menu

Film / Filmgames / Knock-out Europese film

zoeken in:
2-0 Tegen welke film is C'era una Volta il West eruit gegaan?

2-1

Nu ben ik toch wel helemaal zeker dat Das Boot eruit ligt. Ik zeg gewoon simpelweg dat Das Boot niet heeft verloren, maar dat hij gewoon niet gewonnen heeft.

V
4-2

Lastig hoor, twee films uit mijn top 10! Das Boot staat toch ietsje hoger, dus stem ik daarop. 4-3 derhalve.

5-3 is het nu.

Mug
Das Boot is een echte Europese film...

5-4

Mug schreef:
Das Boot is een echte Europese film...

Dat is natuurlijk geen argument, anders moet je de ‘nationaliteitsregels’ van de films veranderen.

6-4

Ramon K
7-4

Wat is Das Boot toch onderschat...

Laat ik ook maar eens voor de verrassing gaan (al staat die andere film in mn top 10)

8-5

8-6

maar zowel festen als M waren beter dan deze twee

Ramon K
U-96 schreef:
Wat is Das Boot toch onderschat...

Nee hoor. Hij eindigt toch al hoog hier?
En natuurlijk wil ik 'm ook nog eens herzien ooit, het is lang geleden.

BoordAppel schreef:
Laat ik ook maar eens voor de verrassing gaan (al staat die andere film in mn top 10)

8-5

Je gaat dus voor de verrassing door voor de film te kiezen die je minst goed vindt ?

Mug
Het gaat niet om beste film, maar om beste Europese film, KrisV....(iedereen interpreteert dat anders)

Nee hoor. Hij eindigt toch al hoog hier?

Tuurlijk is hij niet onderschat, maar het was gewoon een kreet van een wanhopige fan die zijn film steeds dieper ziet zinken.

KrisV schreef:

Je gaat dus voor de verrassing door voor de film te kiezen die je minst goed vindt ?

Och, ze ontlopen elkaar niet veel. Das Boot staat op een 4,5 maar dat zou bij herziening gemakkelijk een 5 kunnen worden.

Bloed, zweet en tranen...

Reinbo
BoordAppel schreef:
(quote)

Och, ze ontlopen elkaar niet veel. Das Boot staat op een 4,5 maar dat zou bij herziening gemakkelijk een 5 kunnen worden.

of een 4.

9-12! De meest Europese van de 2

Zéér matige finale, ik stem dan ook liever niet
Kijk nog een keer op pagina 1, zoveel geweldige films

Gast
geplaatst: vandaag om 10:39 uur

geplaatst: vandaag om 10:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.