menu

Film / Filmgames / Favoriete Acteur/Actrice Onder De 35 Knock-Out

zoeken in:
JonathanTucker
Winslet is zeker geweldig!

Campange voeren met Star Wars

Verder nog geen enkele goeie rol van Winslet gezien, geen flauw idee waar ze haar reputatie vandaan haalt.

JonathanTucker
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
Quills
The Life Of David Gale

Om er maar een paar te noemen.

Wat dacht je van Eternal Sunshine of the Spotless Mind? Prachtrol!

Ik had mss Ewan McGregor iets liever zien winnen, maar deze stond toch op twee op mijn lijstje.
Vooral voor haar geweldige rol in Eternal Sunshine of the Spotless Mind, niet voor niks mijn lievelingsfilm.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.metronews.ca/uploadedImages/winslet_article(1).jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Kate rules!

JonathanTucker
Ja, ik vond haar rol daar ook geweldig!

7-10,

DRJeFF
Onderhond schreef:

Verder nog geen enkele goeie rol van Winslet gezien, geen flauw idee waar ze haar reputatie vandaan haalt.

Precies!

starbright boy (moderator)
Verrassende winaar. In ieder geval een ontzettend sympathiek mens. Ik geloof niet dat er veel actrices zijn die sympathieker op me over komen.

Beste rol is toch wel die in Heavenly Creatures.

Onderhond schreef:

Hij was in deel 1 en 2 slecht maar in deel III maakte hij dat meer dan goed

(en het was een coole foto )

starbright boy schreef:
Verrassende winaar. In ieder geval een ontzettend sympathiek mens. Ik geloof niet dat er veel actrices zijn die sympathieker op me over komen.

Beste rol is toch wel die in Heavenly Creatures.

Goed gezegd!
En inderdaad, haar rol in Heavenly Creatures wordt door weinig mensen genoemd, maar is zeker erg goed, zo niet haar beste!

De terechte winnares!

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

http://www.barthphoto.com/Winslet.JPG

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

JonathanTucker
Ik heb Heavenly Creatures nog niet gezien.

Ga het doen, goede regie, goede acteurs, goed script.

JonathanTucker
Ok

Terecht gewonnen

Hoe kan Winslet nou winnen, daar kan ik echt niet bij. Geen enkele goede rol heeft dat mens gespeeld, waar haalt ze in hemelsnaam de naam van 'goede actrice' vandaan.

Ze was goed in ESotSM en in HC.

JonathanTucker
In Quills ook, en zelfs Titanic.

in ESotSM niks bijzonders. En dan nog niet te spreken over haar rol als Rose in Titanic.

Finding Neverland!

Ja Naomi Watts ik vind dat je je erg aan het aanstellen bent. Kate Winslet is eigenlijk altijd goed. Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Finding Neverland, Holy Smoke! , Titanic (het enige lichtpuntje uit dat wanproduct), Heavenly Creatures, Iris, The Life of David Gale, Quills, Sense & Sensebility.

Wat heeft Ewan McGregor daarintegen gepresteerd buiten Trainspotting

JonathanTucker
Moviefreak#1

Kate is niet eigenlijk altijd goed, dat vinden wij.
Ze is het nooit feitelijk.

Eigenlijk is Heavenly Creatures de enige film waarin ik haar minder vond.

moviefreak#1 schreef:
Ja Naomi Watts ik vind dat je je erg aan het aanstellen bent. Kate Winslet is eigenlijk altijd goed.

Ik vind dat jij je aanstelt, leer eens om een mening te accepteren. Jij vindt Winslet altijd goed, ik altijd slecht, period.
Wat heeft Ewan McGregor daarintegen gepresteerd buiten Trainspotting

Wel eens gehoord van de film Moulin Rouge?

JonathanTucker
Nou slecht is ook een beetje overdreven.

Naomi Watts schreef:
(quote)

Ik vind dat jij je aanstelt, leer eens om een mening te accepteren. Jij vindt Winslet altijd goed, ik altijd slecht, period.
(quote)

Wel eens gehoord van de film Moulin Rouge?

Moulin Rouge is een aardige film ben ik met je eens. Of dat aan Ewan ligt zal ik maar in het midden laten want anders respecteer ik je mening weer niet

Wel een terechte winaares

moviefreak#1 schreef:
Of dat aan Ewan ligt zal ik maar in het midden laten want anders respecteer ik je mening weer niet

Zwak, zo'n uitweg nemen. Je vorige opmerking kende een puur andere context.

Heavenly Creatures verwacht ik nog wel wat van, maar haar rol in ESOTSM vond ik slecht, in Quills kan ik me haar niet eens herinneren. In Titanic was ze ook niet om aan te zien.

McGregor heeft ook reeksen troep achter z'n naam staan, maar daar staan ten minste Trainspotting nog te schitteren.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:38 uur

geplaatst: vandaag om 16:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.