- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Tip de User Game
Tip de User Game
Stevo
-
- 499 berichten
- 429 stemmen
@pink_roosje:
Ik zag tot mijn verbazing dat je The Pianist nog niet gezien hebt (in ieder geval niet op gestemd). Ga die eens even rap bekijken
Mijn tip voor jou.
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7936 stemmen
@Stevo:
Ik zie dat oorlog behoorlijk jouw genre is. Heb ik gelijk twee tips voor je: Platoon en Das Boot zie ik niet bij je stemmen. Dat kan toch niet! 
aegron
-
- 4030 berichten
- 1265 stemmen
@ROOSkY
Ik zie dat je Kim Ki-duk redelijk hoog waardeert. Misschien is Samaria (Samaritan girl) wat voor jou?
pink_roosje
-
- 1792 berichten
- 807 stemmen
@pink_roosje:
Ik zag tot mijn verbazing dat je The Pianist nog niet gezien hebt (in ieder geval niet op gestemd). Ga die eens even rap bekijken
Mijn tip voor jou.
Zal hem snel gaan kijken. heb hem inderdaad nog nooit gezien. weet eigenlijk niet waarom 
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Dat denk ik eigenlijk niet...
Voor Salvatore: Open Range misschien? Mooie western met Kevin Costner. De duidelijke strijd tussen goed en kwaad spreekt je wellicht, gezien LOTR e.d., wel aan.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Voor eRCee:
Ik zag dat je graag drama's zag. Een aanrader die wat in de lijn van The Green Mile ligt (qua thema dan toch) maar ik persoonlijk veel beter vind is Dead Man Walking. Wel niet te verwarren met Dead men walking uit 2005 over zombie's, maar wel Dead man walking uit 1995 met een briljante Sean Penn en Susan Surandon.
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
Bedankt! Het is in ieder geval niet een al te voor de hand liggende tip. En drama is inderdaad wel mijn genre.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
@ film pegasus
Misschien vind je do the right thing wel okee, mooie sfeerbeeld/ensemble.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 berichten
- 5447 stemmen
Ga ik zeker eens proberen.
aegron
-
- 4030 berichten
- 1265 stemmen
Dat denk ik eigenlijk niet...
Mwoah, ik wil hem nog wel een keertje zien. In het kader van lekker makkelijk. Maar waarom denk jij van niet dan?
eRCee
-
- 13441 berichten
- 1978 stemmen
In het kader van lekker makkelijk.
Ok, als je de lat zo laag legt is het een goeie tip.
Nee, ik bedoelde vooral dat de film volgens mij niet bijzonder veel verwantschap heeft met de meeste films die jij echt goed vindt. Voor zover ik daar iets van weet natuurlijk.
aegron
-
- 4030 berichten
- 1265 stemmen
Ok, als je de lat zo laag legt is het een goeie tip.
Nee, ik bedoelde vooral dat de film volgens mij niet bijzonder veel verwantschap heeft met de meeste films die jij echt goed vindt. Voor zover ik daar iets van weet natuurlijk.
Haha, ik vermoed ook niet dat ik hem ongelovelijk goed ga vinden. Ben ook eigenlijk wel benieuwd naar de redenatie van Salvatore?
aegron
-
- 4030 berichten
- 1265 stemmen
@mikey Aangezien je zowel sideways als election hoog gewaardeerd hebt, is misschien About Schmidt wat voor jou?
mikey
-
- 28986 berichten
- 5136 stemmen
Ja klopt, die ga ik als eerstvolgende huren, thanx voor de reminder.
Herisson
-
- 3413 berichten
- 607 stemmen
Aegron, Per Qualche Dollaro in Più (for a few dollars more)ook al gezien?
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Herisson, tip aan jou: Goodfellas. (door hoge waardering voor o.a. Godfather & Scarface)
Nog niet gestemd, maar twijfel of je hem toch niet alk gezien hebt. Zo niet: heeeel vlug gaan kijken! 
Herisson
-
- 3413 berichten
- 607 stemmen
Staat idd op mijn "nog zien" lijstje. Bedankt Werwolf!
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Jazeker, maar was niet echt mijn doen..

Herisson
-
- 3413 berichten
- 607 stemmen
Jammer, misschien The skeleton key dan...
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Die heb ik nog niet gekeken. Ben benieuwd!
Thanks Herisson 
Herisson
-
- 3413 berichten
- 607 stemmen
Graag gedaan, hoop dat je het iets vindt.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Herisson, deze keuze ligt misschien voor de hand, maar wat dacht je van The Shining? Ik denk dat zo'n horrorfilm jou wel aanspreekt.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3861 stemmen
The one ring, jij lijkt geen problemen te hebben met oudere films dus dan raad ik je to kill a mockingbird aan. Geweldige film met een glansrol van gregory peck.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Die wil ik zeker nog graag zien
Bedankt.
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
timbo_, jouw top-10 komt overeen met films die ik mooi vind, dus raad ik je Requiem for a Dream aan.
Maar aan je stemmen te zien betwijfel ik het of je hem nog niet gezien hebt..
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2286 stemmen
Als je favorieten BOB,The Longest Day,Apocalypse Now,Platoon zijn moet je zeker eens "The Great Escape"
zien.
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Pieter Montana, aangezien je Chaplin wel weet te waarderen raad ik je Modern Times (1936) aan.
Herisson
-
- 3413 berichten
- 607 stemmen
Herisson, deze keuze ligt misschien voor de hand, maar wat dacht je van The Shining? Ik denk dat zo'n horrorfilm jou wel aanspreekt.
Zou idd wel eens kunnen, maar kies altijd recentere films uit. Zal het toch eens proberen, bedankt!