- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) acteurs game
Knappe (?) acteurs game
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Vin Diesel!
Waarschijnlijk ben ik de enigste die hem heel erg sexy vind, dus laat de minnen maar komen...

0+, 2-
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Oja, je kunt echt te vaak sporten. Echt niet knap, niet mannelijk of wat dan ook
Dus omdat hij een lekkere best wel grote sixpack heeft is hij gelijk niet mannelijk? Slaat ook weer nergens op.
En te vaak sporten? Kom op zeg ik heb zat erger gezien dan Vin Diesel, en bij hem staat het ook gewoon goed omdat hij zelf ook groot gebouwd is.
Kijk als mensen hem nou niet knap vinden om zijn gezicht of wat dan ook, dan kan ik dat begrijpen, hij is niet bepaald een 'pretty boy'. Maar kom dan niet gelijk over zijn gespierde lichaam, is altijd maar hetzelfde verhaal, en word best saai op een gegeven moment 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen

0+, 2-
Dat dacht ik al hoor, dat hij vooral van de mannen een min zou gaan krijgen, hmm ik vraag me af waarom 
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Maar ja dat is jou mening.
.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Bodybuilder is nog wel even heel wat anders, ik vind dat het bij Vin wel meevalt omdat het gewoon bij hem hoort, zal raar bij hem staan als hij een een slap klein buikje heeft bij zijn grote hoofd enzo
En ik val ook niet alleen op zijn uiterlijk, natuurlijk hij is heel sexy maar heeft ook heel veel charme en een ongelooflijke sexy en mannelijke stem! Dus het is bij mij niet alleen uiterlijk hoor, anders zou ik bijvoorbeeld een Joshua Jackson en Dominic Monaghan ook niet knap vinden, dat gaat ook puur om innerlijk.
Maar ja jij vind het niks, prima.
Back on topic 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2244 stemmen
Mmm, ik vind hem het leukst op de 3e foto, maar echt knap dat niet. Zijn gespierd lijf staat hem overigens wel.
0+ / 3-
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Geeft niks, ik had het al verwacht
Maar ik denk wel dat het tijd is om een nieuwe te plaatsen na deze afstraffing.

Ben Affleck heeft misschien wat betere kansen 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4897 stemmen
Shit, nu wou ik net een plus aan Vin geven 
Njah, Ben krijgt 'm ook wel. Lekker ding man 
1+
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Valt me op dat dit topic wel weer opeens begint te lopen...
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4897 stemmen
Tsjah, steeds meer mannen komen er denk ik achter dat ze niet direct homo zijn als ze een plusje in dit topic geven 
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Dat zal het zijn denk ik. 
Iedereen is tenslotte wel een beetje bi van binnen (tenminste, dat denk ik) 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4897 stemmen
Eén van de grootste plussen die ik zou geven, aan Mark Wahlberg:

Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4897 stemmen
Wanneer dan? Ik heb eerst gezocht op z'n naam, maar kon niks vinden. Ja, in 2006 ofzo.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Dat was in een ander topic volgens mij.
1- (sorry HJS, maar ik vind hem niet knap ondanks zijn gespierde lichaam)