- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Outs algemeen discussietopic
Knock-Outs algemeen discussietopic
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Gewoon een KO met veel deelnemers, 512 ofzo, je zou deze KO zelfs makkelijk met 1024 deelnemers kunnen vullen denk ik. Er zullen ook series zijn waarvan er maar 1 of 2 personages worden geselecteerd.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Als je een vlotte KO wil, kan je uit de vele series beter de hoofdpersonages nemen.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Maar bij een aantal series heb je niet echt een duidelijk hoofdpersonage, weer als voorbeeld Game of Thrones.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Veel series hebben geen duidelijke hoofdpersonages. En bij langlopende series wil dat weleens wisselen. Bij OZ kan iemand vandaag een hoofdpersonage zijn en de volgende aflevering is ie ineens dood.
W.M.J.M
-
- 4041 berichten
- 2902 stemmen
We kunnen wel zeggen dat iemand minstens twee seizoenen mee moet doen. Dat scheelt al heel wat kleine karakters. (Als die serie minstens twee seizoenen heeft natuurlijk). Ook omdat zo'n karakter dan belangrijk is voor de serie in zijn geheel, of in ieder geval een belangrijk deel ervan.
Een ander voorstel dat ik heb om het aantal personages te beperken is dat bij series met een hoofdpersonage 5 personages in de KO mee mogen doen, en bij series zonder een echt hoofdpersonage (game of thrones, the wire) 10 personages. Een serie met een hoofdpersonage geeft namelijk zoveel aandacht aan het hoofdpersonage dat het over het algemeen minder interessante karakters heeft dan een serie die de speeltijd meer verdeelt over het aantal spelers.
stfuympos
-
- 13359 berichten
- 731 stemmen
Welke cast heeft de beste chemie? KO
Of duo whatever!
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Filmduos en filmcast zijn in ieder geval nog niet geweest.
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
En anders gewoon als regel: Maximaal 3 (2?) personages per serie die minimaal 2 seizoenen mee hebben gespeeld.
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Filmduos en filmcast zijn in ieder geval nog niet geweest.
Lijken me interessanter om te doen dan een tv-karakter KO. Van de serie-ladder ken ik misschien de helft, waarvan ik er nog een kleiner deel eens iets van gezien heb.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Ja, ik ben ook voor om gewoon in het kader film te blijven.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me toch dat er al genoeg film KO's zijn. Tijd voor eentje met personages van series.
Maximaal 3 (2?) personages per serie die minimaal 2 seizoenen mee hebben gespeeld.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
anders weer eens een keertje horror regisseurs...?? doet het altijd wel goed.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Wordt toch Carpenter of iets 
Beste Kill (alle genres) lijkt me wel iets 
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Tijd voor eentje met personages van series.
Lijkt me iets voor seriemeter.nl Anders kunnen we volgende maand ook een leukste quizhost ko doen
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Tja Onderhond, je bent natuurlijk niet verplicht om deel te nemen aan de KO. Laat diegenen die het wel willen er plezier aan beleven. Of verwijder dan ook even alle serie-topics hier op het forum onder het mom van 'het is hier een filmsite'.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Dat laatste graag. De site heet niet voor niks moviemeter.
W.M.J.M
-
- 4041 berichten
- 2902 stemmen
Nogal een overtrokken vergelijking hoor. Bovendien is er al een KO series geweest. Kunnen we ook de documentaires verwijderen? De site heet toch niet documeter?
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Maar documentaries vallen onder de noemer film (toch diegene die op mm staan). TV spul wordt hier actief geweigerd.
KO series was al stretch genoeg.
Nomak
-
- 11634 berichten
- 0 stemmen
Dat laatste graag. De site heet niet voor niks moviemeter.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Maar dat staat niet onder filmgames, wel onder algemeen. Waar trouwens ook genoeg geweigerd wordt.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Ik zie het probleem niet. Zeker als je bekijkt dat de serieladder en vele andere topics gewoon zijn toegestaan. En om nu te zeggen dat het storm loopt met KO's... Gemakkelijk ruimte voor 2 anderen.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Zeker als je bekijkt dat de serieladder en vele andere topics gewoon zijn toegestaan. En om nu te zeggen dat het storm loopt met KO's... Gemakkelijk ruimte voor 2 anderen.
En dan zijn er 4 en is er helemaal geen reden meer om al die serie-onzin te mijden. Stop ze desnoods in een apart topic waar ik ze niet hoef te zien, maar hoop dat MM niet een hoop andere filmsites achterna gaat en de helft van de tijd over TVseries doormekkert.
mikey
-
- 28986 berichten
- 5138 stemmen
Moet ik toegeven dat ik het met Onderhond eens ben als het gaat over series.
maxroelofs
-
- 2838 berichten
- 1659 stemmen
Beste kill lijkt me leuk.
Niet zo zeuren over die series allemaal, laat mensen lekker hun plezier hebben of kijk er anders over heen.
-
- 31148 berichten
- 5448 stemmen
Filmduo's was ook een goed idee.
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
maar hoop dat MM niet een hoop andere filmsites achterna gaat en de helft van de tijd over TVseries doormekkert.
Het is nou ook weer niet zo dat er een KO komt met "de beste crime series" of "de beste series die tussen 8 en 9 op Nederland 3 op woensdagavond uitgezonden wordt".
1. Serie KO
2. Seriepersonages KO.
Dat zijn dus 2 KO's, op... hoeveel films KO?
1. Horror
2. Thriller
3. Drama
4. Lange films
5. Film-noir
6. Filmpersonages
7. Beste acteur
8. Beste actrice
9. Beste filmscene
10. Slechtste Top 250-film
11. Beste Top 250-film
12. Onbekende films KO
13. Aziatische KO
14. Nederlandse KO
etc.
etc.
etc.
Daarbij is zo'n serieperonages KO een stuk frisser en leuker dan al die andere bullshitspelletjes waar ook jij zo graag je posts aan verspilt.
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5825 stemmen
Ben het ook eens met OH.
Alles dat niet met films te maken heeft, mag sowieso van mij achterwege blijven op Movie(!)Meter. Begint op sommige delen van het forum steeds meer op FOK te lijken.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Er zijn ook Avatar KO's geweest, alsof dat wat met films te maken heeft (hooguit omdat men doorgaans een filmavatar kiest).
Er is al dan ook een serieladder ... een uitzondering op de regel is niet erg, maar het moet wel een uitzondering blijven. Series worden niet voor niks niet toegelaten op MM natuurlijk. Ga dan wat miniserie KOs opzetten ...
Daarbij is zo'n serieperonages KO een stuk frisser en leuker dan al die andere bullshitspelletjes waar ook jij zo graag je posts aan verspilt.