- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Crypto
Crypto
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Dit moet het denk ik maar worden:
Doe je als het je om de huid van deze Deen gaat.
joyce.b
-
- 712 berichten
- 0 stemmen
@ hannibal..ik ga niet na een half uur al roepen dattie te moeilijk is...want als je goed had gelezen , dan was je al een stap verder geweest dan je was.
en aangezien er meer mensen waren die riepen dat de crypto `te moeilijk` was , en de crypto niet binnen een half uur op konden lossen...blijkt dus de onkunde ?? wat betreft sommige crypto gebruiken.
vandaar dat ik ze even uit heb gelegd.
als jij zo goed weet hoe cryptos op te lossen...en geen `belerende toon`, ` uitleg` of `hulp` nodig hebt....hou dan verder gewoon je mond.
en oja,verzin zelf een slotwoordje...---heig en greinz---
lngrid
-
- 1234 berichten
- 554 stemmen
Ja, is goed Redlop.
De deen is een dog (Deense Dog)
als het om de huid gaat moet je hem ville(n)
En (Von) Trier is een Deen, maar dat is meer een leuke bijkomstigheid.
Yekezzez
-
- 2512 berichten
- 1126 stemmen
Final Fantasy: The Spirits Within
donnie darko
-
- 6144 berichten
- 2851 stemmen
@ hannibal..ik ga niet na een half uur al roepen dattie te moeilijk is...want als je goed had gelezen , dan was je al een stap verder geweest dan je was.
en aangezien er meer mensen waren die riepen dat de crypto `te moeilijk` was , en de crypto niet binnen een half uur op konden lossen...blijkt dus de onkunde ?? wat betreft sommige crypto gebruiken.
vandaar dat ik ze even uit heb gelegd.
als jij zo goed weet hoe cryptos op te lossen...en geen `belerende toon`, ` uitleg` of `hulp` nodig hebt....hou dan verder gewoon je mond.
en oja,verzin zelf een slotwoordje...---heig en greinz---
misschien begon iedereen te zeggen dat het te moeilijk was omdat het gewoon een slechte crypto was.
PS: ik bedoel daar niet mee dat die van mij beter was.
archer
-
- 165 berichten
- 192 stemmen
mensen, ikzelf ben het ook niet eens met de cryptolessen van joyce, maar stop nu met ruzie maken want zo wordt dit topic verpest
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Het goede antwoord zit er niet tussen.
donnie darko
-
- 6144 berichten
- 2851 stemmen
mensen, ikzelf ben het ook niet eens met de cryptolessen van joyce, maar stop nu met ruzie maken want zo wordt dit topic verpest
Dat is helemaal niet ruziemaken, dat is iemand terechtstellen, en reageren op dat wat zij heeft gezegd. Niks mis mee.
RolfWolf
-
- 1016 berichten
- 1231 stemmen
Toe maar, terechtstellen.
Wat wordt het; steniging? Daar waren jullie al aardig mee bezig volgens mij. Gezellig hier.
Peace. 
archer
-
- 165 berichten
- 192 stemmen
haha, het mag dan zijn wat het wil, maar als we hier nu eens gewoon verder gaan met crypto's inplaats van "terechtstellen"
archer
-
- 165 berichten
- 192 stemmen
ja die bedoelde ik in feite ook, over de 52 gekeken :s oeps :s maarja te laat
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Nog niet goed. Er is 'iemand' in vergetelheid geraakt, dus...