- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Crypto
Crypto
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
LOL
Vind het maar rare crypto's. Er wordt maar met letters heen en weer gesmeten.
donnie darko
-
- 6144 berichten
- 2851 stemmen
ik heb zo de indruk dat deze iets te moeilijk is, je moet eerst nog op zoek gaan naar het woord dat je dan nog moet omdraaien en van positie veranderen, en moet shaken.
Dat is gewoon ondoenbaar.
Had dan al tenminste de naam van de zeevogel in de crypto gezet, nu is het ondoenbaar. Zo kan je natuurlijk lang volhouden.
joyce.b
-
- 712 berichten
- 0 stemmen
'Deze zeevogel(1), neemt plaats in (2) , `wat weer (3)iets anders` (4) , over (5), is'
ga eerst op zoek naar een zeevogel.....ik denk dat kruiswoordpuzzelaars dan een voordeel hebben , want hier wordt die vogel nogal eens gevraagd.
(slechts drie letters)
concentreer je dan op `over`.
ga tenslotte worstelen met die woorden `in` en `weer` en `iets anders`
en dan gewoon doen wat er staat
cryptos zijn ook bedoeld om goed over na te denken...zomaar even raden is niet leuk.
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Stalker ?
(een alk een zeevogel, met dank aan google)
donnie darko
-
- 6144 berichten
- 2851 stemmen
weer nieuwe mogenlijkheden mmm
hihi 
archer
-
- 165 berichten
- 192 stemmen
alhoewel stalker mij wel lijkt te kloppen alk is een vogel en ge hebt last van een stalker
joyce.b
-
- 712 berichten
- 0 stemmen
Ingrid, jij mag.
alk is inderdaad die `zeevogel`.
dan blijft over : `over`...als `rest`...., maar `weer`(dus terug..van achter naar voor lezen) ,en ook nog eens `iets anders` dus : `st...er` en `alk ` er `in` plaatsen.
stalker is goed.
joyce.b
-
- 712 berichten
- 0 stemmen
ik vraag me af of sommige mensen wel op de hoogte zijn van crypto `regels`...of eigenlijk liever `gebruiken`.
--Als er `in` of `om` staat,dan betekent dat meestal dat een woord IN een ander woord geplaatst wordt.
Bij `om` betekent dat dat er een woord `OM ` een ander woord geplaatst wordt.
zoals in mijn crypto ``stALKer`.((alk in rest....of rest om alk))
--Als het woord `weer` wordt gebruikt in cryptos betekent dat vaak een woord van voor naar achter lezen.
zoals ` weer schittert wat over is.`
rest : ster,maar dan achterstevoor....)
'staat er in een crypto ` anders`..dan betekent dat vaak niets anders dan letters van een bepaald woord husselen.
En zo puzzelend, weet je vanzelf waar de kommas, punten of andere leestekens dienen te staan.
Volgende keer, mocht ik weer een crypto raden dan niet zo snel weer tips
Zie de uitdaging, en pijnig je hersens !
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Bedankt voor deze wijze crypto-les...
joyce.b
-
- 712 berichten
- 0 stemmen
geen dank.
ik zat er al over te denken meer van dit soort ``crypto gebruiken`` hier neer te schrijven.
Miscchien helpt dat sommige mensen, en misschien wordt het meeraden van iemand die nu nog denkt ``daar begin ik niet aan...ik snap er niks van `` aantrekkelijker.
oefenen of gewoon terug kijken naar de uitleg van cryptos helpt ook al.
Misschien ook een idee elke crypto gewoon standaard uit te leggen?
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Misschien kun jij als crypto-expert voortaan alle crypto's uitleggen! 
Alleen denk ik eerder dat je de echte crypto-liefhebbers ermee wegjaagt.
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Liefst in een ander game dan uiteraard, kunnen we hier eindelijk weer ECHT gaan Crypto'en.
Bananas
-
- 244 berichten
- 314 stemmen
*zucht*
Eindelijk weer toegang tot de forums en dan zie ik deze overvloed aan onzin.
Donnie die van jou was niet slecht voor iemand van 14 jaar. Gewoon weer proberen.
Joyce, houd aub op met de belerende toon en probeer je eigen crypto's eerst te verbeteren.
Redlop, je "the Seagull has landed" bracht de lach weer terug dus nu maar inderdaad weer eens een echte CRYPTO! Dat kunnen we wel aan Ingrid overlaten, vermoed ik.
joyce.b
-
- 712 berichten
- 0 stemmen
Misschien kun jij als crypto-expert voortaan alle crypto's uitleggen! 
Alleen denk ik eerder dat je de echte crypto-liefhebbers ermee wegjaagt.
ik heb wel wat beters te doen,hannibal.
het is nogal wat onsportief om na een halve dag de crypto zelf niet op te kunnen lossen , te roepen dat de crypto te moeilijk is , dat er wartaal of onzin staat...dat leestekens ontbreken , dat je veel filmtitels moet kennen, enzo meer.
gebruik je hersens, leer een paar crypto gebruiken,...of speel gewoon niet mee als je je ergert...maar ga niet lopen zeiken op de crypto.
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
...of speel gewoon niet mee als je je ergert...
Ik wil graag meespelen, zonder me te hoeven ergeren.
Mijn grootste ergernis is niet je crypto, maar jouw schoolmeesteres-achtige gedrag alsof wij niet zouden weten hoe je een crypto moet oplossen, terwijl je zelf niet eens een goed bericht kan schrijven, laat staan een normale crypto verzinnen, en dan ook nog doen alsof je de meest briljante crypto ooit hebt gemaakt.
Zeg nou zelf: "deze zeevogel neemt plaats in wat weer iets anders over is" is gewoon een slechte crypto.
Één van de crypto-gebruiken is juist dat de opgave in ieder geval uit een goedlopende zin bestaat, of een woord, twee woorden, maar niet een paar woorden in de grabbelton gooien en dit als opgave neerknallen.
Als je nou eens wat minder uit de hoogte deed....
of bij de kinderpagina een crypto plaatsen...
(zie je,nu wel een spasie na de comma
ik vraag me af of sommige mensen wel op de hoogte zijn van crypto `regels`...of eigenlijk liever `gebruiken`.
gebruik je hersens, leer een paar crypto gebruiken
... 
--hijg en grijns--
donnie darko
-
- 6144 berichten
- 2851 stemmen
Ik wil graag meespelen, zonder me te hoeven ergeren.
Mijn grootste ergernis is niet je crypto, maar jouw schoolmeesteres-achtige gedrag alsof wij niet zouden weten hoe je een crypto moet oplossen, terwijl je zelf niet eens een goed bericht kan schrijven, laat staan een normale crypto verzinnen, en dan ook nog doen alsof je de meest briljante crypto ooit hebt gemaakt.
Zeg nou zelf: "deze zeevogel neemt plaats in wat weer iets anders over is" is gewoon een slechte crypto.
Één van de crypto-gebruiken is juist dat de opgave in ieder geval uit een goedlopende zin bestaat, of een woord, twee woorden, maar niet een paar woorden in de grabbelton gooien en dit als opgave neerknallen.
Als je nou eens wat minder uit de hoogte deed....
--hijg en grijns--
zelden iemand zo de waarheid horen spreken, hannibal. Ik geef je volkomen gelijk. Eindelijk iemand die ook zegt waar ie voor staat.

donnie darko
-
- 6144 berichten
- 2851 stemmen
*zucht*
Donnie die van jou was niet slecht voor iemand van 14 jaar. Gewoon weer proberen.
Joyce, houd aub op met de belerende toon en probeer je eigen crypto's eerst te verbeteren.
Redlop, je "the Seagull has landed" bracht de lach weer terug dus nu maar inderdaad weer eens een echte CRYPTO! Dat kunnen we wel aan Ingrid overlaten, vermoed ik.
dank je voor het compliment. Ik weet dat hij niet echt geweldig is, maar ik liet jullie tenminste wat zoeken en deed niet om de twee berichten een lesje crypto leren als sommige anderen onder ons. 
archer
-
- 165 berichten
- 192 stemmen
wel heeeel erg stil 
komt er nog iemand met een nieuwe ?
Hannibal
-
- 9409 berichten
- 3338 stemmen
Laten we even op Ingrid wachten, een goeie crypto kost even tijd. 
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Het idee is er, nu nog in een goede formulering persen...