Film / Filmgames / Knock-Out: Amerikaanse Westerns
zoeken in:
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 12:29 uur
Kom op. Wild Bunch hoort in deze finale te staan! John Wayne is grappig maar heb m nooit in een magistrale western gezien.

0
basketballerke
geplaatst: 23 oktober 2006, 16:59 uur
Finale: 12 punten, 2 verschil
Unforgiven - Rio Bravo
1-0
Unforgiven - Rio Bravo
1-0
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 17:00 uur
1-1 Rio Bravo!
Zou de ultieme winnaar van deze knock-out zijn.
Zou de ultieme winnaar van deze knock-out zijn.

0
basketballerke
geplaatst: 23 oktober 2006, 20:39 uur
The One Ring heeft nog aangegeven dat we tot 10 gingen.

0
orbit
geplaatst: 23 oktober 2006, 20:59 uur
9-6
Unforgiven is wel mooi, maar natuurlijk niet zo'n klassieker als Rio Bravo en meer een parodie van Clint op zijn carriere en het genre. Verbaasd me dat ie in de finale staat zelfs.
Unforgiven is wel mooi, maar natuurlijk niet zo'n klassieker als Rio Bravo en meer een parodie van Clint op zijn carriere en het genre. Verbaasd me dat ie in de finale staat zelfs.
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 21:15 uur
Unforgiven is absoluut geen parodie. Eerder een erg tragische vertelling.
Prachtfinale overigens. Dat Shane er niet in staat boeit me niet eens. Twee 5 sterrenfilms en misschien is Rio Bravo toch beter dan Shane. Beide waardige winnaars in ieder geval.
10-7
Rio Bravo
Prachtfinale overigens. Dat Shane er niet in staat boeit me niet eens. Twee 5 sterrenfilms en misschien is Rio Bravo toch beter dan Shane. Beide waardige winnaars in ieder geval.
10-7

0
orbit
geplaatst: 23 oktober 2006, 21:19 uur
Reinbo schreef:
Parodie? Prachtige afsluiting zou ik willen zeggen.
Parodie? Prachtige afsluiting zou ik willen zeggen.
Je wilt zeggen dat je de knipoog van Clint naar zijn vroegere oeuvre niet ziet?
0
geplaatst: 23 oktober 2006, 21:23 uur
orbit schreef:
(quote)
Die is er zeker, maar dat is allerminst grappig bedoelt, zoals in een parodie wel het geval is. Ik zie Unforgiven meer als een soort goedmakertje van Eastwood na al het geweld dat hij in de jaren daarvoor heeft laten zien in zijn films. William Munny is de oude Man With No Name of Dirty Harry, zich bewust van het foute wapengebruik in het verleden. Ook opvallend dat Eastwoods' films na Unforgiven allemaal een dramatische toon hebben.
* denotes required fields.