- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Vote for favorite scene-game
Vote for favorite scene-game
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De Helicopter attack uit Apocalypse Now (met Wagner). De enige scene die Johnny kan verslaan voor mij, anders moeten we er misschien maar mee stoppen.
2-1
Hannibal
-
- 9358 berichten
- 3273 stemmen
Dat Silence of the Lambs wordt verslagen is voor mij toch ook geen reden om te stoppen, smaken verschillen nu eenmaal.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
3-2
Was mij gisteren al aan het afvragen uit welke film die scene kwam. Ooit wel een keer gezien op TV (maar na verloop van tijd wat anders gaan doen). Toch blijft die napalm strike wel erg indrukwekkend, en zowat de enige scene uit een Vietnam film die mij nu nog steeds bijstaat.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
4-3
Imo kan The Shining er niet meer uitgaan , dat is nou eenmaal de beste scene ooit.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Er zijn er nog veel betere, maar die hebben niet zoveel mensen gezien en zijn dus kansloos in dit spel
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Er zijn er nog veel betere, maar die hebben niet zoveel mensen gezien en zijn dus kansloos in dit spel
.
Plaats ze maar, wie weet kijken net die mensen die ze wel kennen. 
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
6-6. Het gaat trouwens indd tot 8 met 2 punten verschil.
donnie darko
-
- 6140 berichten
- 2816 stemmen
ik had het gewoon op het begin anders gedaan omdat er toen echt geen aandacht was, maar nu toch meer, dus dan zullen we het maar tot 8 doen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
O.K ik verbind blind mijn stem aan deze scene dus elke tegenstander staat direct met 1-0 achter. 
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen

Donnie Darko, en niet alleen het stukje in de bios maar ook het stuk daarna Spoiler: het in de fik steken...
Apocalypse Now
Bij voorbaat al kansloos maar wil het toch proberen...
0-1(ik stem trouwens AN)