menu

Film / Filmgames / Knock-out Europese film

zoeken in:
Reinbo
3-0

Reinbo
Badalamenti schreef:
Nice job Freud

Misschien een beetje laat maar ik mis "Bad Timing"

oh ja en Performance en the man who fell to Earth

3-2

De films die jullie missen hebben een te laag gemiddelde (onder 3.75) en niet genoeg stemmen om in de tweede lichting erbij te komen (onder de 50 of zo denk ik). Bovendien vond ik dat er al genoeg Britse films bijzaten, die hebben niet meteen een extra stimulans nodig (net als de Franse, Italiaanse of Duitse films).

Reinbo
Freud schreef:
3-2

De films die jullie missen hebben een te laag gemiddelde (onder 3.75) en niet genoeg stemmen om in de tweede lichting erbij te komen (onder de 50 of zo denk ik). Bovendien vond ik dat er al genoeg Britse films bijzaten, die hebben niet meteen een extra stimulans nodig (net als de Franse, Italiaanse of Duitse films).

Dan mis ik toch Turks Fruit nog...een paar jaar geleden nog verkozen tot beste Nederlandse film allertijden....maar op MM helaas een stuk minder populair

E V
3-5

Reinbo
Alien (1979)
Life and Death of Colonel Blimp, The (1943)

1-0

Art
3-0 Alien

4-0. Al klinkt die tweede wel erg komisch

5-0

Nou dit is wellicht een van de weinige stemmen die ik kan zetten in deze knock out,

Alles Moet Weg (1996)
Life of Brian (1979)

0-1

Reinbo
0-2

Don Gertus
0-3

starbright boy (moderator)
1-4

1-5 MP

Amantes del Círculo Polar, Los (1998)
Lili Marleen (1981)

1-0

Reinbo
2-0

Mug
4-0

Amarcord (1973)
Lilja 4-ever (2002)

0-1

Mug
1-2

starbright boy (moderator)
2-2

Reinbo
2-3

Gast
geplaatst: vandaag om 18:17 uur

geplaatst: vandaag om 18:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.