- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Link de filmposters
Link de filmposters
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
HOPPA en ik heb niet eens het woord 'surfboard' te hoeven typen in de zoekbalk 

schram101
-
- 16722 berichten
- 2341 stemmen
Kom op zeg...
HALVE TAMME typt vaak gewoon in de zoekbalk wat er op de poster te zien is. Dus hij typt gewoon palm trees in en plaats vervolgens deze - totaal Linkloze - poster.
Verder ben ik het eens met mikey en zo is het altijd al geweest. Als je gaat linken op sneakers en kleuren (of zelfs titels) gaat het plezier er van af. Het is juist leuk dat als je ongeveer dezelfde layout kan aanhouden en toch langzamerhand van onderwerp zal wisselen.
Pas in het acteur - film - link spel dezelfde discussie gehad met dezelfde users. Het gaat ze vooral om zoveel mogelijk posts achter hun naam te krijgen volgens mij..

HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13479 berichten
- 1319 stemmen
Het gaat ze vooral om zoveel mogelijk posts achter hun naam te krijgen volgens mij..
.
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
HALVE TAMME doe je nou expres zo opstandig of snap je gewoon echt niet wat de bedoeling is van dit soort spellen?
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
Als de lay-out/compositie ook hetzelfde moet zijn John Lee Hooker waarin verschilt het dan van deze thread?
John Lee Hooker
-
- 14934 berichten
- 1625 stemmen
Dat topic is bedoeld voor posters die vrijwel identiek zijn, om aan te geven dat bepaalde ideeën nog wel eens van elkaar gestolen zouden kunnen zijn.
Bijvoorbeeld The Mummy en The Crypt: Film >> Algemeen >> Soortgelijke posters / bijpassende hoes
of bijvoorbeeld deze: Film >> Algemeen >> Soortgelijke posters / bijpassende hoes
Ik zie nu dat HALVE TAMME daar ook veel berichten heeft geplaatst met posters die gerust gebruikt hadden kunnen worden om te linken in dit topic omdat ze niet sprekend op elkaar lijken maar gewoon een soortgelijke positie bevatten.
In 'Link de filmposters' is het de bedoeling dat je de filmposters linkt op een zichtbare manier, maar het hoeft niet precies dezelfde uitvoering te hebben. Dus als iemand een grote ballon in zijn hand heeft en er een klein konijntje langs zit is het de bedoeling dat je op de ballon linkt, maar die hoeft niet perse vast gehouden te worden maar kan bijvoorbeeld ook in de lucht vliegen. Je kunt er ook op linken met een ander rond figuur dus bijvoorbeeld een maan of zon die ongeveer dezelfde ruimte vervult in de poster.