin maar met 7 Samourai, dan be waar je de beste voor later.
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
Ik ben opzich niet ontevreden over de winnaar van deze knock-out. Waardige finale en beiden hadden recht om te winnen. Ik zal survive style gauw eens gaan kijken want volgens de 'kenners' is dat de film om te zien, ik ben zeer benieuwd.
paar jammerlijke lotingen (Fanny och Alex - Treasure of the sierra madre (beste avonturenfilm ever)) en een paar onbegrijpelijke uitschakelingen (Salaire de la Peur, wicker man), maar goed in tegenstelling tot andere knock-outs vrij leuk verlopen.
en discussies over slecht zijn van 150 + films verlaag ik me niet toe, mensen die niet kunnen genieten van een Novecento of Seven Samurai zijn niet goed snik.
Wouters
-
- 2665 berichten
- 1837 stemmen
Grote pluspunt van deze knockout :
Mijn 2 see lijstje weer eens flink aangevuld :D
arkadi
-
- 1029 berichten
- 0 stemmen
Vond het leuk om hier aan mee te doen.
Mooi gedaan reinbo.