• 17.011 nieuwsartikelen
  • 181.487 films
  • 12.520 series
  • 34.650 seizoenen
  • 654.232 acteurs
  • 200.210 gebruikers
  • 9.449.587 stemmen
Avatar
 

De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers

zoeken in:
avatar van Woland

Woland

  • 4831 berichten
  • 3875 stemmen

2-7


avatar van Flavio

Flavio

  • 4990 berichten
  • 5346 stemmen

Guillermo del Toro - IMDb

vs

John McTiernan - IMDb

Pan's Labyrinth is de enige van hun films die ruim voldoende scoort, dus dan toch maar 1-0


avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

  • 10095 berichten
  • 1526 stemmen

2-0 Ook vanwege El Laberinto del Fauno.


avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

  • 31293 berichten
  • 5532 stemmen

3-0


avatar van alexspyforever

alexspyforever

  • 21564 berichten
  • 2328 stemmen

doeme de vorige battle gemist nuja geen kans voor Bava om deze ronde ook nog te overleven.

Tja ik heb al enkele keren op Del Toro gestemd niet omdat ik zijn films zo geweldig vind. De enige echt goede vind ik ook Pan's Labyrinth maar dat die zo goed is vooral dankzij Ivana Baquero (naar mijn mening)

En ik heb uit vertrouwelijke bronnen vernomen dat het een heel charmante dame is.

4-0


avatar van eRCee

eRCee

  • 13453 berichten
  • 1981 stemmen

5-0

Allebei 2x niks.


avatar van Onderhond

Onderhond

  • 87687 berichten
  • 13039 stemmen

6-0


avatar van Theunissen

Theunissen

  • 12322 berichten
  • 5536 stemmen

7-0


avatar van Theunissen

Theunissen

  • 12322 berichten
  • 5536 stemmen

Kan iemand weer de volgende battle starten.

Bedankt alvast.



avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

  • 31293 berichten
  • 5532 stemmen

0-1


avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

  • 10095 berichten
  • 1526 stemmen

Beide gelauwerd, beide geen echte favorieten van mij.

Behalve dan "Rumble Fish", van Coppola.

Rumble Fish is niet alleen een geweldige film, maar vooral een geweldige film door de regie.

Die film maakt het simpel. Puntje voor FFC.

0-2


avatar van eRCee

eRCee

  • 13453 berichten
  • 1981 stemmen

1-2 kom op PTA!


avatar van ikkegoemikke

ikkegoemikke

  • 3506 berichten
  • 5019 stemmen

1-3


avatar van Flavio

Flavio

  • 4990 berichten
  • 5346 stemmen

1-4


avatar van Noodless

Noodless

  • 10087 berichten
  • 6205 stemmen

Makkie 1-5


avatar van Finisterra

Finisterra

  • 15532 berichten
  • 4767 stemmen

2-5


avatar van mikey

mikey

  • 29017 berichten
  • 5170 stemmen

2-6


avatar van Number23

Number23

  • 8681 berichten
  • 5784 stemmen

Apocalypse Now!

2-7

Als iemand de volgende kan plaatsen aub



avatar van Theunissen

Theunissen

  • 12322 berichten
  • 5536 stemmen

1-1


avatar van Graaf Machine

Graaf Machine

  • 10095 berichten
  • 1526 stemmen

Carpenter.

Fijn ook dat we in een ronde beland zijn waarin niet in elke battle een mij onbekende oostaziaat zit.

2-1


avatar van Flavio

Flavio

  • 4990 berichten
  • 5346 stemmen

Nee die zijn allemaal geëlimineerd. Europeanen bijna, dus het wordt toch een beetje het eRCee-doemscenario denk ik met alleen nog Amerikanen en misschien een enkele Europeaan bij de laatste 8, ehm 6.


avatar van eRCee

eRCee

  • 13453 berichten
  • 1981 stemmen

Ik gaan dan in arren moede maar Refn steunen. Drive vond ik goed en die eerste Pusher is ook wel aardig. En volgens Onderhond is filmmaken iets anders dan timmeren, dus dan heeft Carpenter hier niks te zoeken.

2-2


avatar van Theunissen

Theunissen

  • 12322 berichten
  • 5536 stemmen

Hoewel Refn zeker ook goede films heeft gemaakt, kan hij bij mij weinig meer goed doen Sowieso waardeer ik de films van Carpenter ook meer als horrorliefhebber.


avatar van alexspyforever

alexspyforever

  • 21564 berichten
  • 2328 stemmen

Geen fan van beide maar ook ik steun liever de horrorregisseur

3-2


avatar van Number23

Number23

  • 8681 berichten
  • 5784 stemmen

Okay ze zijn nu echt elke keer erg lastig, love it.

Carpenter is een echte horror regisseur, maar toch weten de films van Refn mij meer te shockeren.

Daarnaast heeft John ook een beetje pech dat ik zoveel uit zijn filmografie nog eens moet herzien (en daarin verwacht ik veel stijgende cijfers).

3-3


avatar van Theunissen

Theunissen

  • 12322 berichten
  • 5536 stemmen

Graaf Machine schreef:

Carpenter.

Fijn ook dat we in een ronde beland zijn waarin niet in elke battle een mij onbekende oostaziaat zit.

2-1

We hebben anders wel nog een Rus.


avatar van John Milton

John Milton

  • 24328 berichten
  • 13498 stemmen

3-4


avatar van eRCee

eRCee

  • 13453 berichten
  • 1981 stemmen

Godzijdank is er de Rus nog!

avatar

Gast

  • berichten
  • stemmen

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.