- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13036 stemmen
5-2 Hitchock is vre-se-lijk saai. Kan je beter een boek lezen.
Graaf Machine
-
- 10085 berichten
- 1523 stemmen
5-2 Hitchock is vre-se-lijk saai. Kan je beter een boek lezen.
Haha, eerste gedachte was "maar een boek lezen is toch op zich helemaal niet saai?". Tweede gedachte viel precies gelijk met wat je volgens mij wil zeggen: bij Hitchcock krijg je alleen een verhaal, de mooie beelden moet je er zelf bij bedenken.
mikey
-
- 29017 berichten
- 5169 stemmen
]bij Hitchcock krijg je alleen een verhaal, de mooie beelden moet je er zelf bij bedenken.
Graaf Machine
-
- 10085 berichten
- 1523 stemmen
Ach, elk hoenderhok verdient zijn knuppel.
Onderhond
-
- 87684 berichten
- 13036 stemmen
Haha, eerste gedachte was "maar een boek lezen is toch op zich helemaal niet saai?"
Tuurlijk niet, want dan moet je de mooie beelden erbij denken, ipv naar die lelijkheid te zitten staren.
Graaf Machine
-
- 10085 berichten
- 1523 stemmen
Tuurlijk niet, want dan moet je de mooie beelden erbij denken, ipv naar die lelijkheid te zitten staren.
Ja sorry, ik ben altijd een beetje traag van begrip.
Flavio
-
- 4989 berichten
- 5344 stemmen
Flavio
-
- 4989 berichten
- 5344 stemmen
Lastige maar ga toch voor Winding Refn, vond alleen Bronson matig de rest toch wel zeer vermakelijk tot goed. Coppola heeft natuurlijk een aantal grote films gemaakt die ook bij mij goed scoren maar ook films als Jack.
1-1
alexspyforever
-
- 21564 berichten
- 2328 stemmen
1-3 ik weet anders nog iets anders wat traag is Graaf Machine de MM-site pffff
Althans voor mij.
joolstein
-
- 11183 berichten
- 9187 stemmen
2-3
Edit; dit is vrij makkelijk ik vind de The Godfather echt helemaal niets!
ikkegoemikke
-
- 3506 berichten
- 5018 stemmen
2-4
Wat ik me eigenlijk afvroeg.
Mensen die vreselijk uit de hoogte doen,
kunnen die ook soms last hebben van acrofobie? 
Graaf Machine
-
- 10085 berichten
- 1523 stemmen
2-4
Wat ik me eigenlijk afvroeg.
Mensen die vreselijk uit de hoogte doen,
kunnen die ook soms last hebben van acrofobie?
Ja, dat kan.
Mensen die niet vreselijk uit de hoogte doen kunnen daar overigens ook last van hebben.
ikkegoemikke
-
- 3506 berichten
- 5018 stemmen
Ja, dat kan.
Mensen die niet vreselijk uit de hoogte doen kunnen daar overigens ook last van hebben.
Dat laatste heeft dan betrekking op mezelf. Is de gradatie dan verschillend? 
Flavio
-
- 4989 berichten
- 5344 stemmen
Niemand doet hier uit de hoogte of heb ik iets gemist?
Of misschien zie ik het niet zo goed met m'n kop in de wolken?
Number23
-
- 8681 berichten
- 5784 stemmen
Ik denk dat dit de eerste keer is dat ik tegen Refn moet stemmen
2-7
Flavio
-
- 4989 berichten
- 5344 stemmen
Guillermo del Toro - Lars von Trier
0-1

