- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Het beste van ...
Het beste van ...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Cape Fear (6)
The Thin Red Line (5)
48 Hrs (2)
Hotel Rwanda (2)
Farewell to the King (1)
Affliction (1)
Q & A (1)
Down and Out in Beverly Hills (1)
Hulk (1)
Three Fugitives (1)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Cape Fear (6)
The Thin Red Line (5)
48 Hrs (2)
Hotel Rwanda (2)
Farewell to the King (1)
Affliction (1)
Q & A (1)
Down and Out in Beverly Hills (1)
Hulk (1)
Three Fugitives (1)
U Turn (1)
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Cape Fear (6)
The Thin Red Line (5)
48 Hrs (2)
Hotel Rwanda (2)
Three Fugitives (2)
Farewell to the King (1)
Affliction (1)
Q & A (1)
Down and Out in Beverly Hills (1)
Hulk (1)
U Turn (1)
cempaka
-
- 168 berichten
- 0 stemmen
The Thin Red Line (6)
Cape Fear (6)
48 Hrs (2)
Hotel Rwanda (2)
Three Fugitives (2)
Farewell to the King (1)
Affliction (1)
Q & A (1)
Down and Out in Beverly Hills (1)
Hulk (1)
U Turn (1)
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Eindelijk eens de kans om deze te plaatsen:
Het beste van Peter Sellers!
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1)
Verder mijn favoriete acteur. Naast zijn drie rollen in Dr. Strangelove mogen ook zijn rollen als Chance the Gardener, Clauseau en Quillty niet vergeten worden. Liggen voor mij allemaal ver boven de gemiddelde rollen die je dagelijks ziet.
Art
-
- 13507 berichten
- 3679 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (2)
Koekebakker
-
- 2540 berichten
- 3981 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (3)
SuperSideSwipe
-
- 4464 berichten
- 2896 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (3)
-> The Party (1)
ROOSKY
-
- 29925 berichten
- 8261 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (3)
The Party (1)
The Pink Panther (1)
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3730 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (4)
The Party (1)
The Pink Panter (1)
Geen echte fan van de man, maar in Strangelove is hij geweldig.
Onderhond
-
- 87715 berichten
- 13155 stemmen
*** Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (5)
The Party (1)
The Pink Panter (1)
Voor z'n rol als president. De rest vond ik wat minder.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (6)
The Party (1)
The Pink Panter (1)
Idem als OH, puur voor zijn rol als President
Redlop
-
- 8961 berichten
- 3566 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (6)
The Party (1)
The Pink Panter (2)
Sorry maar ik associeer Peter Sellers toch echt wel met 'The Pink Panther'.
Zer is something awfully wrong with your feun...
Poisonthewell
-
- 4939 berichten
- 13544 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (6)
The Pink Panter (2)
The Party (1)
Being There (1)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (6)
The Pink Panter (2)
The Party (2)***
Being There (1)
Herisson
-
- 3413 berichten
- 607 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (6)
The Pink Panter (2)
The Party (2)
Being There (1)
The pink panther strikes again(1)***
mikey
-
- 29049 berichten
- 5211 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (6)
The Party (3)
The Pink Panter (2)
Being There (1)
The pink panther strikes again(1)
Basto
-
- 12704 berichten
- 7586 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (6)
The Party (3)
The pink panther strikes again(2)***
The Pink Panter (2)
Being There (1)
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (6)
The Party (3)
The pink panther strikes again(3) +++++
The Pink Panter (2)
Being There (1)
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4572 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (7)
The Party (3)
The pink panther strikes again(3)
The pink panter (2)
Being There (1)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (8)
The Party (3)
The pink panther strikes again(3)
The pink panter (2)
Being There (1)
Dionysos
-
- 852 berichten
- 0 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (9)
The Party (3)
The pink panther strikes again(3)
The pink panter (2)
Being There (1)
Hij is erg van de typetjes (in wat ik van hem ken dan), maar dat doet-ie wel verschrikkelijk goed.
moviefreak#1
-
- 14391 berichten
- 25209 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (10)
The Party (3)
The pink panther strikes again(3)
The pink panter (2)
Being There (1)
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (10)
The Party (4)
The pink panther strikes again(3)
The pink panter (2)
Being There (1)
katie morosky
-
- 1004 berichten
- 805 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (11)
The Party (4)
The pink panther strikes again(3)
The pink panter (2)
Being There (1)
Vreselijk moeilijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Leno
-
- 5922 berichten
- 4470 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (11)
The Party (5)
The pink panther strikes again(3)
The pink panter (2)
Being There (1)
U-96
-
- 11876 berichten
- 2183 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (11)
The Party (5)
The Pink panther Strikes Again(3)
--> The Pink panter (3)
Being There (1)
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3608 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (11)
The Party (5)
The Pink panther Strikes Again(3)
The Pink panter (3)
Being There (1)
Lolita(1)
J.S.
-
- 11754 berichten
- 3060 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (12)
The Party (5)
The Pink panther Strikes Again(3)
The Pink panter (3)
Being There (1)
Lolita(1)
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (12)
The Party (5)
The Pink Panther Strikes Again (4)
The Pink Panther (3)
Being There (1)
Lolita (1)
