- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Goed of slecht ? (+ of -)
Goed of slecht ? (+ of -)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
3+, 4- Laat hem dan eerst maar eens wat fatsoenlijks presteren.
Lolbroek. Je hebt amper wat van hem gezien, alleen de eerste Spidey geloof ik? 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
4+, 5- In Spider-Man is hij dan ook gewoon onacceptabel slecht bezig. En als hij net zo'n legende wil worden als Dean moet hij eerst jong sterven 
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2596 stemmen
Spidey(s) indeed. Loopt alweer naar de 30 en heeft alleen een slechte rol in de Spideys en verder vooral wat onbekende B-films. Inderdaad, dan mag hij wel eens wat meer laten zien voordat hij "een legendarische acteur" is.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spidey(s) indeed. Loopt alweer naar de 30 en heeft alleen een slechte rol in de Spideys en verder vooral wat onbekende B-films. Inderdaad, dan mag hij wel eens wat meer laten zien voordat hij "een legendarische acteur" is.
Hoe kan je beweren dat zijn performances onder de maat zijn als je alleen de eerste Spider-man hebt gezien waar hij amper een rol van betekenis speelt. Dus volgens jou hangt de kwaliteit van een acteur samen met hoe bekend zijn films zijn? Wat een onzin!
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2596 stemmen
2 ook. Maar in beide delen vond ik hem erg zwak. En alhoewel er geen verband hoeft te zijn tussen de kwaliteit van de acteur en die van zijn films, zal hij nooit een legendarische status krijgen met dit werk.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Dit duurt me te lang. Een nieuwe:

Burt Lancaster!
1+ Dikke plus natuurlijk
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2596 stemmen
5+, 1- Oude actieheld, maar vooral ook een briljant acteur.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
5+, 1- Oude actieheld, maar vooral ook een briljant acteur.
Hij begon als actieheld, maar ontwikkelde zich later tot serieus karakteracteur.
Matchostomos
-
- 4171 berichten
- 535 stemmen
4+, 1- ...één groots meesterwerk met 'Brazil' en één hilarisch stukje cinema met 'The Holy Grail'. Maar voor het overige heeft Gilliam me zelden weten overtuigen met zijn eigenzinnige aanpak. Al kan een noodzakelijke herziening van 'Twelve Monkeys' (het is nu toch al een jaar of vijf zes geleden) mijn beeld van Gilliam alsnog opkrikken.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
6+, 2- Zeer onevenwichtig regisseur, maar de creativiteit van zijn tekenfilmpjes bij Monty Python en het geweldig fantasievolle uiterlijk van zijn films zorgen ervoor dat Gilliam van mij een plus krijgt.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ondanks zijn vervelende Python gefreubel toch een +
Vooral dankzij Fear and Loathing in Las Vegas
7+
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Niet overtuigend genoeg voor een plusje.
7+, 3-