- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Favoriete Acteur/Actrice Onder De 35 Knock-Out
Favoriete Acteur/Actrice Onder De 35 Knock-Out
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Lastig, lastig.
Ik vind Chabert toch leuker dan Tamblyn.
0-1
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen

Ben grote fan van Lacey Chaber, keek altijd naar Pary of Five, In lost in Space en Mean Girls was ze ook uitstekend, dus dit is een makkie!
2-2!
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
ze is inderdaad knap, maar ik vind Amber net een tikkeltje beter
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Dat hadden we al aan je stem kunnen zien ..
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
wel moeilijke ronde voor leo, die met the aviator en gangs of new york echt wel heeft bewezen dat hij een geweldige acteur is.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Ik vind angelina goed, maar Leonardo speeld wel wat beter (vooral Gangs of New York)
1-2
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
1-4 Leonardo is een goede, maar vaak onderschatte acteur
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2890 stemmen
2-4
ben geen grote DiCaprio fan. Maar een rol die mij kon boeien van hem en dat is in Whats eating Gilbert Grape. (filmfact: Toen was DiCaprio nog niet beroemd, en dachten veel mensen dat hij echt gehandicapt was n.a.v. deze film, dat is goed acteerwerk als je dat voor elkaar krijgt)
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Waar slaat deze loting op als ik vragen mag ?
3-5
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Gelijk 2 van de beroemste acteurs/actrices tegen elkaar en dat vergeleken bij al die onbekenden , lijkt mij niet echt eerlijk.
stan
-
- 4649 berichten
- 1288 stemmen
Nou ik heb er gewoon een zooitje opgezocht en toen op alfabet gezet, maar toen kwamen er natuurlijk weer mensen die ik vergeten was, en toen stond het niet allemaal meer goed, maar deze zijn gewoon toevallig tegen elkaar gezet, want het kwam zo uit