• 12.950 nieuwsartikelen
  • 169.126 films
  • 11.084 series
  • 31.746 seizoenen
  • 629.334 acteurs
  • 196.173 gebruikers
  • 9.175.895 stemmen

Alternatieve Knock-Out: Films

zoeken in:

timbo_

• 13112 berichten
  • 3782 stemmen

11-8

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

12-8

donnie darko

• 6138 berichten
  • 2725 stemmen

12-9

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

En we hebben een winnaar . Uiteindelijk toch nog de minst verrassende uit de laatste rondes, maar wel een goeie film!

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

(afbeelding)

(afbeelding)

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Verwachte winnaar in een uitermate triest verlopen KO van de laaste 16 was Stalker op Pi na in ieder geval tenminste nog een origineel product.

Art

• 13507 berichten
  • 3600 stemmen

Mooie winnaar! Er zaten wel flink wat verrassingen in deze Knock-Out maar om dan gelijk het als triest te gaan bestempelen is toch wel wat zwaar overtrokken.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Niet als je bedenkt wat voor moois er allemaal inzat. Wat over bleef waren allemaal hele klassiek gefilmde klassiekers zonder een greintje durf of originalitiet. IMO. Ook wel logisch, bij een KO komt immers de grootst gemene deler smaak bovendrijven en de minder bekende, vaak originelere films redden het niet. (Maar in de 16 finales ging maar in twee van de 16 ko's mijn favoriet door, dus toen was voor mij de lol er wel af. )

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

Op het einde waren er wat teveel fillms die niet mijn ding waren.

Ik heb trouwens van de gelegenheid gebruik gemaakt een nieuwe knock-out te lanceren : black comedy.

moviefreak#1

• 14336 berichten
  • 23434 stemmen

Een geweldige winnaar

Onderhond

• 87403 berichten
  • 12403 stemmen

Aardige winnaar, maar in de halve finale zaten nog twee films die het veel meer verdienden.

Erg jammer van Pi, zeker tegen Polar. Onbegrijpelijke uitschakeling.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Zeker een uitslag waar ik zeer tevreden mee ben, een top 10er.

Finisterra

• 15523 berichten
  • 4424 stemmen

Zeer mooie winnaar inderdaad.

maxcomthrilla

• 15568 berichten
  • 2761 stemmen

Reinbo schreef:

Verwachte winnaar in een uitermate triest verlopen KO van de laaste 16 was Stalker op Pi na in ieder geval tenminste nog een origineel product.

Niet mee eens. Stalker heeft nog nooit iets gepresteerd in een knock - out. Geweldig dat Los Amantes Del Circulo Polar de finale gehaald heeft. Stalker is een mooie winnaar. Alleen had ik liever LADCP gehad.

Daarnaast stonden ook o.a. Any Way the Wind Blows en Night On Earth in de 1/16de finales. Erg onverwacht. Voor mijn tiplijstje heb ik Rocco and his Brothers en Midnight Cowboy ( nooit van gehoord voorheen ) bijgeschreven. Ook Vertigo en The Seven Samurai moet ik snel eens gaan zien. Ze liggen nu al zo lang op stapel.

Erg geslaagde knock - Out dus. Lekker onvoorspelbaar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

maxcomthrilla schreef:

(quote)

Niet mee eens. Stalker heeft nog nooit iets gepresteerd in een knock - out.

Voor mij is het altijd een van de grote kanshebbers geweest de film heeft een grote schare fans en kwam vaak tot bij de laatste 16. Heb bij de 32 of 16 finales aangegeven dan RFAD of Stalker zou gaan winnen volgens mij. Zat verder ook niet sterks meer in (Daarnmee bedoel ik: goed, veel gezien en populair en weinig tegenstemmers).. Die poolkinderen film komt voor mij volledig uit de lucht vallen.....

maxcomthrilla

• 15568 berichten
  • 2761 stemmen

Hij heeft inderdaad veel aanhangers. Dat wel, daarom vond ik het ook vreemd en leuk dat hij er in de jaren `70 knock outs in de 1ste ronde uitvloog tegen Halloween ( heeft natuurlijk ook grote fanbase, maar toch ). Een slippertje kan natuurlijk altijd gebeuren.

Los Amantes del Circulo Polar heeft vrijwel geen haatbase. Er is bijna niemand die die film iets zou misgunnen. Tijdens de vele knock outs hiervoor waaraan hij meedeed verbaasde ik me erover dat hij er vaak redelijk snel uitlag. Ik verwachtte dan ook, net als jij, zeker geen finaleplek, maar ben erg blij verrast! Een vroeg kerstcadeautje zullen we maar zeggen.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Los Amantes de Círculo Polar is inderdaad een wel erg verrassende finalist. Maar met gekeken naar de bedoeling van deze knock-out is dat natuurlijk wel mooi. Zelf vind ik die film best goed, maar dat einde is onvergeeflijk en zorgt ervoor dat de film bij mij de 4 sterren niet haalt. Stalker, Fanny en Pi heb ik niet gezien.

Jammer dat geen een van mijn inzendingen de beste 16 haalde. Van de beste 16 scoren bij mij alleen Seven Samurai en Midnight Cowboy 4 sterren of hoger. Het grootste deel van de beste 16 heb ik niet eens gezien. Ik ben verder wel blij dat Midnight Cowboy eens wat verder kwam. Een vrij ondergewaardeert filmpje, maar zeer de moeite waard.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.