menu

Film / Filmgames / knock-out: Gouwe, ouwe films

zoeken in:

Reinbo
7-4

8-6, maar ben al bij dat een film van Hitchcock gaat winnen .

8-7 North by NorthWest

Als NbNW wint dan trakteer ik die deze week op een kijkbeurt

Don Gertus
10 | 7

11-7

Nog één stem nodig voor Rear Window!

En nog 6 voor NbNW

12-7, de winnende stem.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.cinemasterpieces.com/rearwindow.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Reinbo
Schitterende film 5*, maar had toch liever King Kong, Paths of Glory, North By Northwest of Salaire de la Peur zien winnen.

Knappe film en zeker één van de betere uit de lijst!

Maar toch ben ik een beetje teleurgesteld dat twee films uit de jaren '50 (twee van dezelfde regisseur dan nog) de finale gehaald hebben. In de kwartfinales zaten er zelfs zes uit de jaren '50. Om echt de "oudjes" een kans te geven, zou er zeker een knock-out per decennium moeten komen. Zo kunnen pareltjes uit de jaren '30 en '40 eens een knock-out winnen imo

Jammer zo'n finale als er zoveel beters in de lijst zit.

Schitterende Winnaar!

Straks meteen weer eens kijken

Om even verder te gaan over wat Martin Van K zegt: Het was toch ook het plan dat er na dit spel knoc-outs zouden komen van elk decennium?

Reinbo
Goodfella_90 schreef:
Om even verder te gaan over wat Martin Van K zegt: Het was toch ook het plan dat er na dit spel knoc-outs zouden komen van elk decennium?

lijkt mij overbodig, van de jaren 50 kennen een aantal users nog wel het een en ander, maar jaren 40, 30, met max 16 gekende films heb je het wel gehad vrees ik....

'40 en '30 kunnen we dan over slaan. Maar die van '50 zeker wel. En dan ook '60, '70 enz.

Mooie winnaar, ik had liever Citizen Kane gezien maar deze Hitchcock is ook prachtig, geslaagde knock-out !

Mooie winnaar .

Na Ladri zeker mijn tweede keus, goede winnaar.

Hitchcock

Helaas nog niet gezien, maar lijkt me zeker een mooie film. Jammer dat het niet Casablanca geworden is, maar ach, je kunt niet alles hebben.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:52 uur

geplaatst: vandaag om 01:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.