- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) acteurs game
Knappe (?) acteurs game
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
5-
Ook als acteur niet veel soeps.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4897 stemmen
Ook als acteur niet veel soeps.
Ik weet niet op welke prestaties je dit baseert, maar Hirsch is zonder twijfel één van Amerika's grootste talenten. Owh jah, ik heb zin om een plus te geven. Als ik een vrouw was, dan... 
4+
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zegt genoeg over het talent dat rondloopt in de states
. Into the Wild, The Air i Breathe, Alpha Dog en The Girl Next Door heb ik van hem gezien.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4897 stemmen
Jij vind Into The Wild een klote film, maar ga nou niet zeggen dat Hirsch niet goed is in die film, want dat zou de meest onzinnige opmerking van het jaar voor mij worden
Ikzelf vind het een buitengewoon knappe prestatie. Ook in de overige titels vind ik 'm gewoon goed, vooral in Alpha Dog. The Air i Breathe heb ik niet gezien overigens. In Milk laat-ie ook weer een prachtig staaltje klasse zien.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
5+, 6-
Met baard vind ik hem wel knap (Into The Wild)
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jij vind Into The Wild een klote film, maar ga nou niet zeggen dat Hirsch niet goed is in die film, want dat zou de meest onzinnige opmerking van het jaar voor mij worden
Je kan het ook gaan overdrijven.
Ik vind de film slecht maar ook Hirsch kon totaal niet overtuigen. Late nwe beginnen met dat hij zijn personage kleurloos neerzet (heeft ook wel te maken met de writer maar Hirsch gaat zeker niet vrijuit). Ook vind ik hem expressief heel beperkt en is het een "line sayer". Nee, geef mij dan maar een Tsumabuki Satoshi, dat is talent.
Vond ik hem zelfs minder dan Timberlake, wil ook wel wat zeggen.
Nog niet gezien, hij en Penn houden me een beetje tegen. Gelukkig zit Franco erin, dat is wel een veelbelovend talent.
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Gelukkig zit Franco erin, dat is wel een veelbelovend talent.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4897 stemmen
Je kan het ook gaan overdrijven.
Doe ik niet, daar ben jij al mee bezig met je 0,5...
Wat? Dat jij 'm minder vond? Zegt meer over jou. En trouwens... Timberlake zet een prima prestatie neer in die film.
Hij en Penn? Into The Wild blijft maar knagen, dat is wel erg duidelijk...
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Doe ik niet, daar ben jij al mee bezig met je 0,5...
Nee hoor , vond de film het dubbel en dwars waard. Dat jij het niet vindt is ee nander verhaal.
Wat? Dat jij 'm minder vond? Zegt meer over jou.
Trieste reactie, had ik niet van je verwacht. Ben niet beroerd om bepaalde dingen te verduidelijken voor mensen die het niet begrijpen en dan zo omgaan met een verschillende mening
.
Zeg ook nergens dat hij slecht is. Maar als een zogenaamd supertalent nog geen r&b zangertje van het doek kan spelen..
Hij en Penn? Into The Wild blijft maar knagen, dat is wel erg duidelijk...
Over Penn ben ik hier al jaren duidelijk, goed acteur maar gewoon niet "mijn" acteur (vraag er naar voordat je met veronderstellingen komt) en Hirsch heb ik nu wel genoeg uitgelegd.
Maar back on topic, word niet zo vrolijk van dat neerbuigende ondertoontje en het meer op de man spelen dan inhoudelijk op mijn mening te reageren.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4897 stemmen
Trieste reactie, had ik niet van je verwacht.
Oké, die had misschien wat anders geformuleerd kunnen woden, maarjah: nobody fucks with Emile Hirsch, dus dan krijg je dat
Njah, laten we het er maar op houden dat we het totaal niet eens zijn wat de acteerkunsten van Emile Hirsch betreft... en dat jij binnenkort even om een goede bril moet 
- edit -
Maar back on topic, word niet zo vrolijk van dat neerbuigende ondertoontje
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Hoog tijd voor een nieuwe...

Jesse Williams
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
2-
Oké, die had misschien wat anders geformuleerd kunnen woden, maarjah: nobody fucks with Emile Hirsch, dus dan krijg je dat
No harm done, wil mijn favorieten soms ook nog wel heftig in bescherming nemen
.
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2244 stemmen
In Sisterhood of the Traveling Pants is hij wel leuk om te zien
1+ / 8-
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen

Vin Diesel!
Waarschijnlijk ben ik de enigste die hem heel erg sexy vind, dus laat de minnen maar komen...
soom
-
- 24920 berichten
- 2752 stemmen
Oja, je kunt echt te vaak sporten. Echt niet knap, niet mannelijk of wat dan ook. (maar the Pacifier was wel leuk).
0+. 1-, en dik verdiend ook.