- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock Out Game Films
Knock Out Game Films
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Opvallend dat de twee stemmen voor 25th Hour geplaatst zijn door mensen die Miller's niet hebben gezien. 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Opvallend dat de twee stemmen voor 25th Hour geplaatst zijn door mensen die Miller's niet hebben gezien. 
Dat zal in dit spel wel vaker gaan voorkomen. Ik til er niet zo zwaar aan. Het gaat om de lol van het spel voornamelijk, serieus waarderen doen we wel bij de films zelf 
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Films wegstemmen is een serieuze bezigheid.
.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Wil je mijn zakdoek lenen, Kos?
Hier...
, om je weer te troosten.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Ten eerste kan je dat niet tegengaan, je kan er verder ook niet vanuit gaan dat wanneer bij iemand geen stem staat hij die film ook niet gezien heeft.
En ik vind dat het bij dit spelletje ook mag om films erin te stemmen of eruit te stemmen, ook al ken je de andere film niet. "Alles behalve dit", of "deze moet er gewoon bij" redeneringen moeten wel kunnen.
mister blonde
-
- 12693 berichten
- 5825 stemmen
2-6 voor Miller's crossing natuurlijk. alsof Veendam tegen Barcelona aantreedt.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Volgende:
Abre los Ojos 1997 --- After Hours 1985
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
En ik vind dat het bij dit spelletje ook mag om films erin te stemmen of eruit te stemmen, ook al ken je de andere film niet. "Alles behalve dit", of "deze moet er gewoon bij" redeneringen moeten wel kunnen.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Njah, kijk, ik denk dat ik best kan beslissen dat Hotaru no Haka moet doorgaan ipv LOTR:WHATEVER, zonder die film gezien te hebben.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Theoretisch wel ja, de praktijk is vaak wat anders. Durf jij me LOTR aanraden met het idee dat ik het een 5* film vind ?
kos
-
- 46687 berichten
- 8844 stemmen
Nee, maar meten is weten zei mijn leraar altijd
.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Die mens heeft nooit veel van theoretische wiskunde gesnapt zeker
.
Queto Yurlunyur
-
- 4775 berichten
- 3110 stemmen
We kunnen afspreken, dat wanneer er na 12 uur geen stemmen meer bij zijn gekomen en het minimale aantal stemmen nog niet behaald is, we verder gaan met de volgende. Dan houden we de vaart er een beetje in.
12 uur is wel erg krap, zeker als je bedenkt dat dit spel gisteravond pas na de grote piek (qua drukte op de site) werd ingezet, en het overdag altijd rustiger is. Je ziet nu al dat kos alsnog een stem had kunnen plaatsen, en als je nog een paar uur had gewacht, weet ik zeker dat Novecento/Lolita volgens de regels had kunnen worden afgesloten. Het is alleen een wat koude start omdat dit toevallig het eerste duo is. Ik stel een periode van 24 uur voor, dan heb je altijd een piek meegenomen.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Ok, 24 uur dan. De stem van Kos voor Novecento is overigens wel meegenomen 
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Abre los Ojos 1997 --- After Hours 1985
Het staat nog 1-2
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12835 stemmen
Voor wie heeft Roosky nu gestemd, want eigenlijk stond het dus 1-2 
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Ik denk Abre los Ojos. Hij heeft wel op die film gestemd en niet op After Hours. Don Gertus veroorzaakt hier enige verwarring.
Don Gertus
-
- 1543 berichten
- 0 stemmen
Sorry, ik maak vandaag erg veel domme fouten.
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Sorry, ik maak vandaag erg veel domme fouten.
Ach ja, iedereen heeft wel eens zijn/haar dag niet