- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Link de filmposters
Link de filmposters
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Kan iemand mij de overeenkomst aanwijzen tussen de laatste 3 
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Wel, mijn cover geeft een draai aan de 'over de schouderkijkende' man, op de achtergrond een vrouw en een wapen in handen.
mikey
-
- 28993 berichten
- 5142 stemmen
Die van mij gaat over een emotieloos kijkende man (1 oog), tevens valt ook hier de rechterhelft van zijn gezicht buiten het kader. Ook een scherp object. Linken van covers is natuurlijk ook een gevoelskwestie!! Vooral the killer must.. is best goed gevonden en mooi uitgelegd.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen

Belachelijk trouwens, dat die posters zo veel op elkaar lijken.
pink_roosje
-
- 1792 berichten
- 807 stemmen

link: duikboot
misschien is het een idee om de link erbij te zetten, vooral ToNe en Mikey hebben een goede fantasie bij dit topic en vaak moet ik goed kijken wil ik de link zien. en het is al meerdere keren gebeurd dat ze hun links moesten uitleggen.
Bij andere mensen vraag ik me juist weer af waar hun fantasie is met 4x een link op het pistool of ik weet niet hoeveel op Seagal (wat eigenlijk niet mag)
mikey
-
- 28993 berichten
- 5142 stemmen
Geen goed idee, teksten tussen de covers is grafisch gezien lelijk. Trouwens ik vind linken op een thema, zoals duikboot, UFO of trein, ook bijzonderrrrrr saai en makkelijk. Probeer het eens op lay-out van de covers, ik bedoel lijken de gelinkte covers op elkaar qua compositie. (besides ik heb 1x mijn link (onterecht
) uit moeten leggen).