- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out Game Films
Knock Out Game Films
sneak
-
- 121 berichten
- 1556 stemmen
Niet helemaal, geen doorkomen aan die film. Vandaar mijn stem voor America. Heeft iedereen hier alles gezien dan?
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik stem niet, hoewel ik denk Mr Smith zeker beter te vinden dan Once...
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Niet helemaal, geen doorkomen aan die film. Vandaar mijn stem voor America. Heeft iedereen hier alles gezien dan?
In de finales zeker
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Het is ook vooral erg handig als de regels tijdens het spel wonden veranderd, FisherKing 
Leuk voor de volgende keer misschien, maar nu is het daar te laat voor. Je kunt niet de regels veranderen als je bang bent dat jij je zin niet krijgt met betrekking tot de uitslag.
Bovendien hoor je van veel mensen dat ze nog niet overal op gestemd hebben, om welke reden dan ook, dus het valt niet te controleren. Ook zijn er mensen die stemmen als ze een film niet helemaal uitgezeten hebben, mogen die nu wel mee doen dan, hoe controleer je dat?
En er zijn zelfs mensen die hun stemmen aanpassen aan de mening van anderen, of zich om laten praten door een spel als deze, zijn die stemmen wel eerlijk te noemen dan? Zoveel blijken het aantal ** ook niet waard dus.
sneak
-
- 121 berichten
- 1556 stemmen
voorrondes is ok
Ik zie het verschil niet, dan verziek je het spel toch net zo goed?
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
28-13= 15 potentiele stemmers over
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
De huidige stand is:
Mr. Smith Goes to Washington 1939 --- Once Upon a Time in America 1984
6 - 7
Morgenochtend zal ik de schade opnemen 
sneak
-
- 121 berichten
- 1556 stemmen
Nou, het zal wel...
En een stand die 8-8 staat verklaar je wel als gelopen koers? Of mag dat wel in de finales?
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
waar praat je over ? Ik heb het enkel over de halve finales
Daar had je dan voor het begin van dit spel mee moeten komen.
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Ojee, ruzie
(en dat om deze tijd, Komop mensen! de nacht lonkt
)
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Schors het spel nou gewoon en dan gaan we morgenavond verder ...
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ojee, ruzie 
Nee, hoor, maar blijkbaar is het nodig dat iemand de afgesproken regels bewaakt, voordat een ander ermee aan de haal gaat. 
V
-
- 8369 berichten
- 3363 stemmen
Zullen we morgenochtend 10.00 de stemronde vervolgen? Vind het namelijk zonde als het spel afgelopen is zonder dat ik aan de finale deel heb kunnen nemen
(please)
Dat lijkt me zo'n kutgevoel (ik kan het allicht proberen
) 
V
-
- 8369 berichten
- 3363 stemmen
Schors het spel nou gewoon en dan gaan we morgenavond verder ...
Dat bedoel ik 
FisherKing
-
- 18696 berichten
- 0 stemmen
Eis ik van de kijkers 12 uur de mogelijkheid om mr smith te zien
jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Mr. Smith is een geweldige film (dat meen ik echt
)!
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Zullen we morgenochtend 10.00 de stemronde vervolgen? Vind het namelijk zonde als het spel afgelopen is zonder dat ik aan de finale deel heb kunnen nemen
(please)
Dat lijkt me zo'n kutgevoel (ik kan het allicht proberen
) 
V, Een heel goed idee! 
Morgenochtend om 10.00 uur (en geen minuut eerder!) gaan we verder vanaf de huidige stand:
Mr. Smith Goes to Washington 1939 --- Once Upon a Time in America 1984
6 - 7
Alle voorgaande races zijn door minimaal 3 personen nageteld en staan nu vast. Eventuele discussies daarover ga ik niet meer op in, om de overzichtelijkheid nog enigszins te bewaren. Althans, dat probeer ik. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Of savonds verder, wees menselijk, hou eens rekening met mijn werktijden.
Mulholland en Naomi hebben mij nodig. 
aegron
-
- 4030 berichten
- 1265 stemmen
6-8 once upon a time in america.
Nee het klopt dat ik nog niet op mr smith heb gestemd, maar ik ben al drie keer met de film begonnen en vind hem elke keer niet de moeite waard om hem uit te zien. Ik wil hem uitzien voor ik stem, maar once upon a time vond ik sowieso veel beter.
oei het is nog geen 10 uur! Mag ik deze post laten staan, of moet ik hem om 10 uur opnieuw posten?
JoeHallenbeck
-
- 3413 berichten
- 0 stemmen
6-8 once upon a time in america.
oei het is nog geen 10 uur! Mag ik deze post laten staan, of moet ik hem om 10 uur opnieuw posten?
Onzin. Je mag stemmen wanneer je wil (kan moeilijk met iedere user rekening gaan houden wanneer ze wel of niet kunnen stemmen).
Jorick
-
- 8776 berichten
- 2335 stemmen
Dan is nu once upon a time toch door?
Klopt!