- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Crypto
Crypto
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3026 stemmen
Is Vertigo geen nummer van U2?
Ja klopt!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Héhé, Als Bono (of wie dan ook) bang is voor een Edge, heeft ie last van hoogtevrees. Vertigo dus. Miss Ellie speelt erin. Niet dichtbij Gernandt = ver tigo (klinkt als). En ben destijds naar de vertigotour geweest van U2.
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3026 stemmen
Als je het zo bekijkt is het een goede crypto maar door al die hints was ik het op een gegeven moment toch wel even kwijt.
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
ik was het ook helemaal kwijt, want ik dacht dat Bono bang was voor zijn eigen lid van de band ..ik snapte er niets meer van..
Goede breinbreker geweest Partymarty 
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3278 stemmen
Vandaar dat ik hem zo moeilijk vond, ik heb helemaal niks met U2, noch met miss Ellie. 
Nieuwe volgt zsm.
geronimo
-
- 1955 berichten
- 0 stemmen
Oooooow op díe fiets... wel 'n goeie inderdaad.
Heb 'r gewoon hoofdpijn van gekregen... hahaha
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3278 stemmen
Mocht iemand anders een crypto weten, graag. Ik heb het nogal druk, en geen inspiratie om er snel één te verzinnen.
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3026 stemmen
Weet je wat nu wel grappig is. Ik kijk in dit topic en rechts bij Ads door Google staat allemaal reclame voor U2 
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Je komt er niet meer uit, uit dat vat!
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Nu ga ik hem wel heel makkelijk maken: het is eigenlijk geen woord, maar een naam. Deze ene naam bestaat uit 2 helften, die ik cryptisch heb omschreven.
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
tip was perfect 
Als deze goedheiligman een paar weken te laat komt, dan brengt hij zeker niets goed meer.
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
ik heb een klein foutje gemaakt...ik kan hem op twee manieren herstellen, maar maak hem wellicht erg gemakkelijk hierdoor, maar goed...my mistake 
Als deze goedheiligman in ons buurland een paar weken te laat komt, dan brengt hij zeker niets goed meer.
(hint: het gaat niet om de goedheiligman zelf)
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
Rex Gildo - De Val van een Schlagerkoning?
PartyMarty
-
- 3165 berichten
- 1311 stemmen
La Vie Sexuelle des Belges 1950-1978?
Achilles
-
- 1049 berichten
- 218 stemmen
neen, je moet de goedheiligman samenzien met een buurland en dan meer kijken naar de dag...