• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.984 gebruikers
  • 9.370.827 stemmen

Tip de User Game

zoeken in:

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7938 stemmen

@J.S. Ik zie veel hoge waarderingen van jou in het genre misdaad. Donnie Brasco daarom voor jou.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3861 stemmen

Werwolf schreef:

timbo_, jouw top-10 komt overeen met films die ik mooi vind, dus raad ik je Requiem for a Dream aan.

Maar aan je stemmen te zien betwijfel ik het of je hem nog niet gezien hebt..

die heb ik inderdaad al gezien en beloond met 4 sterren. Iemand nog een tip?

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Pieter Montana schreef:

Als je favorieten BOB,The Longest Day,Apocalypse Now,Platoon zijn moet je zeker eens "The Great Escape" zien.

Al gezien, maar is ook een goede film inderdaad!

(Ik stem niet op iedere film, pas later mee begonnen, maar zal even stem op The Great Escape uitbrengen )

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

pink_roosje schreef:

Freud. ik denk dat jij Mysterious skin wel een goede film vind

Dat denk ik ook ja . 4.5 sterren betekent meestal dat ik hem wel kon waarderen .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3861 stemmen

Freud schreef:

(quote)

Dat denk ik ook ja . 4.5 sterren betekent meestal dat ik hem wel kon waarderen .

Daar wil ik wel even op reageren. Een spel als dit is natuurlijk een erg leuk initiatief. Probleem is echter dat ik steeds vaker merk dat mensen maar in de wilde weg een tip geven zonder eveen te kijken bij de betreffende persoon. Een vraag dus aan iedereen kijk even bij de betreffende persoon of hij de film al gezien heeft en tip daarna pas.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7938 stemmen

@Timbo: Body Double en Strangers on a Train

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

@ Roosky In the Mouth of Madness.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7938 stemmen

Yep! Sta ingeschreven bij de pakketservice

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

@ Reinbo: volgens mij kan jij Aziatische films wel waarderen. Dus voor jou "Yeopgijeogin Geunyeo/My Sassy Girl", en anders "Twilight Samuraï".

Ozarklynch

• 1317 berichten
  • 581 stemmen

En voor Narva ' Elsker Dig for Evigt '.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

narva77 schreef:

@ Reinbo: volgens mij kan jij Aziatische films wel waarderen. Dus voor jou "Yeopgijeogin Geunyeo/My Sassy Girl", en anders "Twilight Samuraï".

Twillight Samurai stond al op mijn to see list, Ik zal Sassy girl er ook bijzetten.

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3565 stemmen

@ Reinbo : "The Asphalt Jungle" en "White Heat"

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7938 stemmen

Ozarklynch moet getipt worden.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Badalamenti schreef:

@ Reinbo : "The Asphalt Jungle" en "White Heat"

Volgens mij had je die me al getipt. Staan op mij to see list, maar idd OzakLynch is...

Badalamenti

• 23135 berichten
  • 3565 stemmen

ok

@ Ozarklynch "Bin-jip"

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

Ozarklynch schreef:

En voor Narva ' Elsker Dig for Evigt '.

Kijk, dit is nou een tip waar ik wat mee kan

Ik heb al wel fragmenten van de film gezien, toen ie op NL3 kwam, maar helaas nog niet de hele film gezien. Wat ik er van zag, was heel goed drama. Thanks voor de tip!

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

@ Badalamenti: misschien is "De Dominee" iets voor jou!

Ozarklynch

• 1317 berichten
  • 581 stemmen

Een vrij voor de hand liggende maar leuke tip Badalamenti. Ga er maar eens werk van maken om hem alsnog te zien. Dolls ook trouwens.

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7938 stemmen

@narva77 Ik denk dat Mar Adentro wel wat voor je is.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Hey freud: Targets al gezien?????

narva77 (crew films)

• 12723 berichten
  • 6540 stemmen

ROOSKY schreef:

@narva77 Ik denk dat Mar Adentro wel wat voor je is.

Die heb ik al een tijdje hier liggen op DVD, dus dat komt wel goed Maar die staat op een hééééle lange nog-te-zien-lijst. Bovendien heb ik denk ik ff genoeg "euthanasie-films" gezien

pink_roosje

• 1792 berichten
  • 807 stemmen

Omdat ik dit wel een leuk topic vind zal ik kijken of er nog animo voor is. Al moet ik zeggen dat het best moeilijk is om een film voor anderen uit te zoeken. Zoveel info heb je niet daarvoor. Ik heb gekeken naar de top 10 van Mikey en de volgende film lijkt mij wel iets voor hem

@mikey Just a Kiss

J.S.

• 11754 berichten
  • 3060 stemmen

pink_roosje, aangezien je hoge waarderingen voor The Godfather en The Godfather Part II raad ik je nog 1 van de beste films in dat genre aan: GoodFellas.

Mojo Pin

• 291 berichten
  • 0 stemmen

J.S. , ik kan je de film Network van harte aanraden. Die moet je echt een keer zien. Een leuk gegeven en ook nog eens sterk acteerwerk.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

mikey schreef:

Hey freud: Targets al gezien?????

Intussen wel ja . Interessante film in ieder geval, niet overal even geslaagd maar toch blij dat ik hem gezien heb .

Voor Mojo Pin: ik weet niet of je voor alle films die je gezien hebt al hebt gestemd (ik neem aan van niet), maar Brazil lijkt me wel iets voor jou, als je die al zou kennen dan zijn Kikujirô no Natsu en Night On Earth ook echte aanraders!

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Freud, ik weet niet helemaal waarom maar ik denk dat Being There wel iets voor jou is.

Mojo Pin

• 291 berichten
  • 0 stemmen

Freud schreef:

(quote)

Intussen wel ja . Interessante film in ieder geval, niet overal even geslaagd maar toch blij dat ik hem gezien heb .

Voor Mojo Pin: ik weet niet of je voor alle films die je gezien hebt al hebt gestemd (ik neem aan van niet), maar Brazil lijkt me wel iets voor jou, als je die al zou kennen dan zijn Kikujirô no Natsu en Night On Earth ook echte aanraders!

Hey, thanks voor de tips.

Nee, ik heb nog vrij weinig stemmen uitgebracht, zal ik binnenkort eens mee aan de slag gaan

Brazil is van Terry Gilliam toch? Die wilde ik al een tijdje zien dus daar ga ik zeker achteraan

Night On Earth heb ik toen een trailer van gezien op de Down By Law DVD, zag er interessant uit. En Kikujirô no Natsu zal ik aan Mijn films toevoegen, voordat ik de titel vergeet

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

@J.S. Ik zou Blade Runner eens te pakken proberen te krijgen, denk dat die je wel zal liggen.

En Freud heb je Suna No Onna (Woman in the Dunes) nu al eens gezien? Blijf het een echte Freud film vinden ondank mijn eigen matige score bij die film

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Madecineman, jou raad ik 'L.A. Confidential' aan.

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Remi, Mulholland Dr. zeker even kijken!

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.