• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.969 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.990 gebruikers
  • 9.371.038 stemmen

Knock-out: Komedie

zoeken in:

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Volgens Imdb heeft hij wel een redelijk aantal films, maar daar zal hij vermoed ik niet veel meer dan bijrolletjes spelen.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Chappelle onbekend?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Bij mij wel, ik kijk niet zoveel van die superflauwe komedies. En van de films die ik wel met hem gezien heb kan ik mij hem niet herinneren.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Reinbo schreef:

Bij mij wel, ik kijk niet zoveel van die superflauwe komedies. En van de films die ik wel met hem gezien heb kan ik mij hem niet herinneren.

Geld eigenlijk ook voor mij. Ik herrinner me zijn rollen totaal niet. Misschien dat hij bij sommigen bekend is door zijn tv-show (die hij volgens IMDB heeft), maar dat verleent hem geen toegang tot de lijst. Dan maar wisselen met Turturro.

Nou maar hopen dat die andere knock-outs er vaart achter zetten anders blijven we wisselen

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Smijt hem er maar op, want het zou nog even kunnen duren .

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Dan maar wisselen met Turturro.

Zou toch eerder Chapelle erin zetten. Iemand die bekend is om zijn komische rollen en niet een acteur als Turturro.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Zou toch eerder Chapelle erin zetten. Iemand die bekend is om zijn komische rollen en niet een acteur als Turturro.

Tja, Chapelle heeft blijkbaar niks gedaan dat echt memorbale is, want ik heb 3 films van hem gezien en herrinner mij zijn rollen totaal niet meer. Daarbij is zijn filmlijst ontzettend klein. Waar ken jij hem nou echt van?

En over Turturro; ik vraag me af welke rol er als favoriet van hem zou uitkomen als we hem morgen in het Het Beste van... spelletje zetten. Ik heb al een beetje een vermoeden.

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Chappelle ken ik vooral van Half Baked, maar ook van Undercover Brother, Blue Streak en Robin Hood: Men in Tights. En inderdaad ook van zijn tv show.

Turturro hoort er inderdaad wel in thuis maar Chappelle eigenlijk ook. Kan er niet iemand anders uit?

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Nee, de lijst zit bomvol met acteurs die hun aanwezigheid meer verdienen. Chapelle is toch niet echt noemenswaardig genoeg.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

BoordAppel schreef:

maar ook van Undercover Brother,

Die film heb ik onlangs nog eens voor de 2e keer gezien, dan moet hij "Conspiracy Brother" zijn geweest?

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Maar dat gezecht deed het me even denken aan de hoofdrolspeler in Undercover Brotehr "eddie griffin" uitermate grappige en goede komiek, maar die ontbreekt uit de lijst.

Arme The One Ring haha

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

Die film heb ik onlangs nog eens voor de 2e keer gezien, dan moet hij "Conspiracy Brother" zijn geweest?

Klopt! Eigenlijk vond ik hem ook meteen het enige dat leuk was aan die film.

Nee, de lijst zit bomvol met acteurs die hun aanwezigheid meer verdienen. Chapelle is toch niet echt noemenswaardig genoeg.

Daarin verschillen we dan van mening . Trouwens, je kan er toch gewoon een willekeurige vrouw uitgooien, die zijn toch nooit grappig .

EmDee

• 7192 berichten
  • 1417 stemmen

The One Ring schreef:

Heerlijk zo'n democratiesch land.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Proberen jullie mij gek te maken?

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Is dat een retorische vraag ?

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Als hun een zinnig antwoord hebben wil ik het best horen

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Nou, de Beren, Leeuwen en Oscar knock-out is bijna ten einde. Ik hoop deze morgen online te kunnenzetten. Wie deden er ook weer mee

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

In afwachting van iemand die een nieuw thema vindt om nog wat filmtitels bij elkaar te smijten wil ik met plezier meedoen .

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Europese films? Aziatische Films, Regiseurs!?

Sander2

• 2816 berichten
  • 0 stemmen

dode acteurs/actrices

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Knock out Slechtste Acteur / Actrice / film

starbright boy (moderator films)

• 22398 berichten
  • 5070 stemmen

Films-die-steeds-buiten-de-boot-vallen-bij-andere-knock-outs knock-out

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Het samenstellen van zo'n lijst is gekkenwerk, maar ik zou graag een knock-out scénes willen zien. Er moet toch een manier zijn om dat voor elkaar te krijgen.

Sander2

• 2816 berichten
  • 0 stemmen

knock-out imdb top 256 films kan ook wel, maar dan moet je de laatste 6 films zelf bedenken.

donnie darko

• 6140 berichten
  • 2823 stemmen

ik vind nog steeds dat we een soundtrack knock out moeten doen. Want daar hecht ik heel veel belang aan.

RolfWolf

• 1016 berichten
  • 1230 stemmen

Sander2 schreef:

knock-out imdb top 256 films kan ook wel, maar dan moet je de laatste 6 films zelf bedenken.

Goed idee!

Ik heb het even uitgezocht, en de aanvullende 6 films zijn:

251 Delicatessen (3,66)

252 High Noon (3,66)

253 Le Huitième Jour (3,66)

254 Sleepers (3,65)

255 The Bridge on the River Kwai (3,65)

256 A Simple Plan (3,65)

O shit, ... verkeerd gelezen, dacht dat je bedoelde de top-256 van MM. Die is al een keer aan de beurt geweest neem ik aan? Heb ik al dat werk voor niks gedaan.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Misschien niet het meest spectaculaire, maar ik wou ook eens een knock-out samenstellen met filmboigrafieën. Geen documentaire-biografieën, maar films als Ed Wood, Patton, The Aviator, etc. Films die dus gaan over personen die echt bestaan hebben. Deze films doen het nooit goed met knock-outs, terwijl ik ze zelf graag mag zien.

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Leuk idee!

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

-Alexander

-Ivan the Terrible

-Gandhi

-The Pianist (of is dat te vaag ?)

Sander2

• 2816 berichten
  • 0 stemmen

RolfWolf schreef:

(quote)

Goed idee!

Ik heb het even uitgezocht, en de aanvullende 6 films zijn:

251 Delicatessen (3,66)

252 High Noon (3,66)

253 Le Huitième Jour (3,66)

254 Sleepers (3,65)

255 The Bridge on the River Kwai (3,65)

256 A Simple Plan (3,65)

O shit, ... verkeerd gelezen, dacht dat je bedoelde de top-256 van MM. Die is al een keer aan de beurt geweest neem ik aan? Heb ik al dat werk voor niks gedaan.

MM is ook goed, ik zal ff een knock-out maken.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.