• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.031 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.003 acteurs
  • 198.997 gebruikers
  • 9.371.587 stemmen

Knock-Out: Beste Komedie 2006

zoeken in:

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

BlueJudaskiss schreef:

Niet dat het veel zin heeft, maar zou ik nog een postuum puntje kunnen geven aan de Gendarme?

Natuurlijk kan dat! Al was het alleen maar voor die scène met die autorijdende non

Leuk, om te zien dat de films van Jim Carrey tot nu toe allemaal door zijn naar de 2de ronde. Vooral Me, Myself & Irene had ik niet verwacht in ronde 2. Leuke verrassing!

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12839 stemmen

Minder leuke verrassing omdat die er tegen Any Way The Wind Blows uit is.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Carrey is vreselijk (op MotM & PDL na), eerder een ramp dan een leuke verrassing..... Ze zouden de thread moeten omdopen tot Beste Domme Komedie!

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

Reinbo schreef:

Carrey is vreselijk (op MotM & PDL na), eerder een ramp dan een leuke verrassing..... Ze zouden de thread moeten omdopen tot Beste Domme Komedie!

Jim Carrey is helemaal niet hilarisch in PDL, want daar speelt hij niet in mee. Misschien is horror meer jouw genre.....

Trouwens je klaagt dat al je favorieten eruit zijn. Maar Underground en Survive Style 5+ zijn gewoon door!

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

maxcomthrilla schreef:

(quote)

Jim Carrey is helemaal niet hilarisch in PDL, want daar speelt hij niet in mee. Misschien is horror meer jouw genre.....

Trouwens je klaagt dat al je favorieten eruit zijn. Maar Underground en Survive Style 5+ zijn gewoon door!

Klopt, dan blijft alleen MotM over. (Ik heb het trouwens nooit over hilarisch gehad) Underground gaat het toch niet ver schoppen en ik hoop idd dat SS5+ verkomt, maar ook daar vrees ik het ergste.

't zal wel Big Lebowski - American Beauty worden (Beide erg leuk) , het is alleen jammer dat 95 % van de overgebleven concurentie armoe troef is....

Lijstje met gesneuvelde favorieten:

South Park

Ferris Bueller

Up in Smoke

Barton Fink

Rent-a-Friend

Mallrats

En als je dan ook nog ziet tegen wat.....

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Klopt, dan blijft alleen MotM over. (Ik heb het trouwens nooit over hilarisch gehad) Underground gaat het toch niet ver schoppen en ik hoop idd dat SS5+ verkomt, maar ook daar vrees ik het ergste.

't zal wel Big Lebowski - American Beauty worden (Beide erg leuk) , het is alleen jammer dat 95 % van de overgebleven concurentie armoe troef is....

Zo als ik al zei: Je moet ervan houden.

Bovendien lachen is gezond, dus je moet het jezelf niet te moeilijk maken.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3280 stemmen

Reinbo schreef:

Up in Smoke

Over intelligente komedies gesproken...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Uitzondering die de regel bevestigd.

Ik zou 'm trouwens niet in de categroie domme komedies willen plaatsen, is toch wel een soort buitencategorie.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

3-1

Art

• 13507 berichten
  • 3659 stemmen

Stalag 17 lijkt mij geweldig maar is die film wel een echte komedie?

maxcomthrilla

• 15578 berichten
  • 2842 stemmen

Art schreef:

Stalag 17 lijkt mij geweldig maar is die film wel een echte komedie?

Ik weet het niet, volgens diverse sites wel. Ik wil hem graag nog een keertje zien.

Bert1

• 2196 berichten
  • 0 stemmen

Southpark er al uit?

Jammer, zelden zo kunnen lachen.

Art

• 13507 berichten
  • 3659 stemmen

Maar hij dan ook O Brother, Where Art Thou? als tegenstander, helaas pindakaas. Die film van de broertjes Coen heeft mij net iets meer doen lachen

Bert1

• 2196 berichten
  • 0 stemmen

Smerige broertjes Coen toch altijd.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

4-1

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

4-2 Stalag 17! Is trouwens ook werkelijk een komedie. Wel met drama-elementen, maar de humor overheerst.

Dustyfan

• 5607 berichten
  • 0 stemmen

4-3 Stalag 17

FisherKing

• 18696 berichten
  • 0 stemmen

4-4 Stalag 17

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Wijzig stem

3-5

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Fear and Loathing in Las Vegas – Naked Gun: Files From Police Squad

1-0!

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12839 stemmen

1-1

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

1-2

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7938 stemmen

1-3

KrisV

• 8061 berichten
  • 1173 stemmen

2-3

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

2-4 Verdienen allebei een plaats in de volgende ronde

Pieter Montana

• 6678 berichten
  • 2286 stemmen

3-4

Look, there's two women fucking a polar bear!

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

4-4

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

F & L had beste script moeten winnen. Nog nooit zoveel hilarische en absurde teksten gezien.

Raoul Duke: There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.

Raoul Duke: With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know.

Raoul Duke: Look, there's two women fucking a polar bear!

Raoul Duke: A drug person can learn to handle such things as seeing their dead grandmother crawling up their leg with a knife in her teeth. But no one should be asked to deal with this trip.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

waar is dit nu goed voor?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Misschien om aan te geven dat Fear & Loathing in Las vegas Vol met brilliante, absurdistische en hilarische tekste zit? (In de hoop dat de beslissende stem aan de juiste film wordt gegeven. , met als mogenlijk bij-eefect dat er mensen zijn die dit lezen en die het aanspreekt, deze film gaan kijken en hopelijk een prettige ervaring hebben. )

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.